سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی
بازاريابي
بزرگنمايي:
بازاریابی سیاسی - مارکتینگ نیوز - صنعت پخش به دلیل ارتباط دو سویه، از یک طرف با واحدهای تولیدی و از سوی دیگر با مصرفکنندگان، از تخصص و هوش و ظرفیتی برخوردار است که این توان را در سایر تشکلهای صنفی کمتر میتوان دید. در این بین مدیران شعب نقشی موثر در بالندگی و رشد این صنعت ایفا میکنند. هم اکنون مرکز همایشهای آموزشگاه بازارسازان این فرصت را فراهم کرده است، که در آن تعداد کثیری از متخصصان بازاریابی و فروش و صنعت پخش ایران حضور دارند و کارگاه آموزشی نیز در این سمینار با حضور پرویز درگی معلم بازاریابی ایران برگزار می شود.
بی تردید حضور سبز شما همراهان و متعهدان مایۀ دلگرمی متولیان برگزاری این سمینار خواهد بود.
در این سمینار مباحث ذیل مطرح خواهد شد:
مدیریت و بازاریابی در عمل مدیریت منابع انسانی با رویکرد شایستگی مدیریت ارتباطات با رویکرد جامعیت نگری مدیریت اطلاعات با رویکرد فلسفه حضور و کاهش ریسک تصمیم گیری مدیریت مالی با رویکرد اقتصاد مدیریت مدیریت نگهداری و تعمیر با رویکرد پیشگیری مدیریت زبان اندام سازمان با رویکرد بازاریابی حسی
مدیریت تامین با رویکرد تداوم مدیریت فروش با رویکرد ارتقاء کمیت و کیفیت فروش مدیریت دانایی با رویکرد مغزافزاری مدیریت آمار با رویکرد داشبورد مدیریت اهمیت و جایگاه مدیریت سیستمی در مدیریت و سرپرستی شعبه شاخص های ارزیابی شعب فروش انواع مهارت های کلامی
مدیریت اعتراض مشتریان نکات اساسی در روانشناسی ارتباط با کارکنان و مشتریان توصیه های بیست گانه برای ارتقاء موفقیت مدیران شعبه
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/23839/