بازاریابی سیاسی -
مارکتینگ نیوز - صنعت پخش به دلیل ارتباط دو سویه، از یک طرف با واحدهای تولیدی و از سوی دیگر با مصرفکنندگان، از تخصص و هوش و ظرفیتی برخوردار است که این توان را در سایر تشکلهای صنفی کمتر میتوان دید. در این بین مدیران شعب نقشی موثر در بالندگی و رشد این صنعت ایفا میکنند. هم اکنون مرکز همایشهای آموزشگاه بازارسازان این فرصت را فراهم کرده است، که در آن تعداد کثیری از متخصصان
بازاریابی و فروش و صنعت پخش ایران حضور دارند و کارگاه آموزشی نیز در این سمینار با حضور پرویز درگی معلم
بازاریابی ایران برگزار می شود.
بی تردید حضور سبز شما همراهان و متعهدان مایۀ دلگرمی متولیان برگزاری این سمینار خواهد بود.
در این سمینار مباحث ذیل مطرح خواهد شد:
مدیریت و
بازاریابی در عمل
مدیریت منابع انسانی با رویکرد شایستگی
مدیریت ارتباطات با رویکرد جامعیت نگری
مدیریت اطلاعات با رویکرد فلسفه حضور و کاهش ریسک تصمیم گیری
مدیریت مالی با رویکرد اقتصاد
مدیریت
مدیریت نگهداری و تعمیر با رویکرد پیشگیری
مدیریت زبان اندام سازمان با رویکرد
بازاریابی حسی
مدیریت تامین با رویکرد تداوم
مدیریت فروش با رویکرد ارتقاء کمیت و کیفیت فروش
مدیریت دانایی با رویکرد مغزافزاری
مدیریت آمار با رویکرد داشبورد
مدیریت اهمیت و جایگاه
مدیریت سیستمی در
مدیریت و سرپرستی شعبه شاخص های ارزیابی شعب فروش انواع مهارت های کلامی
مدیریت اعتراض مشتریان نکات اساسی در روانشناسی ارتباط با کارکنان و مشتریان توصیه های بیست گانه برای ارتقاء موفقیت مدیران شعبه
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/23839/سمیناری-ویژه-فعالین-صنعت-پخش-با-سخنرانی-پرویز-درگی