سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی ۹۷ درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ...

انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ...

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

سیاست و بازاریابی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بنیاد شهید تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ صفی‌خانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم ...

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - بیمه مرکزی ج.ا.ا موافقت خود با افزایش سرمایه‌ی شرکت بیمه دی را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر ...

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - طی مراسمی که روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز ...

دیدار و تبریک نوروزی مدیرعامل محترم با همکاران ستادی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی ...

مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران مطرح کرد؛ بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش ...

در دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

سیاست و بازاریابی - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دکتر قاضی‌زاده هاشمی ...

بیمه دی، میزبان اصحاب رسانه در ضیافت افطار

سیاست و بازاریابی - فعالان عرصه‌ی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوشنبه ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ماه ...

دارندگان بیمه نامه بدنه بیمه دی از خدمات نوروزی ویژه بهره مند می شوند

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد. به ...

شما برنده قرعه کشی پایان سال بیمه دی باشید

سیاست و بازاریابی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی امشب آغاز و تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. شما می توانید از همین حالا با شماره گیری *۱۶۷۱# و نصب اپلیکیشن دی‌دار در قرعه کشی ۵ ...

برندگان قرعه کشی پایان سال بیمه دی مشخص شدند

سیاست و بازاریابی - قرعه کشی پایان سال بیمه دی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ۱۰ برنده خوش شانس هدیه ۵ میلیون تومانی و ۵ برنده خوش شانس جایزه ۱۵ میلیون تومانی این شرکت که با ...

خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه این شرکت ...

تداوم خدمت‌رسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳

سیاست و بازاریابی - بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمت‌دهی به مشتریان و بیمه‌شدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان ...

بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از غرفه‌ی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، طی دیدار از غرفه‌ی بیمه دی مطرح کرد:کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمه‌شدگان، به ویژه خانواده‌‌ی معزز ایثارگری، ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با مدیران ستادی و استانی

سیاست و بازاریابی - نشست مدیرعامل بیمه دی با هدف تشریح برنامه‌‌های این شرکت در ۱۴۰۳ ، با حضور معاونین و مدیران ستادی، به صورت حضوری و مدیران استانی و شعب، به صورت وبینار و برخط ...

انتصاب مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی در شرکت بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی، طی حکمی حمیدرضا علی‌محمدی را به سرپرستی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت منصوب نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ ...

لوح زرین‌ نو آوری برتر ایرانی به بیمه دی رسید

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران موفق به کسب تندیس و لوح این رویداد شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این جشنواره که ۲۱ اسفندماه ...

معرفی مدیران برتر بیمه دی، از سوی سندیکای بیمه‌گران

سیاست و بازاریابی - سندیکای بیمه‌گران ایران اعضاء فعال خود در کارگروه‌های تخصصی سال ۱۴۰۲ را، معرفی نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ براساس این گزارش، لیدا ...

بازدید رییس جمهور از غرفه بیمه دی

سیاست و بازاریابی - صبح امروز رییس جمهورطی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه بنیادشهید، در غرفه بیمه دی حاضر شد و در جریان اقدامات بیمه و نحوه خدمات رسانی این شرکت به جامعه ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره‌ی مشابه ...

برگزاری مجمع عمومی فوق‌‌العاده‌ی صاحبان سهام بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه دی در خصوص تصویب اساسنامه‌ی جدید این شرکت مطابق با نمونه‌ی ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و ...

مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم

سیاست و بازاریابی - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد. به گزارش ...

برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان

سیاست و بازاریابی - برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با ...

رئیس بنیاد شهید در آستانه‌ی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد: قدردان زحمات بی‌دریغ کارکنان بیمه دی به خانواده ایثار و شهادت هستیم

سیاست و بازاریابی - قاضی‌زاده هاشمی گفت:ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، ...

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، عنوان کرد: با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تدوام داشته است

سیاست و بازاریابی - علی استاد هاشمی گفت:می‌بایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد ...

مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛ رضایتمندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد ...

معرفی برندگان جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی

سیاست و بازاریابی - جشنواره‌ی فروش زمستانی بیمه دی با اعلام نام بیمه‌گذاران برنده، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در جشنواره‌ی فروش زمستانی ...

بررسی بودجه‌ بیمه دی در سال ۱۴۰۳

سیاست و بازاریابی - بودجه‌ی بیمه دی در سال آتی، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در نشستی که جهت بررسی و تعیین بودجه‌ ...

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی

سیاست و بازاریابی - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ...

مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق ...

افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد

سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ...

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

سیاست و بازاریابی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ...

حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکی‌های آنلاین در آینده نزدیک حل می شود

سیاست و بازاریابی - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ...

موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی ...

نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

سیاست و بازاریابی - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی

سیاست و بازاریابی - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک می‌کنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و‌ در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام داده‌ایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امر‌وز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمه‌های خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و ‌‌کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده‌ بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کرده‌ایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانسته‌ایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد.

ساير مطالب

تغییرات در سیاست های فیس بوک در پی اعتراض کارمندان

هوش مصنوعی عامل اخراج کارمندان مایکروسافت شد

هوش مصنوعی کسب و کار را متحول خواهد کرد

گوگل قرارداد 2000 کارمند پاره وقت را به بهانه کاهش درآمدها فسخ کرد

فیسبوک نام کیف پول ارز دیجیتال خود را به Novi تغییر داد

کرونا دوباره کارخانه نوکیا را تعطیل کرد!

اپل و گوگل در حال توسعه نهایی سرویس ردیاب کرونا هستند

Microsoft Lists معرفی شد؛ ردیابی هوشمند اطلاعات برای کسب و کارها

اظهار نگرانی مدیرعامل فیس‌بوک از نفوذ چین بر اینترنت جهان

مدیران گوگل از گوشی جدیدشان راضی نیستند

آمازون انبارهای اروپایی خود در فرانسه را بازگشایی خواهد کرد

پروژه عظیم فیسبوک برای افزایش 3 برابری ظرفیت اینترنت آفریقا و خاورمیانه

سقوط 90 درصدی سود فاکسکان در سایه کرونا

فیسبوک Giphy را با پرداخت 400 میلیون دلار خرید؛ ادغام با اینستاگرام

کارکنان توییتر برای همیشه دورکار شدند

اینتل و تایل برای افزودن یک امکان به لپ‌تاپ‌ها همکاری می‌کنند

همکاری اینتل و تایل برای افزودن امکان ردیابی به لپ‌تاپ‌ها

هواوی پا به دنیای خودروسازی می گذارد

تسلا دفتر مرکزی خود را از کالیفرنیا خارج می‌کند

دیجی کالا در استارتاپ کمدا سرمایه‌گذاری کرد

هند در راه تبدیل شدن به سیلیکون ولی بعدی

تلاش شرکت آمازون برای حفاظت از کارکنان خود

گزارش مالی اپل برای فصل دوم سال مالی 2020 منتشر شد

کمک مالی 100 میلیون دلاری شرکت سونی

مایکروسافت با کوکاکولا قرارداد همکاری امضا کرد

کرونا مانع گوگل؛ شبکه اجتماعی Shoelace به کار خود پایان می‌دهد

گوگل در رقابت با زوم، استفاده از گوگل میت را برای همه کاربران رایگان کرد

انتشار گزارش مالی سامسونگ برای فصل اول 2020؛ افزایش سود عملیاتی با وجود کرونا

هویت افراد و شرکت‌های تبلیغ‌دهنده در گوگل باید تایید شود

گوگل و احراز هویت تبلیغ‌دهندگان؛ چالشی جدید برای کسب‌وکارهای ایرانی؟

ایلان ماسک می‌خواهد اسپیس ایکس نسل بعدی تلسکوپ‌های فضایی را پرتاب کند

اقدام امنیتی اپل برای آیپد‌های سال 2020

مایکروسافت به دنبال سرمایه‌گذاری در غول فین‌تک هند

گام به گام با پروژه استاندارد چین؛ بلندپروازی شرق برای تبدیل شدن به قطب تکنولوژی

هدف گوگل استیدیا از کمک به استدیوهای کوچک چیست؟

چگونه کسب و کار خود را در شرایط بحرانی رونق دهیم؟

مدل خدمات ارزش افزوده تغییر می‌کند

کسب‌وکارهای گردشگری به‌تدریج بازگشایی می‌شوند

توصیه کلیدی استیو جابز برای افزایش بهره‌وری و خلاقیت

به‌روزرسانی الگوریتم گوگل چه تاثیری روی بهینه‌سازی سئو دارد؟

«مارکت پلیس» دیوار راه‌اندازی می‌شود؛ حلقه اتصال کسب‌وکارهای سنتی به مشتریان

گوگل را با کارمند ایرانی مایکروسافت بیشتر بشناسید - قسمت اول

آنچه اپل باید از گوگل بیاموزد

گوگل و فیس بوک باید برای انتشار خبر هزینه پرداخت کنند

همکاری NBA و مایکروسافت در ساخت سرویس پخش زنده

چگونه با استفاده از سایت برای کسب و کار خود بازاریابی کنیم؟

نرخ بهره وام را بهتر بشناسیم

معرفی کتاب موفقیت در گرو نتیجه نهایی کار

طرح کسب و کار برای کارآفرینی باید چگونه باشد؟

فروش مستقیم چیست و آیا گزینه مناسبی برای کسب و کارهای خانگی است؟

11 گام برای راه اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق

کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

ارز دیجیتال ایاس (EOS) چیست؟ – معرفی کیف پول های ایاس

آشنایی با درآمد غیرفعال یا پسیو و تفاوت آن با درآمد فعال

4 راهکار عملی برای موفقیت اهداف مالی در سال جدید

نقش کارآفرینان در شرایط بحرانی توسعه اقتصادی

شرکت‌های فناوری به کمک آسیب دیدگان کرونا شتافتند

همکاری اپل و گوگل برای ردیابی بیماران کرونایی

شرایط سخت کاری در فاکسکان به خاطر کرونا

آمازون 75هزار نیروی جدید استخدام می‌کند

گوگل مشغول توسعه چیپست اختصاصی خود برای پیکسل و کروم بوک است

آموزش از راه دور با واقعیت مجازی؛ هدف استارتاپ اماراتی در دوران کرونا

کمک مالی تیک تاک برای مقابله با کرونا

خداحافظی سامسونگ با یک پروژه شکست خورده

فیس بوک میلیون ها دلار خرج امنیت زاکربرگ کرد

گوگل برای نابینایان کیبورد مجازی ارائه کرد

اتحاد اپل و گوگل برای شکست دادن همه گیری کرونا

چه تولیدکنندگانی آپدیت اندروید 10 را امسال منتشر می‌کنند؟

ضرر 60 میلیون دلاری میت Xs برای هواوی

گوگل ممکن است به‌زودی برند هنگ اوت را کنار بگذارد

دسترسی کسب‌وکارها به پایگاه‌ داده دولتی تسهیل می‌شود

چرا دارایی دیجیتال نسبت به رکود اقتصادی مقاوم است؟

5 کسب و کار موفق که کارشان را از پارکینگ شروع کردند - قسمت اول

راهکار گوگل برای بهبود کیفیت صدا در Duo

Intel در پی جبران ناکامی

افزایش تعداد کارمندان مبتلا به کرونا سامسونگ

کسب درآمد یوتیوب از تبلیغ درمان های جعلی ویروس کرونا

ARM چگونه بازار پردازش موبایل را تصاحب کرد؟

ادغام اپراتور Sprint در T-Mobile پس از 2 سال نهایی شد

اپل در توسعه نقشه از گوگل پیشی گرفت

اقدام عجیب اپل پس از تصاحب اپلیکیشن مطرح هواشناسی

درآمد شرکت HMD برای اولین بار افزایش یافت

ضربه سنگین تحریم ها برای هواوی

کسبو‌کارهای کوچک برای عبور از بحران کرونا باید چه اقدام‌هایی انجام دهند؟

اپل با تصاحب اپلیکیشن Dark Sky، نسخه اندرویدی آن را حذف می‌کند

سامسونگ تا پایان 2020 تولید پنل‌های LCD را کنار می‌گذارد

کرونا برای اولین بار شیب درآمد سالانه گوگل را نزولی می‌کند

همکاری کپکام و سازنده Resident Evil 3 Remake در یک پروژه بزرگ

عبور از بحران به سبک Airbnb: نصف شدن حقوق مدیران ارشد

ورشکستگی استارتاپ اینترنت ماهواره‌ای وان وب در پی شیوع کرونا

زمین‌گیر شدن خطوط تولید چه بر سر دنیای فناوری می‌آورد؟

ساتیا نادلا: مایکروسافت با قدرت از بحران کرونا عبور خواهد کرد

آرم چگونه به فرمانروای پردازنده‌های موبایل تبدیل شد؟

وعده ساتیا نادلا برای زمان بحران

اپل احتمالا در سال 2021 چندین لپ‌تاپ و رایانه مبتنی‌بر ARM عرضه می‌کند

اقدامات «آمازون» کافی نیست

کرونا شرکت اینترنت ماهواره‌ای را ورشکسته کرد

سونی بخش‌های گوشی، دوربین و سرگرمی خانگی را ادغام کرد

جهش بیت‌کوین به طرف هالوینگ؟

جیلی کلید خودرو را با پهپاد به مشتری تحویل می‌دهد