سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سونی از تصمیم پرحاشیه برای بازی Helldivers 2 صرف نظر کرد

تغییر طراحی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ به این صورت خواهد بود

ربات انسان‌نمای تسلا در نقش کارگر کارخانه

رقیب قدر گلکسی زد فلیپ 6 در تصاویر واقعی رؤیت شد

اولین آیفون مجهز به فناوری Face ID زیر نمایشگر در سال 2026 از راه می‌رسد

بزرگترین معماهای علم جهان

بازطراحی بزرگ گوگل مپ در راه است

شیائومی 15 پرو با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و نمایشگر 2K در راه است

تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟

پروندۀ 75 رزمندۀ فاقد مدارک بالینی در کمیسیون تطبیق احراز جانبازی بنیاد شهید آذربایجان شرقی بررسی شد

گوگل ظاهراً انتقال داده‌های قبلی کاربر به دستگاه‌های اندرویدی جدید را سریع‌تر می‌کند

اپل، برترین برند صنعت تبلت؛ سامسونگ و هواوی دوم و سوم شدند

اعطای جایزه البرز دانش‌آموزی در آبان ماه

کدام گوشی‌های 2024 سامسونگ از شارژر 45 وات پشتیبانی می‌کنند؟

جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد رسید

اعطای جایزه نوبل ایرانی به 62 محقق

محققان گوگل: هوش مصنوعی تخصصی Med-Gemini در زمینه پزشکی بهتر از GPT-4 عمل می‌کند

سونی احتمالاً سرویس استریم پارامونت را تصاحب می‌کند

استفاده از پسماند میوه‌ها برای تولید مواد باارزش صنعتی

تعرفه‌های جدید برقراری و تخلیه خط اینترنت تعیین شد؛ مهلت 48 ساعته اپراتورها بعد از درخواست مشترک

مدیرعامل اپل در سال گذشته 63 میلیون دلار درآمد داشت

کمک انویدیا به سگ‌های رباتیک برای حفظ تعادل حتی روی توپ بادی

ردمی K80 در راه است؛ موبایل قلدر شیائومی برای رقابت با پرچم‌داران

اولین داروی رشد مجدد دندان در جهان، از شهریورماه در ژاپن آزمایش می‌شود

بازی/ Kontra - Multiplayer FPS؛ رقیب را از پای درآورید

پدر علمِ تاریخ اسلام در ایران را بشناسید

انفجاری به اندازه یک سیاره، تاج خورشید را به لرزه درآورد

وان‌پلاس با پرچم‌دار جدیدش به عقب برمی‌گردد

طوطی‌های در قفس از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند

پروژکتور پزشکی برای آموزش

به مناسبت سالروز درگذشت استاد دانشگاه‌های مطرح کشور، استاد صادق آیینه‌وند

«جک دورسی» از هیئت‌مدیره بلواسکای جدا شد

ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی

ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزارهای شهدا توجه ویژه داشته باشند

دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی

طوطی‌های در قفس ظاهراً از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند

آپدیت OxygenOS 15 برای گوشی‌های منتخب وان پلاس منتشر شد

زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف ساخته شد

ماهواره چین بیش از 100 شراره خورشیدی را شناسایی کرد

نحوه‌ واگذاری زمین به ایثارگران بررسی شد

انتصاب سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

اپل احتمالاً اواخر 2025 تولید یک دستگاه تاشوی 20.3 اینچی را آغاز می‌کند

یوتیوب به‌لطف هوش مصنوعی قابلیتی بسیار کاربردی دریافت کرد

مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!

آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند

بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع

پیش‌بینی هوای 30 روز آینده با هوش مصنوعی!

چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!

گوشی ردمی K40 به HyperOS آپدیت شد؛ اما از اندروید 14 خبری نیست