رنو مگان R.S. Trophy-R رکورد سریعترین خودروی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ را شکست
اخبار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - رنو مگان R.S. Trophy-R با شکستن رکورد هوندا سیویک تایپ R، به سریعترین خودروی دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ تبدیل شد.
رنو مگان R.S. Trophy-R موفق به شکست رکورد هوندا سیویک در کلاس خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ شد. پیش از این، هوندا سیویک با زمان 7:43.8 دقیقه رکورد دارد بود. در همین راستا، شرکت رنو ویدیویی از ثبت رکورد 7:40.1 دقیقه مگان R.S. Trophy-R را هم منتشر کرده است. رنو تنها چند صد دستگاه از این خودرو را بهفروش میرساند و خریداران باید برای سفارش این خودرو عجله کنند.
هاچبک جذاب فرانسوی تا اواخر سال 2019 در خیابانها و پیستهای مختلف اروپا حضور خواهد یافت و 3 روز دیگر، پیش از برگزاری مسابقه فرمول یک موناکو بهصورت رسمی معرفی میشود. شرکت رنو بالاخره مشخصات فنی این مدل را منتشر کرده است. رنو مگان R.S. Trophy-R از پیشرانهی 1.8 لیتری توربوشارژ بهره میبرد که همانند مدل تروفی، 296 اسببخار قدرت و 400 نیوتنمتر گشتاور تولید میکند.
مقالههای مرتبط:
مدل مفهومی رنو EZ-Pod مجهز به فناوری خودران معرفی شد نیکی لائودا راننده افسانهای فرمول یک درگذشت
به منظور دستیابی به رکوردهای سریعتر، رنو مگان تروفی R نسبت به مدل قبلی 130 کیلوگرم سبکتر شده؛ اما رنو تاکنون اعلام نکرده که چه تغییراتی روی خودرو انجام گرفته است. رنو مگان R.S. Trophy-R در حالت استاندارد بدون صندلیهای عقب معرفیشده و برای ایمنی و دوام بیشتر، از رولکیج بهره میبرد. بهمنظور کاهش وزن، شیشههای جانبی با شیشههای پلکسیگلس سبکوزن تعویض شدهاند.
علاوهبراین، شرکت رنو اعلام کرده آیرودینامیک خودرو بهبود یافته و تغییرات قابل توجهی روی محور متحرک انجام گرفته است. اکنون شرکت هوندا که اخیرا مشغول تست و بررسی مدل جدید سیویک تایپ R بوده است، باید با کاهش زمان حداقل 3.7 ثانیهای نسبت به نمونهی قبلی برای بازپسگیری رکورد خود در جهنم سبز تلاش کند. مدل جدید هوندا سیویک تایپ R به منظور کاهش وزن از سقف فیبرکربنی بهره میبرد؛ اما تاکنون هیچ اطلاعات دیگری از این خودرو منتشر نشده است.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/70626/