سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم مقالات بازاریابی

عشق به مشتری: چگونه می توانیم تجارت خود را از خوب به بهترین تبدیل کنیم
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - آماده شنیدن جدیدترین رمز موفقیت در تجارت هستید؟ این رمز جدید عشق به مشتری است. نکته اصلی موفقیت بسیار ساده است: فروش صرف را متوقف کنید و شروع به برقراری ارتباط با مشتریان خود کنید. برای نگهداری و حفظ کسب و کار و خود، باید فراتر از معامله فکر کنید. فراموش نکنید که تنها چهار درصد از مشاغل فرصت آن را دارند که به مدت ده سال فعال باقی بمانند. با تبدیل موقعیت های به فرصت ها و دقیقه ها به خاطرات، می توانید مشتریانی وفادار را برای خود پیدا کنید. برای درک بهتر این موضوع و ایجاد تجربه ای ایده آل برای مشتریان در خلال ارائه خدمات، به سه پرسش زیر فکر کنید:
کسب و کار، برند یا خدمات شما چه تجربه ای را برای مشتریان فراهم می کنند؟ ارتباطات مشتری با شما تجربه ای معنی دار است یا صرفا پول محور؟ در کدام بخش این ارتباط، شما می توانید یک خاطره یا تجربه خاص و جذاب ایجاد کنید؟ پس از بررسی پاسخ این پرسش ها، می توانید با افراد ارتباط برقرار کنید. عشق به مشتری تجسم حرفه ای همدلی، ایجاد احساس مثبت و تلاش بیشتر بدون در نظر گرفتن سلسله مراتب است. با این حال چند نکته اصلی و کلیدی در این راستا وجود دارد. بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید. موفق شو معتقد است که این نکات فارغ از سطح کسب و کار و شرایط فعلی شما، می توانند به شما کمک کنند.
عشق به مشتری: مشتریان را مهمان خود بدانید!

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


یک فضای خوشامد گرم و دلنشین را با ایجاد محیطی دوست داشتنی و سلام و احوال پرسی گرم ایجاد کنید. شما می توانید در صورت امکان از نام مشتری خود استفاده کنید. در صورتی که نام مشتری خود را نمی دانید، از او بپرسید.
تجربه مشتریان خود را شخصی سازی کنید!
آماده باشید تا برای تک تک مشتریان، خدمات ویژه ای را با توجه به خصوصیات فردی آنها ارائه دهید. این شیوه تقریبا برای مشاغل مختلف قابل اجرا است. یک بار در کارولینای جنوبی، یک راننده شرکت اوبر مسافر خود را به فرودگاه رساند. در مسیر از او پرسید:”آیا از سفر خود لذت بردید؟”. سپس لیستی از رستوران های محلی و مکان های دیدنی را به او ارائه کرد. او مسافر را تشویق کرد تا به یک سفر مجدد به کلمبیا فکر کند. این رفتار آن راننده بسیار تاثیر گذار بود و مدت زمان زیادی ذهن مسافر را به خود درگیر کرد. این راننده می دانست که چگونه مسافران خود را برای سفر دوباره، تشویق کند. این همان عشق به مشتری است.
عصر دیجیتال و ارتباط با مشتری
این اصل برای برداشت های اولیه، حتی در فضای آنلاین، نیز صادق است. دیوید کریستال، زبان شناس مشهور انگلیسی، در کتاب خود با عنوان “داستان های انگلیسی” درباره چگونگی تاثیر تکنولوژی مدرن بر زبان، نوشته است. وی توضیح می دهد که ایمیل، پیام کوتاه و “netspeak” به طور آشکار نحوه تعامل ما با زبان و همچنین سرعت پیشرفت کسب و کارهای بومی ما را تغییر داده اند. اگرچه مطمئناً عصر دیجیتال جامعه جهانی را تقویت کرده است، اما در عین حال نقش مهمی را در قطع ارتباطات و از بین بردن تجربه های شخصی ایفا کرده است. به هنگام پاسخگویی به نظرات مشتریان و یا پرسش های آن ها در شبکه های اجتماعی ، این اصل را به یاد داشته باشید.
عشق به مشتری: پیش بینی و کشف نیازها

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


موفقیت در فضای رقابتی تجاری امروز منوط به پیش بینی و درک رفتار مشتری است. تنها پس از شناسایی خواسته های میهمان برند یا تجارت خود می توانید راه حل هایی متناسب با نیازهای آنها را ارائه کنید. یک مثال عالی می تواند چگونگی همکاری شرکت تجزیه و تحلیل دیجیتال Amplitude با نام تجاری تناسب اندام Peloton باشد. Peloton آنقدر موفق است که می تواند از رفتارهای فعال ترین کاربران خود استفاده کند. آنها چارچوبی را برای مهار فعالیت های نوظهور ایجاد کردند: مشاهده اقدامات مشتری، اعتبارسنجی آنها با کمک پروفایل کاربران مختلف و استفاده از این اطلاعات برای ایده پردازی ویژگی ها و محصولات آتی.
طبق برنامه Amplitude، یک روش دیگر برای بررسی و تحقیق در خصوص رفتارهای نوظهور مشتریان، طبقه بندی آن ها تحت عنوان “الگوی استفاده” است. در چنین شرایطی، شما می توانید رفتارهای پرتکراری که در زیر مجموعه جامعه شما بسیار مورد توجه قرار گرفته اند را شناسایی کنید. Peloton دو سوال مطرح کرده است:
اعضای بسیار فعال و وفادار ما چگونه از محصولات ما استفاده می کنند؟ چگونه ممکن است این رفتارها را باز تولید کرد و آن ها را به بزرگترین گروه مخاطب گسترش داد؟ و در نهایت، چگونه می توان این تکنیک را برای برند یا کسب و کار شما اجرا کرد؟ با خدمات فوری و مناسب پاسخ دهید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


برای بهبود تجربه مشتریان و حل و فصل مسائل، به گونه ای که بیانگر تعهد و عشق به مشتری باشند، رویکردی جدی را در پیش بگیرید. اگر نمی توانید به وعده های خود به مشتریان عمل کنید، ارتباط فوری با مشتریان برای مدیریت انتظارات از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق نظرسنجی انجام شده توسط American Express ، 78 درصد از مصرف کنندگان این کمپانی به دلیل مشتری مداری ضعیف و تجربه های غیر مطلوب، آبونمان ماهانه خود را لغو کرده اند یا خرید مورد نظر را انجام نداده اند.
مشتریان را با رفتار مهربانانه خود، وفادار نگه دارید.
غافلگیری یک احساس قدرتمند است. وقتی مشتری را خوشحال می کنید، در حافظه وی ماندگار می شوید.این سبب می شود ارتباطاتی قدرتمند و ماندگار را با برند خود ایجاد می کنید. چارچوب فکری عشق به مشتری به معنای سرمایه گذاری بر روی ارزش رفتارهای مهربانانه است. به بیان ساده تر: تصمیمات شما برای دریافت رابطه قوی تر به جای سود بیشتر. عشق به مشتری به معنای:
دیدن مشتری های فعلی و احتمالی به عنوان مهمان شخصی سازی تجربه آنها درک نیازهایشان اقدامات بی واسطه و همچنین انجام اقدامات مهربانانه تصادفی می باشد. شرایط اقتصادی متزلزل سال گذشته فرصتی را برای بسیاری از صنایع ایجاد کرد تا روش های مشتری مداری تجارت خصوصی خود را بازسازی یا اصلاح کنند.
عشق به مشتری کلید داشتن کسب و کار خوب

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


توصیه آخر موفق شو این است که زمانی را برای دیدن، کمک، انگیزه دادن و تمجید از مشتریان و خود اختصاص دهید. واقعیت مشتریان خود را به جای آنچه که فکر می کنید هستند یا دوست دارید باشند، ببینید. برای داشتن یک کسب و کار خوب باید، فارغ از انتظارات خود، سعی کنید از آنچه که دیگران ارائه میدهند، بهره مند شوید. به زبانی که استفاده می کنید، پرسش هایی که می پرسید و آنچه که مشتریان را هیجان زده می کند توجه کنید.
به افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید، فارغ از نتیجه نهایی این تعامل، کمک کنید. ما غالبا دوست داریم تنها روابطی که برایمان سودمند هستند را دنبال کنیم. اگر این هدف و رویکرد شما در زندگی است، باید بدانید که فرصت های نامحدود و ارتباطات ارزشمندی را از دست خواهید داد. به مشتریان امید تزریق کنید. مهمانان برند یا تجارت خود را با استفاده از ابزارهایی تجهیز، توانمند یا تشویق کنید. به این روش می توانید از توانایی های بالقوه آنها استفاده کنید. همچنین از کارهایی که انجام می دهند یا جایی که می خواهند بروند، بیشترین بهره را ببرید. آنها را به خاطر ارزش و تفاوتی که در کسب و کار شما ایجاد کرده اند، تحسین کنید. هرگز قدرت تکریم و سپاسگزاری از دیگران برای کارهای کوچکشان را دست کم نگیرید. وقتی دیگران را توانمند می کنید، روابطی با نتایج بسیار مفید و سودمند را ایجاد خواهید کرد

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/200537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیشگیری و مبارزه با بیماریهای منتقله پشه آئدس موضوع کمیته تخصصی بهسازی محیط شورای سلامت کیش

آغاز فصل جدید در امر تجارت و بازرگانی کیش/ مشارکت دادن صاحب‌نظران جزیره در تصمیم گیری‌ها، محور اصلی است

اکران مستند سینمایی "چهره پرداز" در سینما لبخند کیش

پخش خصوصی به "کیش" امید بسته است/ سادات نجفی: جزیره کیش می تواند نقش موثری در صنعت پخش ایفا کند

مادر گرامی شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

عیادت جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر  با بانوان جامعه ایثارگری در بیمارستان ساسان

واحد سرعت رم در ویندوز 11 به MT/s تغییر کرد

نقشه مترو فضایی/ به راحتی ایستگاه عوض کنید!

تازه‌ترین نظریه توطئه؛ ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!

قلب صنعت پخش در جزیره می‌تپد/ حضور بزرگان صنعت پخش در کیش

کشف جی پی اس در مغز انسان

هدفون وایرلس هواوی FreeBuds 6i با باتری 35 ساعته معرفی شد

حسگری که مواد مخدر را 6 برابر سریع‌تر شناسایی می‌کند

ابداع نسل جدید ربات‌های نرم با توانایی خم شدن و خزیدن

اکثر بیماران زوال عقل قبل از مرگ ناگهان خوب می‌شوند

کشف سرنخ‌های جدیدی درباره شکل‌گیری اولین سیاه‌چاله‌های جهان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: آرامش کیش، برگ برنده‌ی جذب گردشگر است/فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

کسب عنوان دانشمند برگزیده علوم پزشکی دهه اخیر کشور توسط نخبه برگزیده شاهد و ایثارگر خراسان رضوی

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد ماه

ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد

برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس در شیراز

سلمانی نسبت به برخورد با مسئولان متخلف شهرستانی در زمینۀ خدمات دهیِ سلامت به والدین شهدا هشدار داد

ایکس باکس 4 استودیو از جمله آرکین و تانگو را تعطیل می‌کند

تصویر روز ناسا؛ سیاهچاله را چطور می‌توان دید؟

مادساز The Witcher 3 به زودی عرضه می‌شود

کشف پاسخ جدیدی برای معمای دیرین یک سیاره جهنمی!

نهنگ تک‌شاخ براق به فضا می‌رود

تصاویری از شکل جالب شعله‌های آتش در نبود نیروی گرانش

AMD نحوه نام‌گذاری تراشه‌های Ryzen را به‌طور کلی تغییر می‌دهد

فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

مدیر اجرایی OpenAI: هوش مصنوعی امروزی، یک‌سال دیگر به‌طرز مضحکی بد خواهد بود

انویدیا با همکاری زیرمجموعه آلفابت نسل بعدی ربات‌های صنعتی را متحول خواهد کرد

اپل شارژر را از جعبه آیپد پرو و آیپد ایر هم حذف کرد؛ اما نه در همه کشورها

پیکسل 8a رونمایی شد؛ رقیب گلکسی A55 با تمرکز بر هوش مصنوعی

شرکت SpaceX از لباس فضانوردی جدید خود رونمایی کرد

نسخه جدید اپ‌های «فاینال کات» و «لاجیک پرو» برای آیپد پرو با تراشه M4 معرفی شد

گوشی فوق مقاوم 2024 بلک‌ویو دوربین حرارتی دارد

عدم نوسان قیمت موبایل زیر 600 دلار نشانه موفقیت سیاست تثبیت

علامت تجاری مرموز PuraOS ثبت شد؛ هواوی چه برنامه‌ای در سر دارد؟

نینتندو وعده داد؛ سوئیچ 2 قبل از آوریل 2025 معرفی می‌شود

OpenAI ابزاری برای شناسایی دیپ‌فیک‌های DALL-E عرضه می‌کند

دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس

ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!

آیپدهای نسل جدید اپل درگاه سیم‌کارت ندارند

شارژدهی گلکسی S25 احتمالاً به‌لطف هوش مصنوعی 10 درصد بهتر می‌شود

مراسم رونمایی آیپدهای 2024 اپل با آیفون ضبط شده بود!

گوگل نحوه فعال‌کردن احراز هویت دو مرحله‌ای خود را تغییر می‌دهد

تاریخ رونمایی سری X100s ویوو و X100 Ultra رسما اعلام شد

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه دیدار کرد

قیمت و تاریخ عرضه آیپد پرو 2024 اپل اعلام شد