معرفی کتاب: نامهای تجاری تنبل، زرنگ، خنثی، دستورالعمل ساخت یک نام تجاری قدرتمند، ویژه ایران
بازاريابي
بزرگنمايي:
بازاریابی سیاسی - مارکتینگنیوز- کتاب «نامهای تجاری» تالیف احسان مهدینژاد از سوی انتشارت سخنوران چاپ و منتشر شد.
این کتاب که نام کاملش «نامهای تجاری تنبل، زرنگ، خنثی، دستورالعمل ساخت یک نام تجاری قدرتمند، ویژه ایران» است، برحسب احساس ضرورتی که در جامعه تجاری امروز ایران وجود دارد، به رشتهی تحریر درآمده است. سعی شده تا جایی که امکان دارد از مثالهای ملموس و شناختهشده ایرانی و خارجی استفاده شود، چرا که مبنای این کتاب مثال زدن لست.خوانندگان با مطالعهی این کتاب با مفهوم ماشین نامسازی آشنا خواهند شد. سپس قادر خواهند بود که برای خود یک نام تجاری قدرتمند بسازند.
بعد از مقدمه در فصل پیشنیاز توضیحاتی در رابطه با نحوه مطالعه کتاب و دلایلی که این کتاب نوشته شده، آمده است.
فهرست مطالب کتاب :
فصل اول: نامهای مرتبط با کارآیی
فصل دوم: نامهای اختصاری
فصل سوم: نامهای ترکیبی
فصل چهارم: نامهای ژنریک و عمومی
فصل پنجم: تلهگسترش یک نام تجاری
فصل ششم: مولتیبرند
فصل هفتم: نامهای شخصی
فصل هشتم: واژههای روزمره
فصل ویژه: نامگذاری کتاب
فصل ویژه: نام گذاری سایت
فصل آخر: مرور مهم آموختهها
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/13835/