سیاست و بازاریابی
گزارش استقبال کارجویان از شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نمایشگاه کار
پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 19:38:43
سیاست و بازاریابی - پنجمین نمایشگاه کار ایران در حالی روز چهارشنبه 5 بهمن ماه آغاز به کار کرد که استقبال از شرکت رایتل تفاوت معناداری داشت. این اپراتور جوان با تدارک بستری پویا در غرفه‌ خود، سبب جلب نظر کارجویان شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، حضور غرفه‌ ارغوانی این برند در فضای بزرگی از سالن نمایشگاه کار ایران بر اتفاقی تاکید دارد که اگر چه یک رویداد نمایشگاهی است اما با دغدغه اصلی جامعه سر و کار دارد؛ موضوع اشتغال.
غرفه رایتل در این نمایشگاه شاهد حضور کارجویان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و خدمات ارتباطی بود و پرسش و پاسخ با مسئولان غرفه، گفتگو با مدیران و کارشناسان جذب و استخدام منابع انسانی و همکاران بخش‌های مختلف این شرکت در رابطه با موقعیت‌های شغلی این شرکت بسیار داغ به نظر می‌رسد و رایتلی‌ها با انبوهی از علاقه‌مندی و توجه کارجویان مواجه شدند.
آشنایی با تاریخچه فعالیت رایتل و مزیت‌های اشتغال‌زایی این شرکت از طریق بروشور و نرم‌افزارهای هوشمند در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کار قرار گرفت.
معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار، جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه، آشنایی با نیازها و مهارت‌های لازم بازار کار، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کاریابی، ایجاد یک محیط حرفه‌ای و با کیفیت برای تعامل بیشتر بین کارجو و کارفرما، ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان و کمک به بهبود ارتقاء برند کارفرمایان از جمله اهدافی است که در پنجمین نمایشگاه کار ایران دنبال می‌شود.
حضور در این نمایشگاه تا فردا 7 بهمن ماه از ساعت 9 تا 18 عصر در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/249623/گزارش-استقبال-کارجویان-از-شرکت-خدمات-ارتباطی-رایتل-در-نمایشگاه-کار
بستن   چاپ