سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

جف بزوس و دیگر میلیاردها به فضا می روند مقالات بازاریابی

جف بزوس و دیگر میلیاردها به فضا می روند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - بنیانگذار شرکت آمازون در ماه جولای به فضا سفر می‌کند. او اولین میلیارد فضانورد نیست و بدون شک، آخرین نفر نیز نخواهد بود؛ اما جف بزوس اولین کسی است که قرار است با سفینه فضایی شخصی خود سفر کند.
جف بزوس اعلام کرده که قرار است در اواخر ماه جولای با فضاپیمای بلو اوریجین، که محصولی از شرکت خودش است، به فضا سفر کند. این پرواز برای 20 جولای برنامه ریزی شده است. قرار است این پرواز دو هفته پس از کناره گیری بزوس به عنوان مدیر عامل شرکت آمازون، انجام شود. شرکت آمازون بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی است که بزوس در سال 1994 آن را احداث کرده است. بدین ترتیب، جف بزوس اولین فرد ثروتمند جهان و یکی از میلیاردرهای فضانورد است که می تواند فضای خارج از جو کره زمین را ببیند. بزوس همچنین در زمینه پروژه های خلاقانه و نوآورانه فضایی سرمایه گذاری می کند. با این حال بزوس اولین میلیارد فضانورد جهان نیست و به احتمال خیلی زیاد، آخرین میلیارد فضانورد هم نخواهد بود. به عنوان مثال، ایلان ماسک ، معمولا از تمایل خود به سفر به خارج از جو زمین صحبت می کند، ولی تاکنون اقدام جدی در این زمینه انجام نداده است. در ادامه موفق شو لیستی از میلیاردرهایی را بررسی خواهد کرد که یا به فضا سفر کرده اند و یا قرار است در آینده نزدیک این کار را انجام دهند.
چارلز سیمونی

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: آوریل 2007 و مارچ 2009
مکان: ایستگاه فضایی بین المللی
با کمک فضاپیما روسی سوئز توسط شرکت Space Adventures
چارلز سیمونی، سازنده اولین نسخه های Microsoft Office، اولین میلیاردری بود که به فضا رفت. وی همچنین تنها کسی است که دو بار به فضا سفر کرده است. به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار مجارستانی، چارلز به عنوان چهلمین شغل خود در سال 1981 به مایکروسافت پیوست. او تا سال 2002 در آنجا ماند. وی بار دیگر در سال 2017 و درست زمانی که کارفرمای سابقش شرکت جدید خود، تحت عنوان International software را خریداری کرد، به مایکروسافت بازگشت. در این بازه زمانی دوری از مایکروسافت، چارلز با کمک شرکت توریستی فضایی Space Adventures، دو بار به ایستگاه بین‌المللی سفر کرد. این سفرها در مجموع 60 میلیون دلار برایش هزینه در بر داشت. او در مصاحبه ای در سال 2015 در خصوص این تجربه اش گفت:
” آن بالا، در هر 90 دقیقه شما بهار، پاییز، قطب شمال، مناطق استوایی، شب و روز را می بینید!”.
گای لالیبرته

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: سپتامبر 2009
مکان: ایستگاه بین المللی فضای
با کمک فضاپیمای روسی سویز توسط شرکت Space Adventures
گای لالیبرته، در ابتدا با نمایش تکنیک های دمیدن آتش از دهان، در نمایش های خیابانی، فعالیت خود را آغاز کرد و چندی بعد، با مشارکت در تاسیس سیرک Du Soleil در سال 1984، ثروت زیادی را به جیب زد. کسب و کار این کارآفرین کانادایی به سرعت رشد کرد و محبوبیت جهانی کسب کرد. او در سال 2009 یک مرخصی چند ماهه گرفت تا برای پرواز به ایستگاه بین المللی فضایی اموزش ببینید. وی 35 میلیون دلار برای بلیط این سفر، که آخرین پرواز خصوصی Space adventure برای بیش از یک دهه بود، پرداخت کرد. وی در خصوص فرود آمدن به زمین این گونه می گوید:
“فرود آمدن چیزی شبیه به تجربه تصادف با ماشین است. به محض برخورد به زمین می خواستم دوباره به فضا برگردم”.
جف بزوس

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: جولای 2021
مکان: خط کارمان
با کمک فضاپیمای بلو اوریجین نیو شپرد
از زمان تاسیس بلو اوریجین در سال 2000 میلادی، جف بزوس، اولین فرد ثروتمند جهان، تقریبا 7.5 میلیون دلار از پس انداز خود را در این شرکت فضانوردی سرمایه گذاری کرده است. جف بزوس اعلام کرد که در کنار برادر کوچکترش، مارک، به عنوان مسافران اولین پرواز سرنشین دار این شرکت، به فضا خواهند رفت. این پرواز برای روز 20 جولای برنامه ریزی شده است و قرار است دو هفته پس از کسب سمت رئیس اجرایی آمازون انجام شود. این پرواز برای خط کارمان برنامه ریزی شده است. خط کارمان مرزی بین المللی است که فضای بیرون از جو زمین را از بخش داخلی آن جدا می کند و بیش از 60 مایل بالاتر از سطح زمین قرار دارد. بزوس در پستی در اینستاگرام خود به تاریخ 7 جون اعلام کرده است که از پنج سالگی آرزوی سفر به فضا را داشته است.
جرارد آیزاک من

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: سپتامبر 2021
مکان: مدار ژئو سنتریک
با کمک فضاپیما‌ی دراگون شرکت اسپیس ایکس
جرد آیزاک من کارآفرین و پردازشگر داده های مالی است که به خلبانی بسیار علاقه دارد. او برای سرگرمی در نمایش های هوایی پرواز می کند و به خلبانی هواپیماهای جنگی می پردازد. حال قرار است وی به عنوان اولین خلبان و فرمانده اولین ماموریت غیر نظامی جهان، به فضا سفر کند. این میلیاردر هر چهار صندلی پرواز Space-X را خریداری کرده است. هزینه ناشی از خرید بلیط های این پرواز به بیمارستان کودکان سنت جود اختصاص داده شده است. همچنین در میان اسامی افرادی که در کنار جرد به فضا خواهند رفت، نام هیلی آرکنو به چشم می خورد. هیلی در کودکی از سرطان رنج برده است ولی توانسته آن را شکست دهد.
یاساکو مانزاوا

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: دسامبر 2021
مکان: ایستگاه بین المللی فضایی و اطراف ماه
با کمک فضاپیمای روسی سویز و استارشیپ شرکت اسپیس ایکس
مانزاوا یک میلیاردر ژاپنی است که با تاسیس شرکت زوزاروس شهرت و ثروت زیادی را کسب کرد. این شرکت زمانی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مد و فشن در ژاپن شناخته می شد. در سال 2018، اسپیس ایکس اعلام کرد که مائزاوا اولین مشتری خصوصی این شرکت برای پرواز به دور ماه خواهد بود. اوایل امسال، این کارآفرین یک مقصد دیگر را به سفر فضایی خود اضافه کرده است: در خلال ماجراجویی فضایی اش، او اولین توریست فضایی خواهد بود که از سال 2009 به این طرف، از ایستگاه فضایی دیدن خواهد کرد.
ریچا رد برانسون

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان: أواخر 2021 (زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد)
مکان: حدود 55 مایل بالاتر از سطح زمین
با کمک فضاپیمای گالاکتیک یونیتی شرکت ویرجین
به واسطه تغییراتی که در برنامه پرواز برانسون رخ داده است، حال بزوس این شانس را دارد که لقب “اولین میلیاردر فضایی” که به فضای بیرون از جو زمین پرواز کرده است را از آن خود کند. برنسن قرار است با کمک سومین پرواز راکتی آزمایشی ویرجین گلکتیک به فضا سفر کند. بر اساس اظهارات مایکل کلگی اوزیر نزد سرمایه گذاران پروژه، این پرواز قرار بود ماه مارس سال جاری انجام شود.
در نهایت، اولین پرواز های تکمیلی در ماه مه انجام شدند. پرواز برانسون سومین پرواز از سری پرواز های ازمایشی گلکستیک شرکت ویرجین است. این پرواز برای اواخر امسال برنامه ریزی می شوند. این پرواز ها، مسافران را تا ارتفاع 55 مایل از سطح زمین بالا می برند. بر اساس تعریف FAA، یک پرواز فضایی محسوب می شود. پس از آنکه پرواز های آزمایشی تکمیل شوند، خدمات تبلیغاتی و عمومی تر کمپانی آغاز به کار خواهند کرد. بیش از 600 مسافر، شامل بازیگرانی همچون آنجلینا جولی و تام هنکس، تا به امروز بلیط های خود را برای این ماجراجویی فضایی خریداری کرده اند. برخی از افراد برای خرید بلیط های خود بیش از یک دهه منتظر مانده اند.
سرگی برین

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان : متعاقبا اعلام خواهد شد
مکان: ایستگاه بین المللی فضایی
وسیله پرواز: بزودی اعلام خواهد شد
در سال 2008 میلادی، سرگی برین ، یکی از بنیانگذاران شرکت گوگل مبلغ 5 میلیون دلار را در پروژه های مربوط به سفرهای فضایی در مدار، در شرکت Space adventures سرمایه گذاری کرد. بدین شکل، او به یکی از سرمایه گذاران این مجموعه تبدیل شد. این شرکت در سال جاری تصمیم دارد تا پروازهایش به ایستگاه بین المللی فضایی را از سر بگیرد. اولین مسافر این پروازها مانزاوا خواهد بود. با این حال، هنوز معلوم نیست که آیا برین نیز برای سفر فضایی برنامه ای دارد یا خیر.
تایلر و کامرون وینکلوس

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


زمان : متعاقبا اعلام خواهد شد
مکان: حدفاصل استاندارد برای پروازهای زیر مداری
با کمک فضاپیما‌ی گالاکتیک شرکت ویرجین
دوقلوهای وینکلوس در میان صدها مسافری هستند که برای پرواز های تجاری فضایی پروژه ویرجین گلکسی، ثبت نام کرده اند. با این حال این دوقلوها، تنها مسافرانی هستند که برای پرداخت هزینه سفر خود از بیت کوین ها استفاده کرده اند. این دو در ژانویه 2014، از ارز های رمزنگاری شده برای خرید دو بلیط پرواز استفاده کرده اند که قیمت آن چیزی معادل با 250000 دلار تخمین زده شده است. بر اساس روند معاملاتی فعلی، ارزش بیت کوین های پرداخت شده توسط این دو، امروزه چیزی در حدود 10 میلیون دلار می باشد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/203128/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

تصویر روز ناسا؛ روبه‌روی NGC 1232

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

زومی حیرت آور درون صورت فلکی اوریون

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

با بزرگترین ستاره شناخته شده آشنا شوید

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

عملیاتی شدن 5 فروند زیردریایی هوشمند با قابلیت تعقیب هدف و نشت‌یابی

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

با این ابرسازه فضایی، یک میلیارد انسان میتونن در فضا زندگی کنن!

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

امروز در فضا ؛ کشف اولین سیارات فراخورشیدی در اندازه زمین توسط تلسکوپ کپلر

آنر 200 لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

گوشی پرچمدار 2024 هواوی از اندروید 12 استفاده می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

برخی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

سامسونگ احتمالاً کشوی عمودی برنامه ها را با One UI 7 ارائه خواهد کرد

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

شبیه‌ساز بازی Delta برای آیفون منتشر شد

ربات «اطلس» بازگشت!

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد

ادعای کارمندان سابق تیک‌تاک: پروژه ذخیره‌سازی داده‌ها در آمریکا تا حد زیادی نمایشی است

علم منتظر معجزه نمی ماند

قابلیت جدید واتساپ: اطلاع از مخاطبانی که اخیراً آنلاین بوده‌اند

خداحافظ نبوغ!

گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند