آخرين مطالب

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري بازاريابي سياسي

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

  بزرگنمايي:


کانديداي احتمالي رياست جمهوري گفت: به دليل تعدد کانديدا در جبهه اصولگريان ائتلاف هاي سه نفره و پنج نفره شکل گرفته اما براي به دست آوردن نتايج انتخابات بايد اين تعدد کانديدايي با توافقات کم شود که در حال مذاکره هستيم.
منوچهر متکي چهارشنبه شب در جمع مردم اروميه انتخابات و حق تعيين سرنوشت و حاکميت توسط مردم در کشور را نماد دموکراسي دانست و اظهارداشت: روساي جمهور دولت هاي قبلي با نزديک شدن به انتخابات هميشه تلاش داشتند دولت آينده به ميل آنها با اين تلقي که خوب کار کرده اند انتخاب شود و براي تحقق اين خواسته  خود نيز تمهيدات زيادي در روزهاي پاياني عمر فعاليت خود انديشيدند اما در هر دوره رئيس جمهور بر خلاف ميل آنها انتخاب شد.
 
متکي لزوم حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سياسي در روز 24 خرداد ماه امسال را مورد تاکيد قرار داد و افزود: حضور در انتخابات حق است اگر استفاده نکنيم استفاده مي کنند، اگر انتخاب نکنيم برايمان انتخاب مي کنند. وي حوادث و اتفاقات انتخابات سال 88،مذاکرات کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا در خصوص ايران، تحريم ها را از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري دانست و عنوان کرد: تمامي حوادث و اتفاقات اخير زمينه هايي را به وجود آورد که رهبر معظم انقلاب احساس کردند دشمنان نظام و غرب به درس ديگري نيازدارند تا به واقعيت مردم ايران پي ببرند.
 
متکي ادامه داد: غرب به سرکردگي آمريکا منتظر نتايج تحريم و فشارها عليه ايران بوده و معتقدند ايران به خانه آخر رسيده و اگر يک فشار کوچک به ايراني ها بياورند موفق خواهند شد اين در حالي است که ملت ايران با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي نشان خواهند داد بار ديگر شکوه و اقتدار خود را به نمايش خواهند گذاشت.کانديداي احتمالي دور يازدهم رياست جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه در طول 34 سال گذشته ايستادگي ملت ايران روز به روز در برابر فشارها بيشتر شده است اعلام کرد: بيداري اسلامي در منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامي و ايستادگي ملت ايران در برابر استکبار جهاني است.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور از جمله بيکاري و گراني گفت: علت بيکاري‌هاي امروز و عدم تثبيت قيمت ها آن است که توليد ما با تقاضا در جامعه متناسب نيست، توليد شاه کليد حل مشکلات اقتصادي است که بايد به آن توجه کرد. وي اضافه کرد: متاسفانه در کشور مقررات، سيستم بانکي و بوروکراسي ما در جهت حمايت جدي از توليد نيست، بطوريکه گرفتن يک مجوز تا 1 سال و حتي بيشتر هم طول مي کشد و آخر کار کسي که مجوز را گرفته ترجيح مي‌دهد آن را بفروشد و راه اثبات اين موارد نشستن پاي درد توليد کنندگان است.
 
عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان ياد آور شد: تعطيل شدن کارگاه‌هاي زود بازده بيانگر اين است که برنامه ‌اي براي حمايت از توليد ملي نداشته‌ايم. اگر گندم را به قيمت خوراک دام از کشاورز خريديم و با قيمت گران تر وارد کرديم عملا به کشاورز هشدار مي دهيم که توليد نکن.
 
متکي تاکيد کرد: سرمايه گذار ايراني با ترغيب پول خود را در امارات، آلمان و چين، هند، مالزي در راه توليد صرف مي کند اما نسبت به انجام اين کار در ايران بي توجه است. دليل اين موضوع را بايد در سيستم بانکي جست؛ چراکه در کشور هايي که اقتصاد آنها سالم است بانک‌ها ظرفيت خود را به توليد و توليد کنندگان پمپاژ مي کنند. وي در ادامه همچنين وجه اشتراک نامگذاري سال حماسه سياسي و اقتصادي توسط مقام معظم رهبري را حماسه عنوان کرد و اظهارداشت: در سالهاي اخير مقام معظم رهبري با نامگذاري حماسه اقتصادي، جهاد اقتصادي و ... بر اهميت حل مشکلات اقتصادي تاکيد داشتند و بايد رئيس جمهور آينده براي خلق حماسه اقتصادي به اين بخش توجه ويژه داشته باشد.
 
متکي با بيان اينکه تحريم تنها 20 درصد در مشکلات اقتصادي نقش داشته است گفت: متاسفانه 80 درصد گراني ها و مشکلات اقتصادي ناشي از آثار رواني تحريم هاست و با توجه به قرار گرفتن در شرايط ويژه حق اشتباه در تصميم گيري ها نداريم از برنامه هاي اصلي رئيس جمهور بعدي بايد اين باشد که توليد را مقرون به صرفه کنيم.

  در ادامه مقرر شد متکي به سوالات تعدادي از مردم پاسخ دهد اما به دليل ديروقت بودن و برگزاري نشست مطبوعاتي وي تنها به دو سوال پاسخ داد.
 
کانديداي احتمالي دولت يازدهم در پاسخ به سوالي درباره مذاکرات ايران و 1+5 و اينکه گفته مي‌شود 1+5 منتظر نتيجه انتخابات ايران است اظهار داشت: به هر حال مذاکره دو سو  دارد و طرفين بايد براي اصل مذاکره، زمان و يا مکان آن توافق کنند و اگر يک طرف قصه نظرش اين است که مدت ديگري مذاکرات ادامه پيدا کند بنده فکر مي‌کنم که طرف ايراني مخالفتي نداشته باشد اما بحث هسته‌اي چارچوب منطقي خود را دارد و ما بايد با تدبير و طراحي سناريوهاي مناسب به سمت حل مسئله هسته‌اي برويم.   
 
متکي در خصوص ائتلاف گروه هاي اصولگرايي نيز گفت: به دليل تعدد کانديدا در جبهه اصولگريان ائتلاف هاي سه نفره و پنج نفره صورت گرفته است اما براي به دست آوردن نتايج انتخابات بايد اين تعدد کانديدايي با توافقات کم شود که در حال مذاکره هستيم.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

  • چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    بازاریابی سیاسی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی ...

  • پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

  • چهار p بازاریابی

    چهار p بازاریابی

    بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

  • هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    بازاریابی سیاسی - نظر شما در مورد پروفایل لینکدین‌تان چیست؟ آیا صفحه‌ی لینکدین خود را فقط زمانی چک می‌کنید که یک درخواست ارتباط صورت ...

بازاريابي سياسي

مديريت

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

بازاریابی سیاسی - تجزیه و تحلیل swot یک ابزار برای شناسایی توانایی‌های داخل سازمان و محیط بیرونی آن است که به بازاریابان کمک می‌کند تا مسائل مهم را شناسایی کنند و به وسیله آن به رشد و بهتر شدن سازمان کمک کنند.

شنبه 9 تیر 1397 - 11:29:55 AM

مقالات بازاريابي

بازاريابي

نکات خواندني

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

بازاریابی سیاسی - میگویند چند صد سال پیش، در اصفهان مسجدی می ساختند. روز قبل از افتتاح مسجد، كارگرها و معماران جمع شده بودند

شنبه 19 اسفند 1396 - 6:40:06 PM

کسب و کار

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

بازاریابی سیاسی - شاخص کارآفرینی ایران در سال 2018 با 13 رتبه بهبود به جایگاه 72 د رمیان 137 کشور جهان رسید و از این منظر پنجمین کشور جهان در بهبود امتیاز است.

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 13:19:28

اخبار

استارت آپ

مقالات دکتر محبیان

برگزیده ها

ساير مطالب

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم

بازاریابی سیاسی

بازاریابی سیاسی