آخرين مطالب

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟ بازاريابي سياسي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - اینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر نیز طبق آمار به دست آمده علاوه بر کاربران عادی، بیشتر برندها نیز در این رسانه‌ی اجتماعی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در قالب عکس یا ویدیوی کوتاه به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از این رو تبلیغات اینستاگرام رو به روز طرفدار بیشتری پیدا می‌کند. اما همانگونه که می‌دانید استفاده از رسانه‌های عکس محور برای همه برندها مفید نیست. از این رو در این مطلب نکاتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید به راحتی تصمیم خود را مبنی بر استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای برند خود بگیرید.


تبلیغات اینستاگراماینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند.

کم هزینه‌ترین تبلیغات اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟
اگر به عنوان یک کسب و کار نوپا قصد دارید به کمک تبلیغات اینستاگرام به معرفی برند خود بپردازید. جالب است بدانید اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام یکی از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. زیرا با توجه به حضور فعال تعداد کثیری از کاربران معمولا کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام معمولا با بازخورد خوبی مواجه می‌شوند.
گونه‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام کدامند؟
تبلیغات تصویری : آگهی‌های تبلیغاتی تصویری که در خوراک خبری کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند معمولا شامل مهمترین تبلیغات تصویری هستند. این تصاویر عموما یک کپشن مناسب که باعث افزایش تعامل با کاربران می‌شود را در بر دارند.تبلیغات ویدئویی : همانگونه که می‌دانید ویدئوهای قرار گرفته بر روی اینستاگرام محدودیت زمانی دارند. بنابراین برندها باید سعی کنند تا جای ممکن ویدئوهای کوتاه و کاربردی برای معرفی محصولات و خدمات خود تهیه کنند.استوری اینستاگرام : هر چند استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شده است. اما معمولا بازخورد زیادی از کاربران دریافت می‌کند. بنابراین برای جلب اعتماد بیشتر و تعمل با کاربران، برندها می‌توانند استفاده روزانه از استوری را در دستور کار خود قرار دهند.ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام کدامند؟
برندها معمولا اهداف تبلیغاتی مختلفی دارند. از جمله مهمترین اهدافی که برندها برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام دنبال می‌کنند عبارتند از : افزایش نرخ کلیک کاربران بر روی لینک سایت، نصب برنامه، مشاهده ویدئو، آگاهی از برند، آگهی‌های محلی و … .از این رو هر یک از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام به برندها و کسب و کارها کمک می‌کند تا بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کرده و توسعه یابند. امکان افزودن موقعیت جغرافیایی، امکان تعامل آسان با مخاطب، اشتراک‌گذاری آسان، مواجهه بسیاری از کاربران با پست‌های این رسانه، حجم کاربران و بازدید روزانه بالای اینستاگرام از جمله مهمترین عوامل محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان کسب و کار و برندها است.
چه برندهایی معمولا از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند؟
تمام برندهایی که در زمینه مد، زیبایی، محصولات آرایش و بهداشتی، لباس، خدمات مرتبط با جشن‌ها و … فعالیت می‌کنند معمولا استفاده از تبلیغات اینستاگرام را در اولویت استراتژی بازاریابی و فروش خود قرار می‌دهند. در حالت کلی می‌توان گفت که این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای کسب و کارهای B2C فراهم می‌کند تا میزان تعاملات خود را با کاربران و به تبع آن فروش را افزایش دهند. در حقیقت می‌توان گفت اینستاگرام بستر مناسبی را برای مشتری مداری کسب و کارها فراهم می‌کند.
کاربران اینستاگرام چه کسانی هستند؟
تحلیل داده‌های اینستاگرام نشان می‌دهد که در حدود ۶۰٪ از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کسب و کارها و برندهایی که به ارائه محصولاتی برای این رده‌ی سنی می‌پردازند، می‌توانند با تنظیم یک استراتژی قوی میزان فروش محصولات خود را چندین برابر کنند. با توجه به این‌که اکثر مخاطبان این شبکه قشر جوان هستند. بنابراین می‌توان گفت محصولات مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، لباس و لوازم سرگرم‌کننده و … از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی را جلب می‌کنند.
آیا اینستاگرام رسانه‌ی مناسبی برای معرفی برند است؟
می‌توان گفت اینستاگرام ابزار مناسبی برای معرفی برند جدید و یافتن مخاطبان هدف است. زیرا معمولا کاربرانی که در شبکه حضور دارند روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف گشت و گذار در آن می‌کنند. بنابراین مواجهه با تبلیغات اینستاگرام میزان جذب مشتری و آگاهی از برند را دو برابر می‌کند. وجود تاثیرگذاران نیز یکی دیگر از عواملی است که اینستاگرام را به یکی از موثرترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل کرده است.
آیا تبلیغات اینستاگرام رسانه‌ی اجتماعی مناسبی برای برند شما است؟
با توجه به این‌که اینستاگرام یکی از رسانه‌های اجتماعی تبلیغاتی کم هزینه است. معمولا مورد توجه همه برندها قرار می‌گیرد. زیرا حتی در صورتی هم که این رسانه کمکی به جذب مشتری و افزایش فروش یک برند نکند نیز این برند، سرمایه زیادی را از دست نخواهد داد. بنابراین اگر به دنبال یک کانال ارتباطی کم هزینه و موثر برای برند خود هستید باید بدانید که اینستاگرام مهمترین و بهترین ابزار برای انتشار تبلیغات و تعامل با مشتریان شما است.
برچسب ها: استراتژی بازاریابی, استراتژی تبلیغات, افزایش فروش, انواع تبلیغات, ایده تبلیغاتی, اینستاگرام, برندسازی در اینستاگرام, تبلیغات, تبلیغات اینستاگرام, تبلیغات رسانه‌های اجتماعی, تعامل با مخاطب, رسانه‌های اجتماعی, شبکه اجتماعی اینستاگرام, کپشن اینستاگرام




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

دوباره بازار رمال ها و جن گيرها داغ شد

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم