بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟ بازاريابي سياسي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - اینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر نیز طبق آمار به دست آمده علاوه بر کاربران عادی، بیشتر برندها نیز در این رسانه‌ی اجتماعی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در قالب عکس یا ویدیوی کوتاه به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از این رو تبلیغات اینستاگرام رو به روز طرفدار بیشتری پیدا می‌کند. اما همانگونه که می‌دانید استفاده از رسانه‌های عکس محور برای همه برندها مفید نیست. از این رو در این مطلب نکاتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید به راحتی تصمیم خود را مبنی بر استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای برند خود بگیرید.


تبلیغات اینستاگراماینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند.

کم هزینه‌ترین تبلیغات اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟
اگر به عنوان یک کسب و کار نوپا قصد دارید به کمک تبلیغات اینستاگرام به معرفی برند خود بپردازید. جالب است بدانید اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام یکی از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. زیرا با توجه به حضور فعال تعداد کثیری از کاربران معمولا کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام معمولا با بازخورد خوبی مواجه می‌شوند.
گونه‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام کدامند؟
تبلیغات تصویری : آگهی‌های تبلیغاتی تصویری که در خوراک خبری کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند معمولا شامل مهمترین تبلیغات تصویری هستند. این تصاویر عموما یک کپشن مناسب که باعث افزایش تعامل با کاربران می‌شود را در بر دارند.تبلیغات ویدئویی : همانگونه که می‌دانید ویدئوهای قرار گرفته بر روی اینستاگرام محدودیت زمانی دارند. بنابراین برندها باید سعی کنند تا جای ممکن ویدئوهای کوتاه و کاربردی برای معرفی محصولات و خدمات خود تهیه کنند.استوری اینستاگرام : هر چند استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شده است. اما معمولا بازخورد زیادی از کاربران دریافت می‌کند. بنابراین برای جلب اعتماد بیشتر و تعمل با کاربران، برندها می‌توانند استفاده روزانه از استوری را در دستور کار خود قرار دهند.ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام کدامند؟
برندها معمولا اهداف تبلیغاتی مختلفی دارند. از جمله مهمترین اهدافی که برندها برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام دنبال می‌کنند عبارتند از : افزایش نرخ کلیک کاربران بر روی لینک سایت، نصب برنامه، مشاهده ویدئو، آگاهی از برند، آگهی‌های محلی و … .از این رو هر یک از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام به برندها و کسب و کارها کمک می‌کند تا بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کرده و توسعه یابند. امکان افزودن موقعیت جغرافیایی، امکان تعامل آسان با مخاطب، اشتراک‌گذاری آسان، مواجهه بسیاری از کاربران با پست‌های این رسانه، حجم کاربران و بازدید روزانه بالای اینستاگرام از جمله مهمترین عوامل محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان کسب و کار و برندها است.
چه برندهایی معمولا از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند؟
تمام برندهایی که در زمینه مد، زیبایی، محصولات آرایش و بهداشتی، لباس، خدمات مرتبط با جشن‌ها و … فعالیت می‌کنند معمولا استفاده از تبلیغات اینستاگرام را در اولویت استراتژی بازاریابی و فروش خود قرار می‌دهند. در حالت کلی می‌توان گفت که این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای کسب و کارهای B2C فراهم می‌کند تا میزان تعاملات خود را با کاربران و به تبع آن فروش را افزایش دهند. در حقیقت می‌توان گفت اینستاگرام بستر مناسبی را برای مشتری مداری کسب و کارها فراهم می‌کند.
کاربران اینستاگرام چه کسانی هستند؟
تحلیل داده‌های اینستاگرام نشان می‌دهد که در حدود ۶۰٪ از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کسب و کارها و برندهایی که به ارائه محصولاتی برای این رده‌ی سنی می‌پردازند، می‌توانند با تنظیم یک استراتژی قوی میزان فروش محصولات خود را چندین برابر کنند. با توجه به این‌که اکثر مخاطبان این شبکه قشر جوان هستند. بنابراین می‌توان گفت محصولات مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، لباس و لوازم سرگرم‌کننده و … از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی را جلب می‌کنند.
آیا اینستاگرام رسانه‌ی مناسبی برای معرفی برند است؟
می‌توان گفت اینستاگرام ابزار مناسبی برای معرفی برند جدید و یافتن مخاطبان هدف است. زیرا معمولا کاربرانی که در شبکه حضور دارند روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف گشت و گذار در آن می‌کنند. بنابراین مواجهه با تبلیغات اینستاگرام میزان جذب مشتری و آگاهی از برند را دو برابر می‌کند. وجود تاثیرگذاران نیز یکی دیگر از عواملی است که اینستاگرام را به یکی از موثرترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل کرده است.
آیا تبلیغات اینستاگرام رسانه‌ی اجتماعی مناسبی برای برند شما است؟
با توجه به این‌که اینستاگرام یکی از رسانه‌های اجتماعی تبلیغاتی کم هزینه است. معمولا مورد توجه همه برندها قرار می‌گیرد. زیرا حتی در صورتی هم که این رسانه کمکی به جذب مشتری و افزایش فروش یک برند نکند نیز این برند، سرمایه زیادی را از دست نخواهد داد. بنابراین اگر به دنبال یک کانال ارتباطی کم هزینه و موثر برای برند خود هستید باید بدانید که اینستاگرام مهمترین و بهترین ابزار برای انتشار تبلیغات و تعامل با مشتریان شما است.
برچسب ها: استراتژی بازاریابی, استراتژی تبلیغات, افزایش فروش, انواع تبلیغات, ایده تبلیغاتی, اینستاگرام, برندسازی در اینستاگرام, تبلیغات, تبلیغات اینستاگرام, تبلیغات رسانه‌های اجتماعی, تعامل با مخاطب, رسانه‌های اجتماعی, شبکه اجتماعی اینستاگرام, کپشن اینستاگرام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

فروش یک میلیارد و 200 میلیون دلار ارز در بازار آزاد با کارت‌های ملی اجاره‌ای

آغاز واردات ژاپنی‌ها از ایران از ماه جاری

حذف 4 صفر از پول ملی در شرایط فعلی منطقی است؟

پول‌مرگی/ مصیبت عظیمی برای نظام بودجه‌ریزی

جزئیات کامل نحوه هزینه یارانه 140 هزار میلیارد تومانی در سال 98/ بودجه یارانه‎ها 44 درصد بیشتر شد

وزیر صنعت: هیچ محدودیتی در زمینه صادرات کالا از کشور نداریم

واگذاری‌ها مشکلی به مشکلات کشور افزوده/ آقایان در سازمان خصوصی سازی به جای فرار باید پاسخگو باشند/ به صورت شفاف بگویند چرا و چگونه واحدها واگذار شده است؟

رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد: طراحی برنامه‌های لازم برای اصلاح نظام بانکی+ عکس

راهنمای جامع برندسازی شخصی

دولت باید در ممنوعیت‌های وارداتی تجدیدنظر کند/ بازار، اطمینانی به کاهش قیمت ارز ندارد

ضرورت پرداخت چند نوبت بسته‌‎ حمایتی به کارگران/ حمایت‌ها حتما نباید نقدی باشد

پیش بینی افزایش 30تا 40درصدی صادرات زعفران نسبت به سال گذشته/ قیمت زعفران درجه یک در بازارجهانی 1100دلار

افزایش قیمت طلا ناشی از نوسانات نرخ ارز/ حباب سکه به 370هزار تومان رسید

جهش قیمت محصولات پروتئینی در بازار/ سکوت معنادار وزارت جهادکشاورزی

6 نکته در باب لایحه بودجه98

اسپانیا با زعفران ایرانی، حرف اول را در جهان می‌زند/ جولان قاچاقچیان بر سر طلای سرخ ایران/ دسترنج کشاورزان چگونه به بازار عربستان و آمریکا می‌رسد؟

اسپانیا با زعفران ایرانی، حرف اول را در جهان می‌زند/ جولان قاچاقچیان بر سر طلای سرخ ایران/ دسترنج کشاورزان چگونه به بازار عربستان و آمریکا می‌رسد؟

دور جدید رکودهای تورمی و راه‌های ممکن برای برون رفت از بیماری اقتصادی فعلی

اختصاص 17هزار میلیارد تومان یارانه کالا/ معافیت مالیاتی حقوق و وام ازدواج بدون تغییر/ حذف یارانه 3دهک درآمدی/ بودجه دفاعی نصف شد/ پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت گازوئیل

خصوصی‌سازی در حال حاضر به «دولت‌زدایی» تبدیل شده/ در برخی واگذاری‌ها تخلفات روشنی رخ داده/ قرار بود اجرای اصل 44 باعث افزایش کارایی و بهره‌وری شود

حباب سکه ترکید/پیش‌بینی ثبات قیمت‌ها تا شروع سال نو میلادی

حباب سکه به پایین‌ترین حد رسید

بازار خود را آماده کاهش بیشتر نرخ ارز می‌کند

وضعیت ذخایر ارزی ایران از زبان همتی/ تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز از همیشه پر قدرت‌تر است

پرونده‌ ارز 4200 تومانی

واردات 1570 میلیارد تومان کالای غیرضرور با ار 4200 تومانی/ رانت 928میلیارد تومانی برای واردات ظروف ملامین، مربا و ژله، رخت‌آویز، دفترچه مشق و...

ایران بازهم مجبور به انتقال چمدانی ارز خواهد شد؟ /دلخوش: اروپا نمی‌تواند ایران را بازی دهد /بخاطر زندگی مردم دست به هر کاری می‎زنیم

وزیر صنعت: واردات کالا با ارز صادراتی محدودیت ندارد

بیکاری140 هزار نفر در صنعت قطعه/ صنعت قطعه و خودرو در آستانه نابودی است

دژپسند: بازار ارز در فاز تعادل/ 60میلیون یورو ارز نیمایی در یک روز معامله شد

دارایی‌های خارجی بانک مرکزی در مهرماه به 4519.2هزار میلیارد ریال رسید/ بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی 6.2درصد افزایش است

اقتصاد جهانی منهای آمریکا

روحانی:‌ نکات مورد نظر رهبر انقلاب برای اصلاح بودجه 98 بررسی شد

بودجه سال آینده چقدر به نفت وابسته است؟

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

تصمیم سازان بازار ارز و سکه بازجویی شوند

پیشنهاد های اقتصادی عسگراولادی به دولت

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی 17 آذر ماه

پشت پرده موافقت نامه پاریس چیست؟/ تعطیلی صنایع ایران به بهانه تغییر اقلیم!

همتی خبر داد؛ شروع تدریجی باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را می‌خرند

تحریم‌های لرزان نفتی

آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را متوقف کند

زنگنه: بررسی دلایل خروج قطر از اوپک ضروری است

رشد13 درصدی صادرات غیرنفتی در 8 ماه امسال

تدابیر ویژه دولت برای توقف گرانی کالاهای پرمصرف

تقویت حضور بنگاه های خارجی در ایران نماد شکست تحریم ها

تحریم ها کارکرد خود را از دست داده اند

چه کسانی از کاهش قیمت نفت سود می برند؟

کاهش نرخ ارز ادامه دارد/ دلار 9 هزار تومانی در هفته‌ آینده؟

فضای مجلس به سمت استیضاح ظریف نیست/ اکثریت نمایندگان با قدرت پشت دستگاه دیپلماسی ایستاده‌اند/ پول کثیف صرفا چمدانی جابجا نمی‌شود