سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

اصول ارزش آفريني در کسب و کار از طريق رسانه‌هاي اجتماعي کسب و کار

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - ایجاد تحولی بزرگ در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی امری بسیار سخت و حساس است. از این رو باید محتوایی که به اشتراک گذاشته می‌شود جذاب باشد. به عنوان مثال محتوای تبلیغاتی باید تاثیرگذار و متفاوت باشد. بنابراین چالش اساسی شما در این زمینه، این است که یک محتوای معمولی را به جذاب ترین شکل ممکن برای مخاطبانتان نمایش دهید. عواملی نظیر نوع محصول، مشتریان هدف و میزان ریسک پذیری شما، در این امر تاثیر دارند. ما در این مطلب در نظر داریم پایه‌های اساسی ارزش آفرینی را که در همه کسب و کارها، مشترک‌اند، با شما در میان بگذاریم.
اصول ارزش آفرینی در کسب و کار از طریق رسانه‌های اجتماعی
به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی بهترین ابزار بازاریابی عصر حاضر هستند. زیرا شما از این طریق به راحتی می‌توانید محتوای پیام تبلیغاتی خود را کنترل کنید. با توجه به این‌که حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی برای کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است. متخصصان امر ارزش آفرینی، معتقدند:
آمار بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. ۸۰ درصد از کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، تلفن همراه هوشمند دارند. صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می‌توانند از این فرصت بزرگ استفاده کنند و برای نام برند خود از طریق اینترنت و تلفن‌های هوشمند، ارزش آفرینی کنند.
اگر نگاهی به اطرافیانتان بیندازید، می‌بینید که تقریبا همه اعضای خانواده از اینترنت استفاده می‌کنند و عضو شبکه‌های اجتماعی هستند. مشتریان شما درگیر دنیای مجازی هستند، پس شما نیز باید در این فضا فعالیت کنید. اگر با استفاده از اینترنت برای کسب و کارتان ارزش آفرینی نکنید، سود بسیاری را از دست خواهید داد. در این مطلب، راه‌هایی برای برقراری ارتباط ساده با مشتریان احتمالی و ترویج کسب و کار را با شما به اشتراک می‌گذاریم.
بازنگری در شبکه‌های اجتماعی شرکت و لیست مخاطبان
به این سوالات پاسخ دهید:
مخاطبان کنونی شما چه کسانی هستند؟مخاطبان شما به چه چیزهایی علاقه دارند؟این مخاطبان با چه مشکلاتی روبرو هستند؟شما چگونه می‌توانید راهی برای حل کردن این مشکلات به آنها ارایه کنید؟چه افرادی را می‌خواهید به لیست مخاطبانتان اضافه کنید؟پاسخ به این سوالات، ایده‌های جدیدی ایجاد می‌کند. از این طریق می‌توانید تعداد مخاطبانتان را افزایش دهید و روش‌های جذابی برای ارزش آفرینی محصولتان پیدا کنید. از تبلیغات هوشمند برای جذب هرچه بیشتر مشتریان احتمالی استفاده کنید. ایمیل‌هایی با محتوای مناسب بنویسید و به مشتریان احتمالی بفرستید. همچنین می‌توانید کمپین‌های مختلفی برای ارزش آفرینی در کارتان راه اندازی کنید.
همچنین به منظور موفقیت در فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود همواره مطالب منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی‌تان را بازرسی کنید. و سعی کنید همیشه آن را به روز نگه دارید.
باید دانش خود را در زمینه رسانه‌های اجتماعی افزایش بدهید. برای ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای برند و محصولتان تلاش کنید. مطالعات اخیر کارشناسان نشان می‌دهد: کارآفرینانی که اجتماعی‌تر هستند، ۸۹ درصد بهتر از سایر افراد، توانمندی ایجاد می‌کنند. همپنین آنها ۴۶ درصد پرنفوذتر هستند و در تصمیم گیری‌ها ۱۶ درصد کاراتر بوده و بهتر عمل می‌کنند.


ارزش آفرینیبه منظور موفقیت در فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود همواره مطالب منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی‌تان را بازرسی کنید. و سعی کنید همیشه آن را به روز نگه دارید.

به روز رسانی مستمر شبکه‌های اجتماعی
هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد صفحه شخصی یک کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی شوید و ببینید ماهها و یا سالهاست که به روز رسانی نشده است. این کار به دور از معیارهای ارزش آفرینی برای کسب و کار می‌باشد.
همواره فعال باشید. کار خود را استوار و محکم ادامه دهید. هر مخاطبی، محتوای مناسب خودش را دنبال می‌کند. بنابراین از همه مخاطبان خود انتظار نداشته باشید تمام پیام‌های شما را بخوانند. سعی کنید خبرهای جدید درباره شرکت و محصولاتتان را با مردم به اشتراک بگذارید. و با بهره‌گیری از امکانات موجود برای ارزش آفرینی بیشتر تلاش کنید.
شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ارزش آفرینی چه مفهومی دارد؟ ارزش آفرینی تنها به معنی تبلیغ برای محصول تولیدی شما نیست. به عنوان مثال، کسب و کاری را در نظر بگیذید که در زمینه‌ی تندرستی و تناسب اندام فعالیت می‌کند. در این صورت باید نکات مفیدی را در رابطه با ورزش و سلامتی با مخاطبانتان به اشتراک بگذارد. همچنین اگر کسب و کاری در حوزه امنیت سایبری باشد، بهتر است پیام هایی راجع به امنیت در فضای مجازی منتشر کند. اگر به دنبال ارزش آفرینی هستید، این نکته را به یاد داشته باشید که هدف اصلی کسب و کار شما، بهبود شرایط زندگی مردم است.
تهیه تقویم محتوایی
هیچگاه بدون برنامه و هدف گذاری مشخص، اقدام به تولید محتوا نکنید. فعالیت بدون برنامه، پیشرفت زیادی با خود به همراه نخواهد داشت. در قدم اول باید تصمیم بگیرید که در چه فاصله زمانی، شبکه اجتماعی خود را به روز رسانی خواهید کرد. برای برنامه‌ریزی می‌توانید از تقویم های ساده‌ای مثل گوگل داک و … نیز استفاده کنید. البته برخی از صاحبان کسب و کار، بودجه کافی برای استخدام یک تیم مجرب بازاریابی محتوایی ندارند؛ به همین دلیل از تولید محتوا اجتناب می‌کنند و سرمایه خود را در قسمت‌های دیگری به کار می‌گیرند. اما این کار اشتباه بزرگی است. زیرا با انجام ارزش آفرینی، نسبت به برند و شرکت خود، حس خوبی را در جامعه ایجاد کنید. بنابریان باید محتوای پیام‌هایی را که در مورد کسب و کار شما در رسانه‌های اجتماعی منتشر می شود را با دقت مدیریت کنید.
برچسب ها: ارزش آفرینی, بازاریابی, بازاریابی محتوایی, برند, تبلیغات, تقویم محتوایی, رسانه‌های اجتماعی, شبکه‌های اجتماعی, محتوای تبلیغاتی, محتوای شبکه‌های اجتماعی, نام برند

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/764/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

میزو با گوشی «21 نوت» به بازار موبایل برمی‌گردد

مایکروسافت با همکاری متا، نسخه ایکس باکس هدست کوئست را می‌سازد

پرش فضانورد و ماجراجوی اتریشی از فاصله ی حدود 39 کیلومتری زمین

گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً در 7 رنگ مختلف عرضه می‌شود

عملکرد برخی از پردازنده‌های اینتل یک‌شبه 9 درصد افت کرد

سرقت اطلاعات بیماران یک شرکت آمریکایی توسط هکرها

سیستم بادبان خورشیدی پیشرفته ناسا؛ شاهکار جدید فناوری‌ فضایی!

مایکروسافت با استخدام مدیر متا برای «جابه‌جاکردن مرزهای هوش مصنوعی» آماده می‌شود

انتقاد نماینده گچساران از افزایش تعرفه اینترنت

دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی horsehead و Orion

آیفون زیر سایه هواوی رفت

حلقه هوشمند سامسونگ ظاهراً در 8 اندازه مختلف عرضه می‌شود

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

تلاش محمد دلاوری برای شکافتن هسته در سازمان انرژی اتمی

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

ویژگی بسیار کاربردی واتساپ؛ اشتراک فایل بدون نیاز به اینترنت

اپل با هدف توسعه هوش مصنوعی در آیفون، استارتاپ فرانسوی Datakaleb را تصاحب کرد

شیشه‌هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می‌شوند

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

گوشی Nothing Phone (3) احتمالا اواخر 2024 معرفی خواهد شد

نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید

شیائومی 15 قبل از همه گوشی‌های دیگر به تراشه 2024 کوالکام مجهز می‌شود

جنجال جدید مالک ایکس؛ نخست‌وزیر استرالیا ایلان ماسک را «میلیاردر متکبر» نامید

هواوی رقابت‌ با اندروید و iOS را به بازارهای جهانی می‌کشاند

ببینید دنیای کوانتوم چه قدر غیر قابل باوره!

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور»

پرش فضانورد و ماجراجوی اتریشی Felix Baumgartner از فاصله ی حدود 39 کیلومتری زمین

ناسا یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک را در فضا کشف کرد

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛ تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین با هوش مصنوعی

جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی

«متاورس» بازگشته است

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید

نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

مدل‌های ریفربیشد سری گلکسی S23 سامسونگ با قیمت ارزان‌تر رسما عرضه شد

ویدیو واقعی پیکسل 8a لو رفت

«وویجر 1» پس از 5 ماه با زمین تماس گرفت

ربات انسان‌نمای Menteebot با قابلیت درک زبان طبیعی معرفی شد

متا سیستم‌عامل هدست‌های کوئست را در دسترس سایر شرکت‌ها قرار می‌دهد

تمام ماموریت بالگرد مریخی «نبوغ» را در یک دقیقه تماشا کنید

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ساخت دستگاهی برای تولید برق از عرق بدن

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

اپل احتمالاً حق پخش جام باشگاه‌های جهان 2025 را خریداری می‌کند

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

سازمان منطقه آزاد کیش پیگیر حقوق مودیان مالیاتی است