بزرگنمايي:
بهعنوان يک بازارياب موفق ميدانيم که ميخواهيم موفق شده و از اين روش کمهزينه بازاريابي بهترين بهره را ببريم؛ بنابراين بايد بهصورت عميق و هوشمندانه در مورد مسيري که اجرا خواهيم کرد فکر کنيم .
گاهي براي انجام يک کار بزرگ، تنها يک محرک کوچک هم کفايت ميکند و بر عکس اين، گاهي با بزرگترين و اثر بخشترين حرفها هم نميتوان حتي يک کار کوچک را انجام داد. توصيه بزرگان اين است که وقتي ميخواهيم هر کاري را شروع کنيم، از خود بپرسيم آيا اين کار بهترين کاري است که هماکنون و در اين زمان ميتوانم انجام دهم، آيا انجام اين کار بهترين سودها را براي من درپي خواهد داشت يا به بياني ديگر از خود بپرسيم اگر آدم مهمي بودم اين کار را چگونه انجام ميدادم، مثلا اگر آدم مهمي بودم شغلم را با چه کيفيتي پيش ميبردم؟ اين پرسش از آن پرسشهاي گرهگشاست .
کافي است که کمي به تخيلمان احترام بگذاريم و خود را برترين فرد در حرفه خود تصور کنيم. حال ببينيم در آن صورت رفتار، ذهنيتها، خواستهها و برنامهريزيهاي ما چگونه خواهد بود؟
نگرش در زندگي همه چيز است. نگرش منفي موفقيت را کاهش ميدهد و نگرش مثبت باعث ايجاد موفقيت ميشود. بدون باور به خود در يک مسير فاقد موفقيت قدم خواهيم گذاشت. موفقيت چيزي است که ايجاد ميشود، بنابراين هنگاميکه ما قاطعانه به خود باور داشته باشيم تقريبا ميتوانيم به هر چيزي دست پيدا کنيم .
به اين باور داشته باشيم که ما قدرت انعطافپذيري و شکيبايي را هنگامي که اوضاع سخت ميشود، داريم. انسانهاي موفق در ابتدا تصوير روشني از موفقيت خودشان داشتهاند. اين کاري است که خيلي از ما در انجام آن ضعف داريم و نميتوانيم باور کنيم که ميتوانيم موفق شويم .
کساني که ما را احاطه کردهاند مهمترين انتخابهاي ما براي بالا رفتن از نردبان کسبوکار هستند، تفکر منفي واگيردار است و اگر گروههاي کاري بهويژه کارفرمايان افراد منفي باشند يک تنزل براي شما محسوب ميشود. براي رسيدن به اهداف خود در صورت لزوم هر فردي براي کسبوکار مضر باشد حتي کارفرمايان را بايد از کسبوکار دور کرد. فقط يک نفر براي از بين بردن روحيه تمام افراد کافي است. اما زماني که افراد هدفگرا و موفق را احاطه کنيم ميتوانيم از آنها ياد بگيريم. حال انتخاب يک روش بازاريابي کمهزينه، کارا، مناسب با کسبوکار ما موفقيت است و بايد به آن و تمام چالشهايش با ديد مثبت و نگاهي موفقيتآميز نگريست .
هميشه چند راه آسان تا رسيدن به قله يک کوه وجود دارد و اغلب پيدا کردن آنها سخت است. چالش يک قطعه ضروري در موفقيت هر کدام از اين روشهاي بازاريابي است. به چالش کشيدن يک چيز باعث رشد در طول مسير ميشود. بايد بدانيم که هر چالش در کسبوکار شرايط و فرصت جديدي براي هدايت کسبوکار ما است. ما بهعنوان يک بازارياب موفق ميدانيم که ميخواهيم موفق شده و از اين روش کمهزينه بازاريابي بهترين بهره را ببريم؛ بنابراين بايد بهصورت عميق و هوشمندانه در مورد مسيري که اجرا خواهيم کرد فکر کنيم .
با اين وجود هيچ تضميني براي موفقيت در زندگي يا کسبوکار وجود ندارد و ما براي موفقيت بايد ريسک کنيم. اگر از ريسک بترسيم، در موفقيت خود محدوديت قرار ميدهيم. پس بايد بدون ترس اما با آگاهي از اين روشهاي قدرتمند استفاده کرده و به موفقيت و کارآمد بودن آنها ايمان داشته باشيم
-
چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۱۲ AM
-
۲۸۹۰ بازديد
-
کاوشگران روابط عمومي
-
سیاست و بازاریابی
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/351/