آخرين مطالب

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار مديريت

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - حتما در مورد Call to Action و اهمیت آن می‌دانید! قبلا هم در مقاله‌ی CTA یا Call to Action چیست به معرفی این مفهوم پرداخته بودیم که:
CTA یا Call to Action، یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار، که آن کار باعث می‌شود که مخاطب، با برند شما بیشتر سر و کله بزند!
ممکن است از او دعوت کنید که ایمیل خود را وارد کند، به فلان شماره پیامک بزند، یک فایل خاصی را دانلود کند و…
در این اینفوگرافیک شما با 9 ترفند برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار آشنا می شوید. با Modir TV همراه باشید:


9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذار9 تکنیک کاربردی برای ساخت یک Call to Action تاثیرگذاررنگ CTA باید از رنگ Background دارای تضاد باشد.سایز بزرگی برای آیکن CTA خود انتخاب کنید.سعی کنید از اَشکال متفاوت تری از مستطیل استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد CTA را به دکمه شبیه‌تر کنید.سعی کنید در صورت امکان، فونت Call to Action از فونتی که بیشتر در محتوای صفحه استفاده شده متفاوت باشد.جمله‌ای که برای CTA در نظر گرفته‌اید باید واضح و مرتبط به موضوع باشد.از رنگ‌های شارپ، ترجیحا رنگ‌های گرم که نگاه را به سمت خود جلب می‌کند استفاده کنید.از افکت‌های گرافیکی مثل Drop Shadow استفاده کنید تا وجه تمایز آن با المان‌های دیگر مشخص باشد.CTA را در مکانی جدا و با فاصله از سایر محتویات قرار دهید (تاثیرگذارترین محل بستگی به محتوای صفحات دارد).بسته به محتوا و قصدیکه از CTA دارید، می‌توانید از آیکن‌های مختلفی چون فِلِش استفاده کنید.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اعضای تیم باید یادگیری را یکی از وظایف کاری خود بدانند

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

فرصت‌های شغلی حوزه بازاریابی

اهمیت یادگیری را افزایش دهید و به یک سازمان یادگیرنده تبدیل شوید

«اشتغالزایی با هدایا و نذورات مردم»

6 اصل در «ارتباطات»، که دانستن آن‌ها قبل از یادگیری فنون مذاکره لازم است

6 کلاه برای تفکر / ابزاری خلاق برای رسیدن به ایده های خلاقانه

تعریف گوشه بازار خودتان

نگاهی به بحران سرمایه انسانی و تربیت مدیر در کشور

آيا به ريبرندينگ نياز داريد؟

9 تکنيک کاربردي براي ساخت يک Call to Action تاثيرگذار

زبان بدن، بخش چهارم: حالات تدافعي پا

Customer Journey چيست؟

تاثير مديريت شبکه‌هاي اجتماعي در موفقيت

استفاده بهينه از داده هاي بزرگ براي افزايش فروش

شفاف سازي مديريت کسب و کار آنلاين

چطور متقاضيان استخدام را سوال‌پيچ کنيم؟

10 نکته براي مديريت خود

راهكارهاي تقويت و توسعه مهارت‌هاي ارتباطي در مديران، مهارت‌هاي ارتباط شنيداري

مديريت

هماهنگي در سازمان

کارهاي روزانه خود را ليست کنيد

موفق‌ها چگونه زمان‌شان را مديريت مي‌کنند؟

15 فعاليت روزانه مديران موفق

تکنيک شش کلاه تفکر

مديريت ريسك: رويكردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها

17 توصيه مهم در مديريت

7 اشتباه در مديريت زمان

ضرورت ها و الزامات آزادسازي بازار پول

کارمندان واقعا چه مي خواهند؟

چطور اعتماد مشتريان را به دست آوريد

هوش هيجاني خود را ارتقا دهيد

حتي پس از 8 ساعت کار هم انرژي داشته باشيد

مدل S.O.S براي رسيدن به اهداف

چگونه به کارمندان کارآموز انگيزه بدهيم؟

فرار از قربانگاهي به نام دفتر کار در سال 92

چگونه مي توان قابليت هاي مديريتي را بهبود بخشيد؟

اولويت دانش فني در صنعت نفت

ابزار کشف نيازهاي انگيزشي اعضاي گروه

چرا به اين راحتي دروغ مي گوييم؟!

براي خدمات بانکي، چه ميزان کارمزد بپردازيم؟

آيا اقتصاد جهان منسجم خواهد بود؟

تهديد تجارت آزاد با توافق هاي دو جانبه

10 سوال که بايد قبل از مشخص کردن بازار هدف خود، بپرسيد

چگونه ضربان کارمندان تان را به دست بگيريد

چگونه در شرايط متفاوت رشد، مديريت کنيم؟

چگونگي غلبه بر چالش تجارت فراآتلانتيک

رمز موفقيت: خلاقيت استيو جابز يا واقع بيني ووزنياک

7 قانون براي مديريت افراد خلاق اما پردردسر

تصميماتي که شما را آدم موفقي مي کند