سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شبکه هاي اجتماعي - قسمت 7

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟ مقالات بازاریابی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - در دنیای بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ سر و صدای زیادی به پا کرده و رونق گرفته است.


کمپانی‌ها، صاحبان برند و کسب و کار، از طریق کمپین‌های که با هزینه‌های تبلیغاتی ایجاد می‌شود به ۱۹۸% سود رسیده‌اند. با این حال و روند رشد و سود، هنوز چالش‌هایی در مقابله با استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از چنکا، پیدا کردن مشکل اولین قدم برای حل آن است. در اینجا به سه چالشی که به صورت مرتب، در اینفلوئنسر مارکتینگ رخ می‌دهد و دارای راه‌حل‎های محسوسی است اشاره می‌شود:
چالش اول: پیدا کردن اینفلوئنسرهای مناسب
تعریف‎های اشتباهی برای اینفلوئنسر وجود دارد که این تعریف‌های اشتباه، پیدا کردن اینفلوئنسرهای مناسب با برندتان را دچار مشکل می‌کند.
تپ انفلوئنس (TapInfluence) و گروه­ تحقیقی آلتیمتر (Altimeter) از بازاریاب­ها خواستند تا برخی از چالش‌هایی را که هنگام کار با اینفلوئنسرها با آن­ها مواجه می­شدند، را نام ببرند. ۶۸% از بازاریاب‌ها گفتند پیدا کردن اینفلوئنسر مرتبط، مانع بسیار بزرگی است.
براساس دیگر تحقیقاتی که انجام شد و در یک مطالعه جداگانه، ۷۳% از بازاریاب‎های مد و زیبایی، شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب برای اینفلوئنسر مارکتینگ را بزرگترین مشکل‎شان بیان کردند.
راه‌حل: از برخی ابزارها برای تشخیص اینفلوئنسرهای مناسب استفاده کنید. این نرم‎افزارها براساس داده‌ها، مقیاس‌ها را اندازه‎گیری می‎کنند. تنها با چند کلیک، به اینفلوئنسر مناسب و منطبق با معیارهای‌تان می‌رسید.
چالش دوم: تعریف اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به مدیران
در میان روش‎های مختلف بازاریابی دیجیتال، اینفلوئنسر مارکتیگ روشی جدید است. به همین دلیل ممکن است سازمان‎ها با چالش‎های بزرگی مواجه شوند. در این مسیر، بازاریاب‎ها باید به سختی کار کنند تا بتوانند جایگاه اینفلوئنسر مارکتینگ را برای مدیران ثابت کنند و اغلب هم درک سختی نسبت به این موضوع دارند. همچنین کمپانی‌ها، برندها و صاحبان کسب و کار هزینه‎های کافی را برای اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر نمی گیرند. اکثرا دوست دارند با اینفلوئنسرهای مشهور و با پرداخت هزینه‎ای ناچیز بهترین نتیجه را بگیرند.
برندها باید این را در نظر بگیرند که اینفلوئنسرهای واقعی، محتواهای قابل اعتماد و اصل را ایجاد می‌کنند و باعث ایجاد رونق در فروش، افزایش SOV، شناخته شدن برند و … می‎شوند.
راه‌حل: قبل از هر چیز، تفاوت بین سلبریتی، اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر و ماکرو اینفلوئنسر را برای مدیران خود تعریف کنید. به آن‎ها براساس آمارهای واقعی و نتایج مثبت ثابت کنید که میکرو اینفلوئنسرها و ماکرو اینفلوئنسرها به طور قابل توجهی موثرتر از اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها هستند. داشتن آگاهی یک قدرت محسوب می‌شود و وقتی شما با استفاده از این دانش و آگاهی، به مدیران و بازاریاب‌ها تاثیر واقعی اینفلوئنسر مارکتینگ را نشان دهید، باعث موفقیت کارها و کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شوید.
چالش سوم: به اینفلوئنسرها برای تولید محتوا اعتماد کنید
۷۲% اینفلوئنسرها فکر می‌کنند که هزینه پرداختی برندها به اندازه تولید محتوا و سرویس‌دهی آن‌ها نیست. همچنین ۳۹% اینفلوئنسرها، دستورالعمل‎هایی که برندها برای تولید محتوا به آن ها می‌دهند را محدود کننده و یک چالش می‎دانند. یکی دیگر از مشکلاتی که اینفلوئنسرها درباه آن صحبت می‎کنند، مقدار زمانی است که برندها برای تولید محتوا در نظر می‎گیرند. ۳۲% اینفلوئنسرها می‎گویند که زمان کافی به بازاریاب‌ها برای اتمام پروژه داده نمی‌شود.
تپ اینفلوئنس (TapInfluence) از اینفلوئنسرها خواست تا درباره بزرگترین اشتباهاتی که برندها برای سرمایه‌گذاری در اینفلوئنسر مارکتینگ انجام می دهند، صحبت کنند و راه‎حل‌های واقعی را برای درمان این مسئله بیان کنند.
راه‌حل: بازاریاب‌ها قادر به درک این موضوع نیستند که اینفلوئنسرها، تلاش بسیاری را برای جلب اعتماد و وفاداری انجام می‎دهند. بنابراین قدرت اینفلوئنسرها را به عنوان یک استراتژی بازاریابی، نادیده می‌گیرند. اینفلوئنسرها براساس آمار، با توجه به هزینه کمتری که نسبت به سلبریتی‎ها می‌گیرند، نتایج بهتری را برای برندها به دست می‌آورند و بسیاری از نگرانی ها را رفع می‎کنند. برای همین بازاریاب‎ها بهتر است دست اینفلوئنسرها را در تولید محتوا باز بگذارند تا آن‌ها به صورت خلاقانه به تولید محتوای مورد نظر آن‌ها بپردازند. اینفلوئنسرها می‌توانند محتوای خلاقانه و تاثیرگذاری ایجاد کنند.
و اما حقیقت بزرگ
قانون‌های اینفلوئنسر مارکتینگ براساس گسترش آن در حال تغییر است. اینفلوئنسرها این موضوع را درک کردند و می‌دانند که چطوری به صورت گروهی با هم کار کنند و چه محتوایی را برای تبلیغات ایجاد کنند تا بهترین نتیجه و تاثیر را روی مخاطبان خود داشته باشند. در واقع آن‌ها به نوعی تعامل با برندها رسیدند (مثال معروف «تو پشت مرا می‌خوارانی و من پشت تو را»). در این تعامل، اینفلوئنسرها باید به این آگاهی برسند که برندها چه چیزهایی می‌خواهند و همچنین بالعکس.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/12879/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

با گوشی جدید هواوی می‌توان بدون اینترنت تصویر ارسال کرد!

هوش مصنوعی جدید گوگل می‌تواند جان شما را نجات دهد

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

فوری: رئیس‌جمهور آمریکا قانون فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

افشای مشخصات پردازنده‌های اسنپدراگون X پلاس کوالکام

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

مادسازان بازی GTA 5 را روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا کردند

ریلمی 2 گوشی جدید و هیجان‌انگیز با نمایشگر 120 هرتز رونمایی کرد

گوشی پولستار رونمایی شد؛ وقتی خودروسازان وارد بازار موبایل می‌شوند

درآمد 5 میلیارد تومانی یکی از کاربران تلگرام با فروش نام کاربری!

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید

مدل ویژه وان پلاس واچ 2 با رنگ جذاب رونمایی شد

گوشی های اختصاصی HMD رونمایی شدند؛ جایگزین‌های معنوی نوکیا

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

تریلر داستانی Destiny 2: The Final Shape منتشر شد

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

هواوی با تکیه بر «هارمونی او اس» رویای جهانی شدن را در سر دارد

اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

لایحه فیلترشدن تیک‌تاک در سنای آمریکا تصویب شد

HMD از اولین گوشی‌های برند خود رونمایی کرد؛ ارزان‌قیمت با اندروید 14

بازی/ Soccer Stars؛ حریف را گل باران کنید

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

گوگل پلی هفته آینده رفع فیلتر می‌شود؟