سیاست و بازاریابی
نتیجه عجیب جستجوی گوگل برای آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون
شنبه 2 شهريور 1398 - 09:38:25
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
نتیجه عجیب جستجوی گوگل برای آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون 2
k ٣.٣
٧


سخت افزار / جنگل‌های بارانی آمازون در حال سوختن هستند و این فاجعه آنقدر بزرگ و سرعت پیشروی آن در حدی بی‌سابقه بوده است که حتی برای ما که در این سر دنیا قرار گرفته‌ایم هم می‌تواند نگران کننده باشد. آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون حتی از فضا هم قابل مشاهده است و پس از سیبری و آلاسکا حالا سال جاری در حال تبدیل شدن به داغ‌ترین سال تا به اینجای کار است.
جنگل‌های بارانی برزیل نه تنها مقدار زیادی از گازهای گلخانه‌ای جهان را جذب می‌کند، بلکه در حکم یک بزرگراه گسترده برای ابرها، کمک بسیار بزرگی به تعادل آب و هوای جهانی می‌کند. ممکن است در مورد این فاجعه بزرگ و سطح آن، نظرات مختلفی شنیده باشید. مانند اینکه آتش‌سوزی در ماه‌های جولای و آگوست طبیعی است و این میزان پایین‌تر از حد معمول است و یا 85 درصد بالاتر از وسعت آتش‌سوزی سال گذشته است.
آتش‌سوزی یا تبلت آمازون؟
در هر حال، در این مطلب قصد نداریم در خصوص تغییرات اقلیمی صحبت کنیم، اما آتش‌سوزی جنگل‌های آمریکای جنوبی اتفاق مهمی است. از آنجاییکه جنگل‌های بارانی آمازون یکی از مشهورترین شگفتی‌های طبیعی در جهان به حساب می‌آید، مردم علاقه دارند تا اطلاعات بیشتری درخصوص وضعیت آتش‌سوزی کسب کنند. اما غافل از آنکه کلیدواژه‌ای که آنها در گوگل تایپ می‌کنند، یعنی "Amazon fire" نتیجه متفاوتی ارائه می‌کند.
گوگل، فیسبوک و آمازون نزدیک به 80 درصد از فضای تبلیغات آنلاین و بودجه آن را به خود اختصاص داده‌اند. این یعنی زمانیکه بخواهید شما در خصوص آتش‌سوزی جنگل آمازون در اینترنت جستجو کنید، با تبلت فایر شرکت آمازون روبه‎رو خواهید شد. البته به نظر می‌رسد که گوگل این مشکل را رفع کرده است و حالا اگر Amazon fire را جستجو کنید، دقیقا با اخبار آتش‌سوزی جنگل‌های آمازون روبه‌رو خواهید شد و اطلاعاتی درخصوص وضعیت آتش توسط خبرگزاری‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما همچنان در جستجوی تصاویر، تبلت آمازون در اولویت است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/84088/نتیجه-عجیب-جستجوی-گوگل-برای-آتش‌سوزی-جنگل‌های-آمازون
بستن   چاپ