سیاست و بازاریابی
مشتری مداری آمازون با وجود ضرر سنگین
شنبه 29 تير 1398 - 09:31:07
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
مشتری مداری آمازون با وجود ضرر سنگین 2
٨٢٢
٢
تک تیوب/ ‏سه روز پیش Prime Day بود، روزی که فروشگاه اینترنتی آمازون به صورت سالانه و در هر سال به مدت 2 روز، برای مشتری هایی که اشتراک Prime این شرکت رو دارند، تخفیف هایی روی اجناس مختلف قرار میدهد. اما امسال یک اتفاق جالب افتاد، در اتفاقی عجیب بعضی از تجهیزات عکاسی مثل دوربین های DSLR و لنزهای اونها به خاطر باگی در وبسایت آمازون، تخفیف های باورنکردنی خوردند!
مثلا لنز 13 هزار دلاری کانن به قیمت 94 دلاری رسید یا دوربین سونی که در حالت معمول 5500 دلار قیمت دارد، در این تخفیف برای چند ساعت، برچسب قیمت 94 دلاری خورد!‌

‏در سایت های مختلف معمولا وقتی چنین اتفاقی رخ دهد و مشتری این کالاهای تخفیف خورده را سفارش دهد، سایت میزبان این سفارشات را کنسل و پول را عودت می دهد. اما آمازون در بعضی مواقع سابقه قبول کردن این سفارش ها را داشته است. در این مورد، شخصی به موقع از این تخفیفات باخبر شد و سریعا بیش از چهار جنس گران قیمت از جمله دوربین سونی با قیمت 2 هزاری دلاری را هر کدام با قیمت 94 دلار سفارش داد و احتمال بالایی می داد که همه سفارشاتش کنسل شوند، اما در کمال تعجب آمازون دو مورد از این کالاها یعنی دوربین 2 هزار دلاری و لنز آن را برای این شخص پست کرد و فرد این کالاهارا تحویل گرفت!‌

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/79593/مشتری-مداری-آمازون-با-وجود-ضرر-سنگین
بستن   چاپ