سیاست و بازاریابی
نگاهی به ویدئوهای جعلی که در فیس‌بوک وایرال شدند
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 12:43:31
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٨٠
٠
خبرآنلاین / ویدئوهای جعلی در فیس‌بوک با میلیون‌ها بازدید اطلاعات غلطی را به خورد کاربران داده است.
یکی از این ویدئوها که از سال 2011 بدین سو طرفدار پیدا کرده، ویدئویی است که ادعا می‌کند کارخانجات برنج را از پلاستیک درست کرده و با برنج واقعی مخلوط می‌کنند. این ویدئو 89 میلیون بار در فیس‌بوک دیده شده است.
ویدئوی دیگر درباره چای سیاه است که ادعا شده به آن جوهر مازو می‌زنند. {مصرف جوهر مازو موجب تحریک معده، باریکی روده و تهوع می‌شود}
ویدئوی ماندن قهوه روی آب به عنوان قهوه بد و قهوه بیات که زیر آب می‌رود، نیز از ویدئوهای وایرال شده است که فیس‌بوک را در نوردیده است. (در واقع، قهوه تازه روی آب می‌ماند و قهوه بیات به زیر می‌رود)
ویدئوهای جعلی بخشی از زندگی کاربران در فضای مجازی شده است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/75431/نگاهی-به-ویدئوهای-جعلی-که-در-فیس‌بوک-وایرال-شدند
بستن   چاپ