سیاست و بازاریابی
برند انویدیا استودیو معرفی شد
دوشنبه 6 خرداد 1398 - 22:06:14
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
برند انویدیا استودیو معرفی شد 5
٢٣
٠
زومیت / لپ‌تاپ‌های مجهز به برچسب انویدیا استودیو، توانایی فوق‌العاده‌ای در ساخت محتوای بصری مانند عکس، ویدئیا بازی خواهند داشت.
انویدیا در خلال رویداد کامپیوتکس 2019، ساعاتی پیش از برند و محصولات جدید گرافیکی خود رونمایی کرد. این برند که انویدیا استودیو (Nvidia Studio) نام‌گذاری شده است، به محصولاتی اشاره دارد که از پردازنده‌های گرافیکی رده‌بالای انویدیا و بهینه‌شده برای امور ساخت ویدیویی و انیمیشنی با پشتیبانی از فناوری ری‌تریسینگ، بهره می‌برند. انویدیا با این برنامه، تولید‌کنندگان محتوای بصری را مدنظر قرار داده است.
لپ‌تاپ‌هایی که قصد ورود به این برنامه و استفاده از برندینگ انویدیا استودیو را دارند، باید از مشخصات فنی حداقلی برخوردار باشند. البته در نظر داشته باشید که هر لپ‌تاپی با این مشخصات فنی، به‌صورت خودکار به برندینگ انویدیا استودیو مجهز نخواهد شد و مهندسان انویدیا پس از بررسی عملکرد لپ‌تاپ، امکان قرارگیری آن در این برنامه را اعلام خواهند کرد تا خریداران از عملکرد نهایی مناسب این دسته از محصولات اطمینان خاطر داشته باشند.
به‌صورت خلاصه، سازندگان برای کسب این برند، باید محصولی رده‌بالا مانند سری XPS 15 دل یا ریزر بلید تولید کنند. پردازنده‌ی لپ‌تاپ باید از نمونه‌های 45 وات یا HQ اینتل Core i7 باشد و انواع مجهز به پردازنده‌های سری موبایل در این برنامه قرار نخواهند گرفت. اما نقطه‌ی عطف این دسته از لپ‌تاپ‌ها، پردازنده‌های گرافیکی آن‌ها خواهد بود که باید شامل یکی از دو دسته‌ی RTX Quadro یا RTX Geforce باشند. بدین ترتیب تمامی محصولات تحت این برند، از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) پشتیبانی خواهند کرد.
سازندگانی که محصولاتی با حداقل مشخصات فنی مذکور و تاییده‌ی انویدیا را تولید‌ کنند، از برچسب RTX Studio بهره خواهند برد. البته بسته به نوع پردازنده‌ی گرافیکی به‌کار رفته، نام Quadro یا Geforce روی این برچسب درج خواهد شد.
درایور‌های انویدیا استودیو در حال‌حاضر برای نرم‌افزار‌های تولید محتوای بصری و ویدیویی مانند موتورهای ساخت بازی آنریل و یونیتی، تدوین ویدئو داوینچی ریسالو و ویرایش عکس لایت‌روم منتشر شده است. نرم‌افزار‌های بیشتری نیز در آینده به این برنامه خواهند پیوست تا جدا از نوع و محیط کاربری، لپ‌تاپ‌های انویدیا استودیو عملکرد بسیار خوبی برای این دسته از کاربران داشته باشند. به‌گفته‌ی مدیران انویدیا، مهندسان این شرکت در تعامل با سازندگان نرم‌افزار‌های مذکور، به‌صورت پیوسته اقدام به انتشار درایور بهینه پس از هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری خواهند کرد. البته این موضوع به‌معنای نادیده گرفتن بازی‌ها در توسعه‌ی درایور نیست و لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های گرافیکی RTX Geforce، پس از هر به‌روزرسانی نه‌تنها با جدید‌ترین نسخه‌ی نرم‌افزار‌های ساخت محتوای بصری، بلکه با بازی‌های روز دنیا نیز بهینه و سازگار خواهد بود.
به‌گفته‌ی مدیران انویدیا، به‌زودی لپ‌تاپ‌های 17 اینچی با پشتیبانی از انویدیا استودیو از برند‌هایی مانند ایسر، ایسوس، دل، گیگابایت، اچ‌پی، ام‌اس‌آی و ریزر به بازار عرضه خواهند شد. انویدیا در خصوص قیمت صحبت زیادی نکرده تنها به این گفته بسنده کرده است که کاربران برای خرید این دسته از لپ‌تاپ‌ها باید حداقل مبلغ 1599 دلار را بپردازند.
نکته‌ی جالب در رابطه با کنفرانس انویدیا، تلاش این برند برای تحت تاثیر قرار دادن مک‌بوک پرو 15 اینچی است. گران‌ترین لپ‌تاپ اپل که از پردازنده‌ی گرافیکی وگا 20 شرکت AMD بهره می‌برد، محبوب‌ترین گزینه برای تدوین‌گران و تولید‌کنندگان محتوای بصری است. انویدیا با ارائه‌ی چندین بنچمارک و مقایسه عملکرد مطلوب این شرکت دربرابر مک‌بوک پرو 15 اینچی، در نظر دارد کاربران این لپ‌تاپ را به خرید انواع دارای برچسب انویدیا استودیو تشویق کند.
به‌ادعای انویدیا، لپ‌تاپ‌های برنامه‌ی انویدیا استودیو نه‌تنها قابلیت‌های بیشتری مانند رهگیری پرتو را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بلکه در رندرگیری نیز عمکرد به‌مراتب بهتری از خود به‌نمایش خواهند گذاشت.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/71246/برند-انویدیا-استودیو-معرفی-شد
بستن   چاپ