سیاست و بازاریابی
وضعیت برندهای جهان در سالی که گذشت
شنبه 4 خرداد 1398 - 13:48:43
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
وضعیت برندهای جهان در سالی که گذشت
٢٢
٠
اقتصاد آنلاین / اپل در سال 2019 بیش از 37 میلیارد دلار سودآوری داشته است.
هر چند که فروش آیفون‌های شرکت اپل در چین و برخی از بازارهای بزرگ دیگر با مشکلات متعددی مواجه شده است، اما موفقیت این شرکت در دیگر زمینه‌های فعالیت خود باعث شده است تا روند صعودی سهام این شرکت آمریکایی ادامه داشته باشد. اپل در سال 2018 با سودآوری خوب اپل استور، آی تیونز و اپل پی توانست 37 میلیارد دلار سودآوری داشته باشد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در حال حاضر 100 برند با ارزش جهان بر روی هم ارزشی بیش از 2.33 تریلیون دلار دارند که در مقایسه با سال قبل 8 درصد افزایش یافته است. بیشترین افزایش در ارزش برندها مربوط به آمازون با 37 درصد، نت فلیکس با 34 درصد، گوگل با 27 درصد و ادوب با 27 درصد بوده است. از سوی دیگر بیشترین کاهش ارزش قیمت برند مربوط به اچ اند ام با 12 درصد، جنرال الکتریک و هیوندای با 8 درصد بوده است.
از 100 برند برتر جهان، 56 برند در آمریکا، 11 برند در آلمان، 7 برند در فرانسه و 6 برند در ژاپن مستقر بوده بوده‌اند 20 برند از 100 برند برتر جهان در حوزه تکنولوژی، 13 برند در حوزه مالی، 11 برند در حوزه خودروسازی و 8 برند در حوزه خرده فروشی فعال بوده‌اند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/70974/وضعیت-برندهای-جهان-در-سالی-که-گذشت
بستن   چاپ