سیاست و بازاریابی
خروج رسمی سونی موبایل از خاورمیانه؛ خدانگهدار اکسپریا
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 21:08:39
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
خروج رسمی سونی موبایل از خاورمیانه؛ خدانگهدار اکسپریا 2
k ١.٤
٥
ترنجی / احتمالاً می دانید بخش موبایل سونی از روزهای اوج خود بسیار فاصله گرفته و از دو ماه قبل، با بخش تلویزیون، صوتی و دوربین ادغام شده است تا بلکه سودآوری آن افزایش یابد. اخیراً این کمپانی یک رویداد درباره استراتژی کسب و کار خود برگزار کرده که برنامه‌های آن را برای آینده نشان می‌دهد. متاسفانه باید بگوییم که شاهد خروج رسمی سونی موبایل از خاورمیانه هستیم و باید گفت خدانگهدار اکسپریا!
هدف فعلی سونی افزایش نفوذ برند SONY در حوزه‌های مختلف چون گیمینگ، موسیقی و تلویزیون است تا بلکه روزی این برند در دنیای موبایل هم وضعیت بهتری کسب کند و با اقبال بیشتری روبرو شود. به گفته این کمپانی ژاپنی، آنها با گوشی Xperia 1 در گذشت یکبار موفق به انجام این کار شده‌اند.
سونی تصمیم گرفته به مقدار 50 درصد از هزینه‌های عملیاتی خود بکاهد، به همین منظور از برخی بازارها و کشورها خارج می‌شود تا بر روی یک پایگاه مشتری کوچک‌تر تمرکز کند. در حال حاضر سونی موبایل تمرکز خود را بر بازارهای ژاپن، اروپا، تایوان و هنگ‌کنگ گذاشته است. در عین حال سونی از هندوستان، استرالیا، کانادا، آمریکای جنوبی، مکزیک، آفریقا و البته خاورمیانه خارج می‌شود.
هدف اصلی سونی رساندن کسب و کار موبایل خود به سودآوری در سال مالی 2020 است. به وضوح سونی تلاش می‌کند متوقف باقی نماند و هرچند که استراتژی‌های جدید آهسته هستند، اما استوار به نظر می‌رسند.
نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سونی موبایل کم کم آب برود؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/70631/خروج-رسمی-سونی-موبایل-از-خاورمیانه؛-خدانگهدار-اکسپریا
بستن   چاپ