سیاست و بازاریابی
توئیتر امکان اضافه کردن عکس و ویدئو به ریتوئیت را فعال کرد
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 19:28:35
آخرین خبر فناوری
سیاست و بازاریابی -
توئیتر امکان اضافه کردن عکس و ویدئو به ریتوئیت را فعال کرد 3
٢٩
٠
باشگاه خبرنگاران / توئیتر در جدیدترین بروزرسانی خود امکان اضافه نمودن عکس، ویدئو و عکس متحرک را به ریتوئیت پیام‌ها برای کاربران در دسترس قرار داد.
توئیتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته می‌شود که کاربران بسیاری دارد، مدیران این شبکه اجتماعی همواره ادعا کردند که جلب رضایت کاربران برایشان اهمیت فراوانی دارد و در تلاش‌اند تا خواسته‌های مخاطبان خود را برآورده کنند. به همین جهت ویژگی جدیدی به این شبکه اجتماعی افزوده شده که از مدت‌ها پیش توسط کاربران توئیتر، درخواست شده بود.
این ویژگی به کاربران امکان اضافه کردن تصویر، ویدئو و تصویر متحرک (Gif) را به ریتوئیت می‌دهد، این ویژگی بسیار کاربردی بوده و در زمانی که کاربران قصد دارند تا پاسخ فردی را به شکل صحیح بدهند یا واکنش خود از یک پیام را نشان دهند، می‌توانند از تصویر، ویدئو کوتاه یا تصاویر Gif استفاده کنند. در برخی از پیام‌رسان‌های محبوب، این ویژگی از مدت‌ها پیش فعال بوده و کاربران می‌توانستند برای پاسخ دادن به فردی، از متن، تصویر، ویدئو و تصویر متحرک استفاده کنند. توئیتر تاکنون این ویژگی را به دلیل مشکلاتی که در طراحی قالب صفحه ایجاد می‌کرد، به بخش پاسخ پیام‌ها اضافه نکرده بود.
اما حال طراحان این شرکت با اضافه کردن قالبی جدید، جلو این مشکل را گرفته و از این پس ریتوئیت‌ها بدون ایجاد مشکلی، می‌توانند با تصویر یا ویدئو همراه باشند. به این ترتیب در هنگام پاسخ داد به پیامی، پیام اصلی به صورت کوچک‌شده در زیر پاسخ قرار خواهد گرفت و پاسخ اصلی به صورت بزرگ با متن، تصویر یا فیلم به نمایش در خواهد آمد. این قابلیت تاکنون برای نسخه اندروید و iOS توئیتر و همچنین نسخه وب موبایلی آن فعال شده و کاربران زیادی در حال آزمایش آن هستند، این ویژگی به زودی برای کاربران وب رایانه‌ای توئیتر نیز فعال خواهد شد.
توئیتر برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک قابلیت ویرایش پیام را نیز به شبکه اجتماعی خود اضافه کند. این ویژگی نیز یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که توسط کاربران زیادی درخواست شده، این عده اعتقاد دارند که افراد باید شانس این را داشته باشند تا پیام خود را تغییر دهند، مواردی مانند اشتباهات لغوی، دستور زبان یا تغییر موضوع متن در پیام، دلایلی محکم برای ایجاد این ویژگی هستند، اما از طرفی نیز برخی می‌گویند که تغییر پیام، مسئولیت انسان‌ها دربرابر گفتارهایشان را کاهش می‌دهد، به این ترتیب هر شخصی می‌تواند پیام نامناسبی را منتشر کرده و پس از مدتی آن را تغییر دهد، توئیتر در حال پیدا کردن راهی مناسب برای اضافه کردن این ویژگی است تا بتواند هر دوگروه را راضی نگه‌دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/70190/توئیتر-امکان-اضافه-کردن-عکس-و-ویدئو-به-ریتوئیت-را-فعال-کرد
بستن   چاپ