سیاست و
بازاریابی - طبق گفتهی تیم فوتبال بایرن مونیخ مبنیبر تعویض اسپانسر خودروها برای سال 2025، اکنون رقابت جدیدی بین آئودی و بیامو بهوجود آمده است.
طبق آخرین گزارشها، رقابت تازهای بین آئودی و بیامو برای تأمین خودروهای تیم فوتبال بایرن مونیخ بهوجود آمده است. پس از آنکه تیم بایرن مونیخ اعلام کرد اسپانسر خودروهای تیم را تا سال 2025 تغییر خواهد داد، اکنون شرکت آئودی که مدتها اسپانسری بایرن مونیخ را برعهده داشته، برای رقابت با بیامو به تکاپو افتاده است. شرکت آئودی با در اختیار داشتن 8.33 درصد از سهام تیم فوتبال بایرن مونیخ، اکنون در موقعیت مناسبی قرار دارد و تنها این سهم را به قیمت مناسب میفروشد.
مقالههای مرتبط:
مینی JCW کلابمن و کانتریمن 2020 معرفی شدند آئودی توسعه فناوری پیل سوختی هیدروژنی را در اولویت قرار میدهد
آئودی برای اینکه بتواند همچنان اسپانسری تیم بایرن مونیخ را برعهده داشته باشد، باید میزان پرداختی خود را بالاتر ببرد. با درنظر گرفتن شرایط جدید، نهتنها قرار داد بهزودی تمدید خواهد شد، بلکه پول بیشتری هم به حساب تیم فوتبال بایرن مونیخ واریز میشود. یکی از دلایل تلاش آئودی در پروندهی تیم بایرن مونیخ، ضرر شرکت بیامو در 3 ماههی اول سال 2019 میلادی است که برای اولینبار در یک دهه گذشته اتفاق افتاد. زیاندهی شرکت بیامو به قانون رقابت اروپا مرتبط میشود؛ شاید سرمایهگذاری چند صد میلیون دلاری در یک تیم فوتبال مطرح در شرایط فعلی برای بیامو امری دشوار باشد.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/70017/رقابت-آئودی-با-بی-ام-و-برای-تامین-خودروهای-باشگاه-فوتبال-بایرن-مونیخ