سیاست و
بازاریابی - نیسان GT-R با سه مدل استاندارد، نیسمو و مخصوص پیست سال 2020 مجهز به پیشرانهی V6، به نمایشگاه خودرو نیویورک رسید.
شرکت ژاپنی نیسان برای نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 چند مدل جدید و ویژه دارد. امسال پنجاهمین سال تولد کد GT-R است؛ به همین مناسبت، نیسان با سه مدل تازه نفس از گودزیلا به آمریکا رفته است. برای نسخهی ویژهی 50 سالگی GT-R، نیسان طرح و رنگهای گذشته را زنده کرده است. زیباترین نمونه رنگ آبی خلیج با طرح نوارهای سفید است که آخرین بار روی مدل اسکایلاین GT-R R34 دیده بودیم. دو طرح دیگر شامل رنگ بدنه سفید با نوارهای قرمز و رنگ نقرهای با نوارهای سفید هستند. علاوهبر بدنه و نشانهای ویژهی 50th Anniversary Edition GT-R، پرههای رینگهای آلومینیومی گودزیلا هم با رنگ آبی تزئین شدهاند که دربین تمام مدلهای گذشته، منحصربهفرد است. 50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
50th Anniversary Edition GT-R</h4>">
فضای داخلی با روکشهای خاکستری، فرمان جدید، تزئین دستهدنده، طرح روکشهای متفاوت صندلیها، پشتسریها و آفتابگیر الکانترا تغییر داده شده و تمام سطح داشبورد با یک تکه چرم ناپا و دوخت منظم دربر گرفته شده است. شینیچیرو آیری، مدیر بخش طراحی GT-R در مورد این نسخهی ویژه گفت: برای طراحی متفاوت نسخهی ویژهی 50 سالگی GT-R، بسیار هیجانزده بودیم؛ شاید در نگاه اول تغییرات طراحی خارجی و داخلی بزرگ نباشد اما تمام موارد، بهخصوص رنگهای جدید چشمگیر هستند و در دیده شدن هرچه بیشتر خودرو نقش دارند.
مقالهی مرتبط:
بهترین نمونههای تیونینگ نیسان GT-R؛ گودزیلا 50 ساله شد
علاوهبر نسخهی ویژه 50th Anniversary Edition GT-R، نیسان دو مدل دیگر از پرچمدار خودروهای اسپرت خود را هم در نیویورک بهنمایش گذاشته است. مدلهای 2020 نیسان GT-R استاندارد و نیسمو، با تغییرات اندک در طراحی و قوانی فنی همراه هستند. قدرت پیشرانهی دستساز 6 سیلندر V شکل 3.8 لیتری تویین توربوشارژ نیسان هنوز هم در نسخه استاندارد 565 اسببخار و در مدل نیسمو و Track Edition همان 600 اسببخار است؛ اما در مدلهای 2020 از توربوشارژرهای جدید استفاده میشود تا گشتاور و حساسیت پدال گاز در دورهای پایین موتور بهبود و بهطور کلی، کارایی قوای فنی تا 5 درصد افزایش یابد. منبع اگزوز تیتانیومی، سراگزوزهای بزرگ با رنگ آبی و سیستم تعلیق هوشمند بهروزرسانیشده از دیگر تغییرات مدل 2020 نیسان GT-R هستند.
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
Nissan GT-R Nismo 2020</h4>">
با تنظیمات جدید، مدلهای جدید گودزیلا در حالت راننگی پیست (R Mode) با سرعت بیشتری تعویض معکوس دنده انجام میدهند و کیفیت سواری بهتر خواهد بود. با اینکه قوای فنی GT-R نیسمو ارتقای چشمگیری نداشته، اما این خودروی اسپرت ژاپنی در بخش کاهش وزن و بهبود آیرودینامیک پرکار بوده است. پنلهای بخشهای مختلف بدنه مثل گلگیرها، سپرها، کاپوت، سقف، رکابها، صندوق عقب و بالهی بزرگ عقب از جنس فیبرکربن هستند تا وزن GT-R حدود 10.5 کیلوگرم کمتر شود. البته با نصب قطعات جدید در قوای فنی و تعلیق، حدود 20 کیلوگرم دیگر هم از وزن خودرو کاهش پیدا کرده است تا گودزیلای 2020 سبکتر از گذشته باشد. بالچههای سپر جلو دقیقاً مشابهی نمونهی مسابقهای در کلاس GT3 هستند که نقش مهمی در آیرودینامیک بهتر و کنترل جریان هوا دارند. مدل 2020 نیسان GT-R Nismo و Track Edition از رینگهای 20 اینچی
برند RAYS استفاده میکنند که در تایرهای دانلوپ جا گرفتهاند. ترمزهای سرامیک کربن برمبو در جلو 410 میلیمتر و در عقب 390 میلیمتر قطر دارند و در مقایسه با مدل 2019، قدرت بالاتر و استهلاک کمتری خواهند داشت. قیمت پایه و ظرفیت تولید هیچکدام از مدلهای جدید نیسان GT-R اعلام نشده است.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/68904/مدلهای-جدید-نیسان-GT-R-رونمایی-شدند