سیاست و بازاریابی
خرید و فروش خودرو کراس اور کپچر در سایت دیوار
جمعه 9 فروردين 1398 - 17:24:07
سیاست و بازاریابی - کراس‌اور کپچر محصول شرکت رنو است. نسخه تجاری این خودرو در سال 2013 رونمایی و فروش آن در فرانسه در همان سال آغاز شد.

کپچر روی پلتفرم رنو کلیو ساخته شده است و از اولین محصولات رنو محسوب می‌شود. رنو کپچر طراحی بسیار خوبی دارد؛ ظاهر زیبا، جمع‌و‌جور و ارتفاع مناسب برای استفاده‌ی شهری، از جمله‌ی ویژگی‌های کپچر به‌حساب می‌آید. این خودرو در تمام بازارها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود اما در روسیه مدل اختصاصی چهار چرخ محرک، با نام Kaptur به‌فروش می‌رسد. سرنشینان عقب کپچر فضای زیادی در اختیار ندارند؛ اما فضای صندوق کپچر کمی از تیوولی بزرگ‌تر است و عمق بیشتری دارد. اگر صندلی‌های عقب هر دو خودرو را کامل جلو ببریم حدود 455 لیتر فضا برای چیدن بار خواهیم داشت. این‌طور به ذهن می‌آید که خودرویی با پیشرانه‌ی 1200 سی‌سی و چنین قیمتی کارایی ندارد اما توجه داشته باشید که پیشرانه‌ی کوچک و توربوی کپچر درکنار جعبه‌دنده 6 دنده با کلاچ دوگانه، کشش و شتاب خوبی به این خودرو می‌دهد.
دو مزیت محسوس پیشرانه‌ی کم‌حجم کپچر نسبت به تیوولی با پیشرانه‌ی تنفس‌طبیعی 1600 سی‌سی، مصرف سوخت پایین‌تر و کمتر شنیده‌شدن صدای پیشرانه داخل کابین است؛ به‌طوریکه حتی با تحت‌فشار قرار دادن پیشرانه، صدای زیاد داخل کابین به‌گوش نمی‌رسد. طراحی داخلی داشبورد کپچر، هماهنگی خاصی با طراحی بیرونی آن دارد و از طرفی ذات اکونومی این خودرو را بیشتر نشان می‌دهد. جعبه‌دنده کپچر کراس‌اور ، دو حالت نرمال و اکو دارد؛ در حالت اکو، جعبه‌دنده دنده‌ها را سبک می‌کند و در مقابل معکوس کشیدن خیلی مقاومت نشان می‌دهد؛ اما در حالت نرمال، بهتر و باهوش‌تر عمل می‌کند. کپچر با اینکه جعبه‌دنده خوبی ندارد، هیدرولیک آن خیلی سریع‌تر عمل می‌کند و بلافاصله بعد از فرمان دادن جعبه‌دنده دنده می‌گیرد. نکته منفی جعبه‌دنده دبل کلاچ این است که در اول حرکت هنگام استارت خودرو خیلی لخت عمل می‌کند؛ مثل این است که دیر کامل درگیر می‌شود که باعث شده است در شتاب گیری‌های ناگهانی از حالت سکون، تأخیر واضحی داشته باشیم. از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به: کی‌لس (ورود بدون کلید به اضافه استارت دکمه‌ای) ، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌های جلو، مانیتور لمسی و دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری EPS، سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ‌های روشنایی در روز، آینه‌های جانبی برقی تاشو مجهز به گرمکن، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSE، حسگر نور و باران، حالت رانندگی اکو، محدود کننده سرعت، چراغ روشنایی نقطه کور، سیستم فرمان صوتی و شیشه‌های تیره عقب اشاره کرد.
بخش ایمنی رنو‌ کپچر موفق به دریافت 5 ستاره از شرکت مؤسسه‌ی یورو ان‌کپ در سال 2013 شده است. مشکلات کپچر بیرون زدن سپر جلو در اثر گرما و سرما و همین طور ضعیف بودن رنگ قسمت‌های پلاستیکی بدنه به طوری که می‌تواند با ضربات کوچکی بریزد. خودرو کپچر مناسب برای سواری در شهر است نه خیلی می‌کوبد و نه خیلی نرم هست که در سرعت‌های بالاتر دچار مشکل شویم نکته‌ای که در مورد هندلینگ و پایداری این خودرو می‌توان گفت در سطح یکسانی قرار دارد به طوری که در سرعت‌های بالا کمی بی تعادل می‌شود و در فرمان‌های ناگهانی عقب خودرو تمایل دارد که منحرف شود. این خودرو از اکسل نیمه مستقل استفاده می‌کند که در این رنج قیمتی نرمال است. در مورد سیستم ترمز گیری: کپچر چرخ‌های جلو دیسکی خنک شونده و چرخ‌های عقب کاسه‌ای هستند. قدرت ترمز گیری در کپچر کاملاً قابل قبول است و اینطور نیست که بتوان گفت چون عقب آن کاسه‌ای است به آن می‌توان اعتماد کرد ولی ذات خودروهایی که چرخ عقب آن‌ها کاسه‌ای است در طولانی مدت با وارد آمدن فشار به آن‌ها کیفیت ترمزگیری افت می‌کند اما می‌توان به آن‌ها کاملاً اعتماد کرد. باتوجه‌به اینکه سایت دیوار هم‌اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو کپچرکراس اوور به بخش آگهی‌های خرید خودرو مراجعه کنید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/67540/خرید-و-فروش-خودرو-کراس-اور-کپچر-در-سایت-دیوار
بستن   چاپ