سیاست و بازاریابی
تیزرهای هواوی پی 30 روی قابلیت‌های حالت شب و زوم دوربین تمرکز دارند
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 15:01:32
سیاست و بازاریابی - چند تیزر تبلیغاتی جدید از هواوی پی 30 به‌اشتراک گذاشته شده که روی قابلیت‌هایی همچون حالت شب و زوم دوربین تمرکز دارند.

هواوی چندین ویدیوی تبلیغاتی جدید از هواوی پی 30 به‌اشتراک گذاشته است. در اولین تیزر، عبارت « Super Bright» دیده می‌شود. ولی مشخص نیست که این کلمه به نمایشگر گوشی برمی‌گردد یا اشاره به حالت شب دوربین دارد. درنظر داشته باشید که گوشی‌های هوشمند هواوی پی 20 و هواوی میت 20 از این زاویه بسیار قوی هستند. چند روز قبل تصاویری منتسب به دوربین هواوی پی 30 منتشر شده بود که هواوی اعلام کرد هیچ‌کدام متعلق به این گوشی نیست .
در ویدئو دوم عبارت « Super Close» دیده می‌شود که احتمالا به قابلیت زوم 5 برابری دوربین گوشی هواوی پی 30 پرو اشاره دارد. قابلیت‌های بزرگنمایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هواوی در تیزرهای تبلیغاتی خود روی آن تمرکز کرده است.
تیزر سوم که شباهت زیادی به تیزرهای رسمی ندارد، تصویری از ماه را نشان می‌دهد. نوشته‌های تیزر به زبان اسپانیایی به این جملات اشاره دارد: «اتفاقی بزرگ در راه است» و «10 سال کافی نیست» و جمله‌ی‌ سوم «برای مرحله‌ی بعدی در توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند آمده باشید.»


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/67017/تیزرهای-هواوی-پی-30-روی-قابلیت‌های-حالت-شب-و-زوم-دوربین-تمرکز-دارند
بستن   چاپ