سیاست و
بازاریابی - یکی از ملزومات ارائهی محتوای بصری باکیفیت، استفاده از تجهیزات توانمند است. در این مطلب، بهاختصار تاریخچهی محصولات استفادهشدهی زومیت را مرور میکنیم.
یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت نهایی محتوای بصری، تجهیزات است. در سالیان گذشته، روند تکنولوژی در دنیای تصویر دستخوش تغییرات گستردهای شده است. از ظهور دوربینهای بدون آینه تا افزایش محبوبیت سیستمهای جدید اعم از میکرو چهارسومها، باعث شده با بازاری کاملا متفاوت درمقایسهبا گذشته روبهرو باشیم. تغییر و تحولات رخ داده تا حدی گسترده بوده که بهاعتقاد کارشناسان، در سالهای آینده جابهجایی نام بزرگان و برندهای محبوب در این عرصه را شاهد خواهیم بود. زومیت همواره بهمنظور افزایش کیفیت این دسته از محتوای خود و جلب رضایت کاربران، سعی میکند جدیدترین تجهیزات دنیای دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری را بهکار گیرد تا همواره محتوای تصویری خود را در بالاترین سطح ممکن نگاه دارد. پیشتر، تعدادی از کاربران عزیز از زومیت دربارهی نحوهی تصویربرداری و تجهیزات استفادهشده سؤالاتی کرده بودند. ازاینرو، تصمیم گرفتیم در قالب گفتوگویی دوستانه، تاریخچهای از تجهیزات و محصولات بهکاررفته در استودیوِ زومیت را با شما مطرح کنیم. البته در نظر بگیرید توجه اصلی این ویدئو به تجهیزات اصلی تصویربرداری و فارغ از ابزارهای بهکاررفته برای صدابرداری یا نورپردازی معطوف است. درادامه، شما را به تماشای ویدئوِ معرفی تجهیزات بهکاررفته در استودیوِ زومیت دعوت میکنیم.
تماشا در یوتیوب
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/66926/با-تجهیزات-تصویربرداری-استودیو-زومیت-آشنا-شوید