سیاست و بازاریابی
اسپیرو و تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک همسو با تغییر و تحول نیاز کسب‌وکارها
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 03:20:20
سیاست و بازاریابی - پیشرفت و توسعه‌ی روزافزون فناوری ارتباطات مرزهای جغرافیایی را کم‌رنگ کرده است؛ ازاین‌رو، ارتباط ویدئویی با ویدئوکنفرانس جایگزین ارتباطات ازراه‌دور شده است.

شرکت اسپیرو ، نماینده‌ی رسمی لاجیتک در ایران، با عرضه‌ی جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات ویدئو کنفرانس برند خوش‌نام لاجیتک سعی می‌کند نقش مؤثری در بهره‌مندی حداکثری کسب‌وکارهای ایرانی از مزایای ویدئوکنفرانس ایفا کند. از‌این‌رو از سال گذشته، اسپیرو تجهیزات ویدئوکنفرانس لاجیتک را به‌طور رسمی به بازار ایران عرضه کرد. این تجهیزات با تمام نرم‌افزارها و راهکارهای ارتباط تصویری سازگار هستند.
چرا روز‌به‌روز بر اهمیت تجهیزات ویدئوکنفرانس افزوده می‌شود؟
طبق تحقیقات، هزینه‌ای که هر سازمان برای نیروی تمام‌وقت و مستقر متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از کارمندی است که به‌صورت دورکاری با شرکت همکاری می‌کند. در‌حال‌حاضر، بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از شهرها و کشورهای مختلف نیرو جذب می‌کنند و ازطریق ویدئوکنفرانس به‌راحتی با آن‌ها در ارتباط هستند. در گذشته، معمولا محل کار کارمندان نزدیک به‌هم و متمرکز بود. ارتباطات خارج از شرکت به‌طور حضوری برقرار می‌شد و در برخی مواقع که دیدار حضوری امکان‌پذیر نبود، به‌ناچار از دستگاه‌های ویدئوکنفرانس استفاده می‌کردند. در آن زمان، این دستگاه‌ها بسیار گران‌قیمت بودند و درحقیقت، روی سِرور مشخصی طراحی و اجرا می‌شدند. قیمت این دستگاه‌ها گاه تا 100,000 دلار می‌رسید و طبیعتا فقط شرکت‌های بزرگ می‌توانستند از آن استفاده کنند. با ظهور خدمات ابری، ابزارهای ویدئوکنفرانس به‌تدریج از شکل قبلی خود فاصله گرفتند تا جایی‌که امروزه، با کمترین امکانات همچون وب‌کم و هدست نیز می‌توانید ارتباط ویدئوئی برقرار کنید. با‌توجه‌به هدف شما از ارتباط ویدئوئی، تجهیزات مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ تجهیزاتی که متناسب با ارتباطات ویدیویی شخصی گرفته تا ارتباطات تصویری کاری طراحی و ساخته شده‌اند.
اسپیرو؛ عرضه‌کننده‌ی تجهیزات ویدئوکنفرانس لاجیتک در ایران
هم‌زمان با موج جدید استفاده از تجهیزات ویدئویی، شرکت لاجیتک با شناخت درست بازار، دستگاه‌های ویدئوکنفرانس را تولید کرده و رهبری این بازار را در دست گرفته است. هم‌اکنون، لاجیتک رتبه نخست را ازنظر سهم از بازار جهانی دوربین‌های اتاق کنفرانس و نیز رتبه‌ی نخست را ازنظر سهم از بازار جهانی وب‌کم را ازآنِ خود کرده است. در سه‌ماهه‌ی اخیر، این شرکت رشد بیش از 60 درصدی فروش محصولات ویدئوکنفرانس در دنیا و رشد 100 درصدی فروش در منطقه‌ی خاورمیانه را شاهد بوده است. شرکت اسپیرو، نماینده‌ی انحصاری و رسمی گروه محصولات لاجیتک در ایران، میزان فروشش را به بیش از 150 درصد افزایش داده و با استقبال درخورتوجه سازمان‌های بزرگ از این تجهیزات مواجه بوده است. دلیل اصلی این امر حذف یا کاهش برخی از هزینه‌های جاری سازمان‌ها و جایگزینی فناوری‌های روز دنیا به‌جای روش‌های سنّتی است. اسپیرو تجهیزات ویدئوکنفرانس لاجیتک را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس‌ازفروش به مشتریان ایرانی عرضه می‌کند. این نوع محصولات لاجیتک بسیار متنوع هستند و هریک ویژگی خاصی دارند که آن را برای کسب‌وکارها و هدف‌های خاصی مناسب می‌سازد. یکی از این محصولات وبکم Meet Up است که یکی از دوربین‌های کنفرانس برتر Logitech به‌شمار می‌آید. این محصول برای اتاق‌های کوچک طراحی شده و با استفاده از آن دیگر نیاز نیست همه‌ی افراد حاضر در اتاق کنفرانس دور دوربین جمع شوند؛ چرا که زاویه‌ی دید 120 درجه‌ی این دوربین و سیستم صوتی داخلی آن، باعث دیده‌شدن تمامی افراد داخل اتاق و شنیده‌شدن صدایشان می‌شود. راه‌های ارتباط با شرکت اسپیرو:
آدرس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان ناوک، پلاک 17 تلفن: 02189337 ایمیل: info@espeero.com وب‌سایت: http://espeero.com

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/66897/اسپیرو-و-تجهیزات-ویدئو-کنفرانس-لاجیتک-همسو-با-تغییر-و-تحول-نیاز-کسب‌وکارها
بستن   چاپ