سیاست و بازاریابی
خدمات مانده حساب در اپلیکیشن‌های 6 شرکت PSP امکان‌پذیر شد
شنبه 18 اسفند 1397 - 21:29:29
سیاست و بازاریابی - بعد از ممنوعیت خدمات اعلام مانده حساب از سوی بانک مرکزی، این امکان در 6 اپلیکیشن شرکت PSP بعد از اتصال آن‌ها به سامانه‌ی نهاب و تطبیق با روال‌های جدید شاپرک امکان‌پذیر شد.

بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود اپلیکیشن‌های موبایلی برای ارائه‌ی خدماتی مانند مانده‌گیری و صورتحساب باید الزامات جدید مطرح‌شده را رعایت کنند، آزمون‌های سامانه‌ی مانا و نهاب را با موفقیت پشت سر بگذارند و با روال‌های جدید شرکت شاپرک تطبیق پیدا کنند. بعد از انتشار این بیانیه 6 اپلیکیشن موبایلی روال‌های جدید شاپرک و آزمون‌های سامانه مانا و نهاب را با موفقیت پشت سر گذاشتند و این امکان برای آن‌ها فراهم شد. اپلیکیشن های موبایلی شرکت‌های آسان پرداخت پرشین ، پرداخت الکترونیک پارسیان ، پرداخت الکترونیک سامان ، پرداخت الکترونیک سداد ، شرکت به پرداخت ملت و الکترونیک کارت دماوند از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان مانده‌گیری حساب را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. مقاله‌ی مرتبط:
ذخیره اطلاعات کارت بانکی در اپلیکیشن‌های پرداخت ممنوع شد
تطابق کد ملی با شماره تلفن همراه کاربران در اپلیکیشن‌های موبایلی با اتصال 6 شرکت ذکرشده به سامانه‌ی نهاب بانک مرکزی با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک اجرایی و امکان سرویس مانده‌گیری در اپلیکیشن موبایل آن‌ها امکان‌پذیر شد. این شرکت‌ها همچنین آزمون‌های مربوط‌به سرویس مانده‌گیری و ارتباط با سامانه‌ی مانا را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. سایر شرکت‌های پرداخت مجاز نیز می‌توانند با اتصال به سامانه‌ی نهاب، مانا و رعایت الزامات جدید شاپرک نسبت به فعال کردن فرایند مانده‌گیری اقدام کنند زیرا الزامات جدید در حوزه‌ی اپلیکیشن‌های موبایلی از ابتدای سال 1398 اجباری است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/66811/خدمات-مانده-حساب-در-اپلیکیشن‌های-6-شرکت-PSP-امکان‌پذیر-شد
بستن   چاپ