سیاست و بازاریابی
بررسی ویدیویی رابط کاربری One UI سامسونگ
شنبه 4 اسفند 1397 - 21:36:45
سیاست و بازاریابی - سامسونگ در  جریان برگزاری نطق اصلی SDC 2018، رابط کاربری One UI را رونمایی کرد که پس از مدتی، به‌صورت رسمی برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 عرضه شد.

مناطق تعاملی رابط کاربری وان یوآی، در قسمت پایینی آن قرار داده شده‌اند تا به‌راحتی دردسترس انگشت شست کاربر باشند. سامسونگ مدعی شده One UI «کاربرمحورترین UX (تجربه‌ی کاربری) ساخته‌شده‌ی این شرکت در گوشی‌های هوشمند» به‌شمار می‌آید. بعضی از اپلیکیشن‌های داخلی گوشی‌های سامسونگ ، از‌این‌پس قرار است «حوزه‌ای قابل‌تماشا» باشند؛ حوزه‌ای که طبق گفته‌ی کره‌ای‌ها، قرار است درحقیقت متن بزرگ و خوانایی به‌عنوان متن هدر باشد. به‌علاوه، این اپلیکیشن‌ها «حوزه‌ای تعاملی» نیز خواهند بود که نیمه‌ی پایینی نمایشگر را می‌پوشاند. گوشی‌های جدید سامسونگ از‌این‌پس به‌لطف داشتن رابط کاربری One UI، تجربه‌ی به‌نسبت جدیدی به کاربر ارائه خواهند داد. این رابط کاربری ازلحاظ بصری تغییرات محسوسی به‌خود دیده است؛ ازجمله داشتن گوشه‌های گردتر و رنگ‌بندی‌های مختلف بسته به هر اپلیکیشن و آیکون‌های بازطراحی‌شده. درکنار این‌ها، سامسونگ اعلام کرده هدف اصلی رابط کاربری One UI این است که استفاده از گوشی‌های بزرگ‌جثه‌ی امروزی را به امری ساده مبدل کند. درادامه، رابط کاربری One UI سامسونگ روی گلکسی اس 9 را بررسی می‌کنیم:


تماشا در یوتیوب شما از این رابط کاربری استفاده کرده‌اید؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/66216/بررسی-ویدیویی-رابط-کاربری-One-UI-سامسونگ
بستن   چاپ