سیاست و
بازاریابی - تیم فرمول یک هاس که با نام جدید در مسابقات فصل 2019 شرکت میکند، از مدل نمایشی خودروی فصل آینده خود با رنگ سیاه و طلایی رونمایی کرد.
مسابقات فرمول یک 2019 بهزودی آغاز خواهد شد و هاس اولین تیمی است که تصاویری از خودرو فرمول 1 خود در فصل جدید نمایش میدهد. در پی قراردادی که هاس سال گذشته با شرکت تولید نوشیدنی انرژیزا امضا کرد، نام این تیم به ریچ انرژی هاس (Rich Energy Haas F1) تغییر یافت. در نتیجه خودروی این تیم نیز لباس سیاه و طلایی رنگ بر تن میکند تا نمادی از اسپانسر جدید باشد.
این تیم هفته گذشته طی رویدادی در لندن، خودروی فرمول یک فصل 2018 خود را با لباس جدید به نمایش گذاشت؛ اما همزمان با آن تصاویر جدیدی از VF-19 بهصورت آنلاین در سایت این تیم منتشر شد. البته خودروی مذکور نمایشی است و یکی از خودروهای سهگانه این تیم در سال 2018 به شمار میرود.
در این خودرو لوگوی ریچ انرژی روی بال جلو، دماغه و پوشش پیشرانه به چشم میخورد تا با حامی مالی خود و رنگ سیاه و طلایی آن تطابق داشته باشد. همچنین روی دماغه حرف «U» کشیده طلایی رنگ وجود دارد، درحالیکه نام هاس روی پنلهای جانبی و بال عقب با رنگ سفید قرار گرفته است. البته به دست آوردن اطلاعات بیشتر از این خودروی فرمول یک بهدلیل زمینه تیره، بسیار دشوار به نظر میرسد.
بااینحال، یک بال ساده جلو شامل پنج قطعه که 200 میلیمتر بزرگتر و 20 میلیمتر بالاتر است، همراهبا بال عقب (100 میلیمتر بزرگتر و 20 میلیمتر بالاتر) تشخیص داده میشود. نسخه اصلی خودرو 2019 تیم فرمول یک ریچ انرژی هاس تا صبح اولین تست پیش فصل در بارسلونا رونمایی نخواهد شد.
سخنگوی تیم فرمول ریچ انرژی هاس گفت: اکنون زمانی از فصل است که شما امیدوار هستید طرحهای شما درست باشد و بتوانید با سایز تیمها به سرعت رقابت کنید. خودروی جدید متمایز به نظر میرسد؛ این تمایز نهتنها از لحاظ رنگ است، بلکه در تطابق با مقررات جدید نیز تفاوتهایی دارد. امیدوارم که این تغییرات طراحی در سال 2019 باعث پیشرفت مسابقه در پیست شود و در هر کدام از مسابقات گرندپری فصل، به موفقیت ما کمک کند.
هاس سال گذشته در رده پنجم تیمی مسابقات قرار گرفت که بهترین نتیجه این تیم در دوران کوتاه حضور در فرمول یک است. بااینحال بهدلیل خطاهای تیمی و رانندگان، هاس فرصتهای زیادی را در طول فصل از دست داد. مقالههای مرتبط:
فهرست نهایی تیمها و رانندههای فرمول یک 2019 منتشر شد فرمول یک ژاپن 2018؛ قهرمانی آسان برای همیلتون
گونتر استینر ، مدیر تیم هاس گفت: مهم است که ما بهعنوان یک تیم پیشرفت کنیم و فصل جدید بسیار متفاوت باشد. درحالیکه 2018 بهترین فصل حضور ما در فرمول یک تا به امروز بود، روند سالهای پیش نشان میدهد که ما همچنان در حال پیشرفت و بهبود هستیم. شرکت ریچ انرژی (Rich Energy) بیش از یکسال بهدنبال حضور در فرمول یک بود و پیش از این مدتی بهدنبال حمایت مالی از فورس ایندیا وقت گذراند، اما از سوی این تیم کنار گذاشته شد. البته این شرکت پیشنهادهایی برای خرید تیم فورس ایندیا ارائه داد، اما با مخالفت مسئولان آن روبهرو شد.
ویلیام استوری ، مدیرعامل این شرکت گفت: من خوشحال هستم که درنهایت لوگو، نماد و رنگهای ریچ انرژی با تیم هاس در فرمول یک به نمایش در میآید. همکاری با این تیم بهطور درخور توجهی
برند تجاری ما را برجسته میکند و باعث پیشرفت ما در آینده خواهد شد.
دانلود 360P 720P
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/65697/تیم-هاس-از-خودروی-فرمول-یک-فصل-2019-رونمایی-کرد