سیاست و بازاریابی
جعبه گشایی ردمی نوت 7
سه شنبه 9 بهمن 1397 - 23:05:30
سیاست و بازاریابی - ردمی نوت 7 اولین محصول پس از تغییر سیاست شیائومی در زمینه‌ی گوشی‌های سری ردمی است. ردمی به برند مجزایی تبدیل شده که زیرنظر شیائومی فعالیت می‌کند.

ردمی و شیائومی ازاین‌پس رابطه‌ای شبیه به آنر و هواوی خواهند داشت و گوشی‌های ردمی همچنان به‌صورت آنلاین فروخته می‌شوند. این درحالی‌ است که در فروش گوشی‌های سری Mi تمرکز بر فروش اینترنتی نیست. ردمی نوت 7 جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی با برند ردمی است. این گوشی از اسنپدراگون 660 و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد و فقط 150 یورو قیمت گذاری شده است. ازنظر طراحی، ردمی نوت 7 شباهت زیادی به Mi Play دارد. وجود بریدگی در بالای نمایشگر، پنل پشتی با رنگ‌های ترکیبی، حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و دوربین اصلی دوگانه، ازجمله‌‌ی این شباهت‌ها هستند. از دو حسگر استفاده‌شده در دوربین اصلی ردمی نوت 7، یکی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دیگری 5 مگاپیکسلی است. دوربین دوم وظیفه‌ی تشخیص عمق تصویر را برعهده دارد. باتری 4،000 میلی‌آمپرساعتی و درگاه USB نوع C و جک مجزای هدفون، از دیگر مشخصات جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی با برند ردمی است. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت و خرید شیائومی ردمی نوت 7 به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بنگ‌گود مراجعه کنید. در زومیت، تصمیم گرفتیم جعبه‌گشایی‌های خود را دستخوش تغییراتی کنیم. درادامه، با سبک جدید زومیت همراه باشید.


تماشا در یوتیوب دیدگاه شما درباره‌ی ردمی نوت 7 چیست؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/65300/جعبه-گشایی-ردمی-نوت-7
بستن   چاپ