سیاست و بازاریابی
نتفلیکس در سال 2018 درآمدی 16 میلیارد دلاری کسب کرده است
جمعه 28 دي 1397 - 19:08:28
سیاست و بازاریابی - نتفلیکس گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم 2018 را منتشر کرده که براساس آن این کمپانی موفق شده تا 8.8 میلیون نفر به تعداد مشترکان خود اضافه کند که بالاتر از پیش‌بینی خود این کمپانی است. 

نتفلیکس گزارش مالی مربوط به پاییز 2018 را منتشر کرده که تفاوت‌هایی با پیش‌بینی کارشناسان وال‌استریت دارد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط نتفلیکس، این کمپانی طی پاییز 2018 موفق شده تا 8.8 میلیون نفر به تعداد مشترکان خود اضافه کند که بالاتر از 7.6 میلیون نفری است که این شرکت در ابتدای پاییز پیش‌بینی کرده بود. هرچند سود خالص نتفلیکس از 24 سنت به ازای هر سهم بالاتر بوده و عدد 30 سنت به ازای هر سهم را نتیجه داده، اما درآمد کسب شده توسط نتفلیکس پایین‌تر از پیش‌بینی‌های کارشناسان وال استریت بوده است. نتفلیکس در حالی درآمد 4.19 میلیارد دلاری کسب کرده که کارشناسان از درآمد 4.21 میلیارد دلاری سخن می‌گفتند. نتفلیکس همچنین آماری را در رابطه با میزان بییندگان عناوین مختلف خود منتشر کرده است. براساس آمارهای ارائه شده، Bird Box توسط بیش از 80 میلیون مشترک در چهار هفته‌ی ابتدایی مشاهده شده است. Bird Box در هفته‌ی اول توسط بیش از 45 میلیون مشترک دیده شد که رکوردی برای این سرویس استریم بود. نتفلیکس همچنین به این نکته اشاره کرده که مشترکانی به عنوان بیننده یک قسمت از سریال یا فیلم شمرده می‌شوند که 70 درصد از یک قسمت از سریال یا فیلم را ببینند. مقاله‌های مرتبط:
داستان برند: نتفلیکس؛ انقلابیِ بی‌رحم دنیای رسانه نتفلیکس 15 درصد از پهنای باند کل اینترنت را به خود اختصاص داده است
نتفلیکس در حالی به این آمار دست یافته که بخش اعظمی از محتوای در حال نمایش از تولیدات استودیویی این سرویس استریم است. نتفلیکس با اشاره به موفقیت مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی خود، تمایل برای خرید امتیاز و حق پخش محصولات سایر استودیوها را بسیار پایین عنوان کرده است. از دیگر آمارهای ارائه شده توسط نتفلیکس، باید به سهم این سرویس استریم از مجموع ساعات پخش محتوا از طریق تلویزیون در سراسر آمریکا اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، مشتراکن نتفلیکس روزانه 100 میلیون ساعت برنامه‌ی تلویزیونی را از طریق این سرویس در سراسر آمریکا مشاهده می‌کنند که تقریبا 10 درصد از میزان ساعاتی است که آمریکایی‌ها پای تلویزیون‌های خود سپری می‌کنند. در واقع می‌توان چنین گفت که یک دهم از محتوای تلویزیونی دیده شده در آمریکا متعلق به نتفلیکس است. نتفلیکس همچنین گزارشی از درآمد و سود سالیانه‌ی خود را نیز ارائّ کرده است. این سرویس موفق شده تا درآمدی 16 میلیارد دلاری کسب کند که در مقایسه با سال 2017 نشان از افرایشی 35 درصدی دارد. همچنین باید به سود عملیاتی 1.6 میلیارد دلاری این کمپانی اشاره کرد. نتفلیکس در حال حاضر بیش از 139 میلیون مشترک دارد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/62977/نتفلیکس-در-سال-2018-درآمدی-16-میلیارد-دلاری-کسب-کرده-است
بستن   چاپ