سیاست و
بازاریابی - کمپر مفهومی بیامو که با همکاری
برند The North Faceطراحی شده، به پوشش نانو با قابلیت ضدآب و تعریق مجهز است.
خودروساز باواریا، با محصولی جالب در CES 2019 حاضر شده است. بیامو از کمپر مفهومی جدیدی رونمایی کرد که حاصل همکاری شرکت دیزاینورکس (Desginworks) و
برند آمریکایی The North face است. دیزاینورکس یکی از شرکتهای زیرمجموعهی بیامو است که در آمریکا، آلمان و چین استودیو دارد. این کمپر مفهومی بیامو، محصول استودیوی واقع در کالیفرنیا دیزاینورکس است. این کمپر مفهومی کوچک و سبک که شباهتهایی هم با خودروی کلاسیک بیامو ایزتا (Isetta) محصول دههی 1950 دارد، خانهی کوچک دو فرد بزرگسال در طبعیت است که میتواند توسط خودرو بکسل شود. براساس گفتههای مقامات بیامو در CES 2019، این کمپر با الهام از مدل مفهومی GINA Light Vision که سال 2008 رونمایی شد، طراحی شده است.
مقالهی مرتبط:
تیم مرسدس و انویدیا برای ساخت نسل بعدی وسایل نقلیه AI همکاری میکنند
جالبترین ویژگی کمپر یا چادرمسافرتی مفهومی بیامو ، استفاده از متریال جدید ابداعی متخصصهای شرکت پوشاک و تجهیزات کمپ و مسافرتی The North Face موسوم به فیوچرلایت (Futurelight) است. این پارچه ضدآب است اما بهدلیل داشتن سوراخهای بسیارکوچک نانویی، هوا به داخل آن نفوذ میکند. فیوچرلایت مشکل دردساز پارچههای ضدآب معمولی را از بین میبرد و باعث تعریق افراد داخل کمپر، نمیشود .فیوچرلایت ازطریق روشی جدید با نام نانو ریسی شکل گرفته که در آن، قطر هر گره و بافتن تنها 200 نانومتر است؛ یک نانومتر برابر یک میلیاردم متر است. مشخص نیست که این متریال جدید در خودروهای بیامو استفاده شود، اما اولین محصولات The North Face با فیوچرلایت در اواخر سال 2019 عرضه خواهند شد. شاید بتوان سقف پارچهای خودروهای کروک را با فیوچرلایت طراحی کرد.
برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/62670/کمپر-ضدآب-و-مفهومی-بی-ام-و-در-CES-2019-رونمایی-شد