سیاست و بازاریابی
اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 5:53:58 PM
بازاريابي - مارکتينگ
بازاريابي سياسي - بر خلاف گذشته که توانايي ذهني (هوش ) تاثيرگذارترين عامل موفقيت محسوب مي شد. اما امروزه افراد موفقي همچون بيل گيتس، ريچاد برانسون معتقدند  که مهارت و تخصص ضامن افزايش ضريب موفقيت است.
اگر چند سال قبل مي‌دانستيم که اينترنت اين چنين رشد خواهد کرد، مطمئنا تمام تمرکز خود را بر يادگيري تخصص‌هاي مرتبط با اينترنت سرمايه‌گذاري مي‌کرديم .يا اگر حدس مي‌زديم استارت‌آپ‌ها با چنين رشدي روبرو خواهند شد، قبل از اين‌که بقيه کاري از پيش ببرند، شروع مي‌کرديم. پيش‌بيني مهارت هاي موردنياز براي آينده مي‌‍تواند نقش بسيار موثري در موفقيت داشته باشد.
چند هفته پيش کنفرانسي در آمريکا برگزار شد، معاون شرکت علي‌بابا طي سخنراني خود در اين کنفرانس به مهارت داده‌ها اشاره کرد و گفت آن‌هايي که در سال‌هاي آينده تخصصي در زمينه داده‌ها داشته باشند، فرد بسيار موثري خواهند بود. وي افزود جهان سرشار از داده است. ما امروز هم به ميزان زيادي از داده‌‌ها بهره‌مند مي‌شويم، اما بايد بدانيم که اين هنوز شروع کار است. اگر چه هنوز به خوبي کشف نکرده‌ايم که چگونه از داده‌ها پول دربياوريم. اما ما مي‌دانيم که حتما بايد امنيت داده‌ها را حفظ کنيم، داده‌ها روزي زندگي ما را متحول خواهند کرد. من مطمئنم کودکان ما با استفاده از داده‌ها بسيار هوشمندانه عمل خواهند کرد.
“جهان سرشار از داده است.” اين فقط آغاز دوره پادشاهي داده مي‌باشد. ما فکر مي کنيم که داده ها در آينده براي زندگي انساني بسيار مهم هستند.يک روز اين داده ها انسان را تقويت مي کند. ما بايد باور کنيم بچه هاي ما با استفاده از داده ها بسيار هوشمندانه عمل خواهند کرد.
سايت entrepreneur پس از اين کنفرانس مصاحبه‌اي با کارآفرينان بزرگ داشته و از آن‌ها در مورد نظرات‌شان نسبت به مهارت‌هاي مورد نياز در آينده سوال کرده است .
مهارت هاي موردنياز براي آينده از زبان ريچارد برانسون
ريچارد برانسون يکي از کارآفرينان مشهور بريتانيايي است که اگر اهل کتاب‌خواني باشد، حتما کتاب‌‌هايي از وي را مطالعه کرده‌ايد. وي صاحب شرکت سرمايه‌گذاري ويرجين است که يکي از شرکت‌هاي موفق و ثروتمند جهان محسوب مي‌شود.


ريچارد برانسون
از نظر ريجارد برانسون مهارت‌هاي ارتباطي اصلي‌ترين نياز بشر در سال‌هاي آينده خواهد بود. او مي‌گويد تنها اين مهارت است که بشر را به يادگيري، رشد و پيشرفت رهنمون خواهد شد. او افزود مهارت‌ ارتباطي فقط خواندن و صحبت کردن به خوبي نيست، بلکه به معني تيزهوشي و درک وقايع مختلف است، من باور دارم مهارت‌هاي ارتباطي مهم‌ترين مهارتي است که هر کارآفريني مي‌تواند داشته باشد.
مهارت هاي موردنياز براي آينده از زبان ايلان ماسک
ايلان ماسک را مي‌توان محبوب‌ترين کارآفرين جهان در زمينه‌ي تکنولوژي دانست. او موسس شرکت‌هاي بسيار بزرگ و موفقي هم‌چون پي‌پال، تسلا موتورز و اسپيس ايکس است.


ايلان ماسک
از نظر وي مردم بيش از آن‌چه که فکر مي‌کنند، مي‌توانند ياد بگيرند. آن‌ها خودشان را دست کم مي‌گيرند و اين باعث تلاش کمتر آن‌ها مي‌شود. از نظر ايلان ماسک مهارت‌هاي مختلفي مي‌تواند در آينده موردنياز باشد، اما آن‌چه که مهم مي‌باشد، اينست که به دانش به عنوان يک درخت معنايي نگاه کرد، يعني دانش مثل درختي است که تنه، شاخ و برگ دارد؛ مطمئن شويد که قبل از چيدن برگ‌ها و يادگيري جزئيات به شاخه‌ها و تنه‌ تسلط داشته باشيد.
مهارت هاي موردنياز براي آينده از زبان بيل گيتس
فکر نمي‌کنم کسي باشد که بيل گيتس را نشناسد. او يکي از پيشگامان عرصه‌ي تکنولوژي است و مديرعامل شرکت بزرگ مايکروسافت.


بيل گيتس
از نظر او جهان در آينده فقط کدنويسي نخواهد بود. نياز به افرادي که دانش پايه‌اي هم‌چون اقتصاد و رياضي مي‌دانند بسيار زياد خواهد بود. اين افرادي با دانش رياضي، اقتصاد و ساير علوم پايه هستند که کشف خواهند کرد، آيا مهندسان مي‌توانند کاري را انجام دهند يا نه!
مهارت هاي موردنياز براي آينده از زبان مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ يکي از مشهورترين برنامه‌نويسان و جوان‌ترين کارآفرينان جهاني است که شرکت وي (فيسبوک) براي بسياري از ما شناخته شده است.


مارک زاکربرگ
هيچ‌کس به تنهايي کاري را انجام نمي‌دهد، اگر به بزرگ‌ترين دستاوردها در جهان نگاهي بيندازيد، هيچ‌کدام از آن‌ها توسط يک فرد به تنهايي انجام نشده‌اند. بنابراين شما هر مهارتي هم که داشته باشيد، نياز به ساخت تيم داريد، تيمي از مردم که مهارت‌هاي مکمل مهارت شما را داشته باشند.
مهارت هاي موردنياز براي آينده از زبان جف بزوس
جف بزوس کارآفرين آمريکايي و سومين مرد ثروتمند جهان و موسس شرکت اينترنتي آمازون است.


جف بزوس
جف بزوس معتقد است اين مديريت مالي است که هدايت‌کننده‌ي نوآوري است. پول و سرمايه‌ کم درست همانند ساير محدوديت‌ها نقش موثري در نوآوري دارد. او مي‌گويد هنگامي‌که براي اولين بار براي جذب مشتري تلاش مي‌کرديم، هيچ پولي براي تبليغات نداشتيم،.بنابراين ما برنامه هاي تبليغاتي طراحي کرديم، براساس آن برنامه هر وب‌سايتي که به ما لينک مي‌داد در سهم درآمد ما شريک مي‌شد. اين برنامه تبليغاتي در رشد ما بسيار موثر بود. بنابراين “توانايي تفکر و تمرکز بر روي مشتري به نظر من مهم‌ترين مهارت در آينده خواهند بود.”
منبع: Entrepreneur


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/429/اصول-موفقيت-در-آينده-از-نگاه-مشاهير-جهان
بستن   چاپ