سیاست و بازاریابی
افزايش فروش نينتندو سوئيچ از ايکس‌باکس وان و PS4
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 5:29:18 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - نینتندو سوئیچ به لطف طراحی جالب و هیبریدی خود توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند و باخبر شدیم فروش نینتندو سوئیچ در ماه گذشته از ایکس‌باکس وان و PS4 پیشی گرفته است.

به گزارش فارنت، نینتندو سوئیچ، کنسول بازی جدید نینتندو است که به صورت دوگانه و هیبریدی برای بازی در منزل و به صورت پرتابل ساخته شده است. ظاهرا این ایده باعث شده نیتندو سوئیچ بتواند کنسول‌های بازی رقیب خود را در ماه گذشته به لحاظ آمار فروش پشت‌سر بگذارد. براساس گزارشی که موسسه NPD در این زمینه منتشر کرده است، نینتندو سوئیچ نه تنها در ماه گذشته پرفروش‌ترین کنسول بازی بوده است بلکه در حال حاضر نیز فروش خوبی را در بازارهای آمریکا تجربه می‌کند.


کارشناسان صنعت گیم یکی از دلایل افزایش فروش کنسول نینتندو سوئیچ را انتشار بازی پرطرفدار Splatoon 2 ذکر می‌کنند. بازی Splatoon 2 نیز در ماه گذشته یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کنسولی به حساب می‌آمد. این بازی که در سبک تیراندازی طراحی شده است ابتدا برای کنسول بدفرجام نینتندو Wii U منتشر شد. گزارش‌ها نشان داده است کاربرانی که در ماه گذشته کنسول نینتندو سوئیچ را خریداری کرده‌اند، بازی Splatoon 2 را نیز به همراه این کنسول خریده‌اند. به احتمال زیاد نینتندو سوئیچ ماه‌های آینده نیز فروش خوبی را تجربه خواهد کرد چرا که بازی پرطرفدار Mario + Rabbids: Kingdom Battle قرار است در شهریور ماه منتشر شود. باندل کنسول نینتندو سوئیچ به همراه بازی Splatoon 2 نیز قرار است تا مهر ماه در فروشگاه والمارت به فروش برسد. کارشناسان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی معتقد هستند اگر نینتندو سوئیچ بتواند به فروش موفق خود ادامه دهد سال 2017 نسبت به سال 2016 در همین بازه زمانی شاهد رونق بیشتری در بازار فروش کنسول‌های بازی خواهیم بود. تاکنون گزارش شده است که علاقه‌مندان به بازی‌های کنسولی حدود ۲۰ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی در همین بازه زمانی برای خرید کنسول‌های بازی هزینه کرده‌اند.



http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/3189/افزايش-فروش-نينتندو-سوئيچ-از-ايکس‌باکس-وان-و-PS4
بستن   چاپ