سیاست و بازاریابی
نبرد پپسي و کوکاکولا در آستانه جام جهاني
شنبه 27 ارديبهشت 1393 - 12:22:09 PM
مارکتينگ نيوز

پپسي و کوکا رقباي تجاري بسيار قديمي هستند، اما در طول ساليان هيچ‌کدام از دو طرف هيچ فرصتي را براي از ميدان‌به ‌در کردن ديگري از دست نداده است.
آخرين ميدان نبرد اين دو برند جام‌جهاني فوتبال است که کمتر از يک ماه ديگر در برزيل آغاز مي شود. درست است که کوکا کولا اسپانسر رسمي اين مسابقات است اما مسلما پپسي اجازه نخواهد داد که نبودن نامش بروي لباس بازيکنان از حضور و تاثيرش در اين مسابقات چيزي کم کند.
پپسي دستگاه‌هايي را در انگلستان راه‌اندازي کرده است که اگر افراد بتوانند چند تکنيک و فن فوتبالي را در مقابل آن انجام دهند، نوشيدني رايگان به آن‌‌ها مي‌دهد.
به گفته مارکتينگ ويک "بازيکن در حالي که مجموعه‌اي از مهارت‌هاي چالشي را پيش مي‌برند بايد يک توپ مجازي را براي 30 ثانيه در هوا نگه دارند، بازيکنان مي‌توانند با گذر از هر مرحله زمان اضافي بدست آورند".


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/275/نبرد-پپسي-و-کوکاکولا-در-آستانه-جام-جهاني
بستن   چاپ