سیاست و بازاریابی
ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا
شنبه 30 دي 1396 - 11:44:44 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - روسیه در سال 2017 میلادی بیش از 130میلیارد روبل از فرار مالیاتی فروشگاه‌های آنلاین خارجی که کالاهای خود را برای مصرف‌کنندگان روس ارسال می‌کنند زیان دیده است. براساس پیش‌بینی دومای روسیه در صورت ادامه روند واردات کالاهای خارجی اینترنتی، این کشور تا سال 2020 میلادی بیش از 3 تریلیون روبل از فرار مالیاتی زیان خواهد دید.
به گزارش ایسنا، در دسامبر سال 2017 میلادی دولت روسیه مالیات 18 درصدی را برای ورود کالاهای خارجی خریداری شده آنلاین خارج از خاک این کشور تصویب کرد. همچنین محدودیت‌هایی را در نظر گرفت که به موجب آن تا پایان سال 2018 میلادی هر شهروند روس می‌تواند بدون پرداخت مالیات تا سقف 31 کیلوگرم و ارزش هزار یورو در هر ماه از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی خرید کند. این رقم در سال 2019 میلادی به 500 یورو و در سال 2020 میلادی به 200 یورو خواهد رسید. خرید مازاد کالای اینترنتی مشمول مالیات اضافه 30 درصدی می‌شوند. رشد خریدهای اینترنتی در روسیه همچنان در حال افزایش است و تنها در سایت خرده فروشی علی اکسپرس چین،کاربران روس جایگاه نخست بیشترین سفارش دهندگان را در جهان دارند. بسیاری از صاحبان کسب و کار در روسیه که به‌صورت قانونی کالاهای خود را با پرداخت مالیات وارد کشور می‌کنند، خواستار جلوگیری و نظارت بر فروش سایت‌های خارجی هستند که بدون پرداخت مالیات کالاهای خود را به روسیه صادر می‌کنند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/17493/ضرر-130-میلیارد-روبلی-روسیه-از-سایت‌های-خارجی-فروش-کالا
بستن   چاپ