سیاست و بازاریابی
گفتگوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران با مجله‌ی پیام دریا
چهارشنبه 13 دي 1396 - 10:45:18 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی -
مارکتینگ‌نیوز - مجله «پیام دریا» در شماره‌ی 246(شهریور و مهر ماه 1396) گفتگویی را با پرویز درگی، رئیس انجمن علمی بازریابی ایران، با عنوان «بازاریابی هوشمند هنر علم و انتخاب بازارهای هدف است» انجام داده است.
به گزارش مارکتینگ نیوز، درگی در این گفتگو به تعریف علم مارکتینگ و نقش آن در حفظ و جذب مشتریان و وضعیت مارکتینگ اینترنتی در ایران و جهان و چگونگی استفاده از مدیریت بازاریابی در حمل‌و‌نقل دریایی پرداخته است.
به گفته‌ی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، مدیریت حمل و نقل دریایی لازم است به جامعیت‌نگری در تمام زنجیره ارزش‌آفرینی از تامین‌کنندگان و صاحبان کالا تا اقدامات پسکرانه‌ای توجه داشته باشد. بنادر، اسکله‌ها، انبارها، جاده‌ها، ریل، گمرک و ... همه در کنار اقدامات حمل‌ونقل دریایی در یک پیکره واحد باید عمل کنند تا موفقیت حاصل شود.
نشریه «پیام دریا»، ماهنامه‌ی اقتصادی، علمی است که صاحب امتیاز آن کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/16363/گفتگوی-رئیس-انجمن-علمی-بازاریابی-ایران-با-مجله‌ی-پیام-دریا
بستن   چاپ