سیاست و بازاریابی
تشخیص چهره خودکار در المپیک 2020
سه شنبه 5 دي 1396 - 10:57:16 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - قرار است المپیک 2020 توکیوی ژاپن به منظور جلوگیری از حملات تروریستی احتمالی و افزایش امنیت محیط ورزشی، به سیستم خودکار تشخیص چهره مجهز شود.
به گزارش ایسنا، رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که سیستم‌های خودکار تشخیص چهره و احراز هویت تقریبا در 40درصد از خیابان‌های منتهی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک که در شهر توکیوی ژاپن در سال 2020 میلادی برگزار می‌شود، نصب خواهد شد.
این اقدام به منظور جلوگیری از هر‌گونه احتمال حملات تروریستی و خشونت‌آمیز و افزایش امنیت شهروندان، تماشاگران، خبرنگاران و همچنین ورزشکاران و مقامات کشورهای مختلف انجام خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه یومیوری، رایانه‌هایی که به دوربین‌های پیشرفته و فوق پیشرفته مجهز شده‌اند، قادر خواهند بود هویت و چهره تمام افراد حاضر در ورزشگاه‌ها و خیابان‌ها را تشخیص دهند و به این ترتیب امنیت شهر هنگام برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک افزایش خواهد یافت. برآورد شده است که در خلال بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیوی ژاپن، حدودا 300 تا 400 هزار نفر تماشاگر، خدمه بازی، مامور امنیتی، خبرنگار و ورزشکار حضور پیدا کرده و شرکت خواهند کرد. مقامات و مسوولان مربوطه بر این باورند که بهره‌مندی از فناوری و سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی و تشخیص خودکار چهره و هویت مردم می‌تواند کمک بسزایی به افزایش امنیت شهر توکیو و همچنین بهتر و ایمن برگزار کردن مراسم المپیک ژاپن کند. المپیک توکیوی ژاپن از 24 ژوئیه تا 9 اوت تابستان سال 2020 میلادی برگزار خواهد شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/16286/تشخیص-چهره-خودکار-در-المپیک-2020
بستن   چاپ