سیاست و بازاریابی
ارزش برند مایکروسافت از گوگل برای اولین‌بار پیشی گرفت
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 18:45:55
سیاست و بازاریابی - طبق فهرست BrandZ، ارزش برند مایکروسافت با رشد 30 درصدی از گوگل بیشتر شد و رتبه‌ی سوم باارزش‌ترین برند جهان را ازآنِ خود کرد.

چند سالی است که مؤسسه‌ی تحقیقاتی برندزی (BrandZ) ارزش برند گوگل را بیشتر از مایکروسافت معرفی می‌کند. با اینکه تغییردادن موتور جست‌وجوی وب هزینه‌ای ندارد، همیشه برند گوگل با این دارایی باارزش شناخته می‌شده است و طرفداران زیادی دارد. گوگل همیشه ازنظر ارزش برند در جایگاه بالاتری از مایکروسافت قرار داشته است؛ اما در فهرست امسال باارزش‌ترین برندهای جهان، مایکروسافت توانست از گوگل پیشی بگیرد. برندزی با درنظرگرفتن معیارهای ویژه، بهترین برندهای سال را معرفی می‌کند.

سیاست و بازاریابی

چرا مایکروسافت به‌دنبال خرید تیک تاک است؟
به‌گفته‌ی مؤسسه‌ی تحقیقاتی یادشده، اپل، مایکروسافت، گوگل و فیسبوک در وضعیت بحرانی اخیر عملکرد موفقی داشته‌اند؛ با اینکه از بین‌ آن‌ها درآمد تبلیغاتی گوگل و تنسنت و فیسبوک تحت‌تأثیر شرایط کاهش بیشتری یافته است. درمقابل افزایش 30 درصدی ارزش برند مایکروسافت، ارزش برند اپل فقط 14 درصد رشد کرده است. گزارش برندزی از برندهای باارزش جهان در سال 2020 را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/146109/ارزش-برند-مایکروسافت-از-گوگل-برای-اولین‌بار-پیشی-گرفت
بستن   چاپ