سیاست و بازاریابی
درآمدهای بالاتر برای مالکان کسب‌و‌کارهای کوچک
چهارشنبه 8 آذر 1396 - 9:53:10 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - مارکتینگ نیوز - کارآفرینان چه در رده الون ماسک و بیل گیتس باشند یا فردی ساده که کسب‌و‌کار خود را از منزل هدایت می‌کند، همه آنها به سختی کار می‌کنند. طبق نتایج تحقیقات به نظر می‌رسد امسال این تلاش‌ها نتیجه می‌دهد.
به گزارش دنیای اقتصاد، طبق مطالعه جدیدی که توسط شرکت کابیج انجام شده است، 67 درصد مالکان کسب‌و‌کارهای کوچک انتظار دارند که تا پایان سال 2017، درآمدهایشان افزایش یابد.کابیج یک شرکت تکنولوژیک مالی است که با شرکت بردین (Bredin یک شرکت تحقیقات بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک) همکاری می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مالکان کسب‌و‌کارهای کوچک مورد مطالعه افزایش درآمدی 10درصدی یا بالاتر را انتظار دارند. اما این کار سخت پیامد منفی و ناخوشایندی دارد. 60 درصد اذعان کرده‌اند که آنها یک بار در سال به تعطیلات می‌روند، در حالی که 23 درصد بیان کرده‌اند که آنها هر سال کمتر از دو روز به تعطیلات می‌روند. علاوه بر اینها، 75 درصد در زمان تعطیلات خود نیز کار می‌کنند. ویکتوریا تریگر، مدیر ارشد درآمدی در کابیج می‌گوید: «آنها همه تلاش خود را به خرج می‌دهند تا مالک یک کسب‌و‌کار کوچک باشند.» آنها به شدت بر خدمات به مشتریان متمرکز شده‌اند و در حالی این کار را انجام می‌دهند که به‌طور باورنکردنی علاقه‌مند و نسبت به آینده خوش‌بین هستند.»
کابیج دریافت که کارآفرینان تمایل دارند تا زمان و پول شخصی را فدای کسب‌و‌کارشان کنند. 86 درصد از افراد مورد مطالعه اذعان کرده‌اند که آخرهفته‌ها نیز کار می‌کنند، در حالی که 29 درصد بیش از 50 ساعت در هفته کار می‌کنند. به علاوه تقریبا نیمی از مالکان کسب‌و‌کارهای کوچک از پس‌انداز شخصی برای پرداخت جوانب مختلف کسب‌و‌کارشان استفاده می‌کنند. البته تلاش کارآفرینان و کار سخت در پایان امسال نیز متوقف نخواهد شد: 36 درصد بیان کرده‌اند که آنها به دنبال روش‌های جدید برای بهبود مهارت‌های خود در سال 2018 هستند و 32 درصد در تکنولوژی‌های جدید سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/14056/درآمدهای-بالاتر-برای-مالکان-کسب‌و‌کارهای-کوچک
بستن   چاپ