سیاست و بازاریابی
توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛
مرکز داده بخش بازرگانی تأسیس شد/ انتقال 2 سامانه‌ نماد اعتماد الکترونیکی و تجارت داخلی با موفقیت پایان یافت
سه شنبه 16 آبان 1396 - 2:24:34 PM
شاتا نیوز
بازاریابی سیاسی - مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت مرکز داده بخش بازرگانی را با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در محل این مرکز تأسیس کرد و سامانه‌های نماد اعتماد الکترونیکی و تجارت داخلی به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منتقل شد.
به گزارش شاتا، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در روزهای اخیر، در راستای امنیت، ایمن بخشی و توسعه خدمات و بر اساس بند 5 ماده 3 اساسنامه خود با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مرکز داده بخش بازرگانی را تأسیس کرد و در ادامه این اقدام، سامانه‌ نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه تجارت داخلی به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منتقل شد.
گفتنی است که شرکت مگفا، پیمانکار ایجاد مرکز داده در محل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است و مدیریت سامانه ها بر عهده خود مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است.
همچنین سامانه نماد اعتماد که از مدت‌‌ها پیش تحت مدیریت شرکت پیمانکار بود به لحاظ افزایش امنیت اطلاعات و تقویت بخش‌های توسعه‌ای، اکنون در داخل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و توسط این مرکز مدیریت، کنترل و توسعه می‌یابد.
در راستای تغییرات گسترده و بسیار مطلوب که این روزها مرکز توسعه تجارت الکترونیکی درگیر آن بود، پاره ای مشکلات در بخش سرویس دهی سامانه نماد اعتماد پیش آمد که اکنون در حال مرتفع شدن است.
امروز 1200 وب سایت که نماد آن از نظر زمانی منقضی شده بودند، تمدید شدند و سایر نمادهای معلق شده نیز با رفع موانع به حالت قبل بازگشتند.
همچنین پیش بینی می‌شود که مشکل دسترسی به کارتابل متقاضیان نیز تا پایان هفته برطرف شود و متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز با شماره 85194713 یا 85194714 تماس حاصل فرمایید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13884/مرکز-داده-بخش-بازرگانی-تأسیس-شد--انتقال-2-سامانه‌-نماد-اعتماد-الکترونیکی-و-تجارت-داخلی-با-موفقیت-پایان-یافت
بستن   چاپ