سیاست و بازاریابی
معرفی کتاب: انقلاب صنعتی چهارم
يکشنبه 14 آبان 1396 - 10:12:48 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - مارکتینگ‌نیوز - کتاب «انقلاب صنعتی چهارم» تالیف پروفسور علی صنایعی، استاد دانشگاه اصفهان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان چاپ و منتشر شد.
در ادامه مقدمه‌ی مولف را می‌خوانید:
«انقلاب کشاورزی با سلسله‌ای از انقلاب صنعتی که در نیمه‌ی دوم قرن هجدهم ایجاد شد و به ترتیب انقلاب دوم همراه با تولید انبوه، خط تولید و برق و سپس انقلاب سوم همراه با خودکارسازی و کامپیوتری شدن و در نهایت اتقلاب چهارم صنعتی با افزایش قدرت شناختی، تولیدات انسانی را حمایت می‌کند.
این کتاب با توجه به نیاز ضروری مدیران صنایع و بازرگانان، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای بازرگانی و صنایع کشور در شش فصل با توضیح پیرامون چهارمین انقلاب صنعتی و پیش‌زمینه تاریخی آن در فصل یکم و سپس در فصل دوم به محرکه‌های انقلاب صنعتی چهارم از یک طرف و در فصل سوم به تعریف انقلاب صنعتی در حوزه‌های مختلف پرداخته و از طرف دیگر در فصل چهارم به بحث تجارت در در انقلاب صنعتی پرداخته است و در نهایت در فصل پنجم به ترکیب دنیای بیولوژیکی، فیزیکی پرداخته و در خاتمه در فصل ششم به 23 تحول و تغییر در فناوری‌های نوین پرداخته است.»

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13834/معرفی-کتاب--انقلاب-صنعتی-چهارم
بستن   چاپ