سیاست و بازاریابی
نقش دیجیتال مارکتینگ برای یک استارت آپ موفق
پنجشنبه 4 آبان 1396 - 10:00:03 AM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - امروزه هر مهندس در پی کسب مدرک MBA جهت برپایی یک استارت آپ است. اگر شما هم چنین برنامه ای دارید لازم است نقش دیجیتال مارکتینگ را بر رشد کسب و کار بدانید. بودجه بندی محدود و نیروی کار ناکافی از مخاطرات اصلی هستند که هر استارت آپی با آن مواجه می شود، اما این به معنی کنار گذاشتن دیجیتال مارکتینگ نیست.
به گزارش هورموند، استارت آپ های زیادی فرض می کنند که چارچوب کسب و کار، درآمد است و دقیقا همین زمان فرصت مناسبی برای توجه و به کارگیری دیجیتال مارکتینگ است و این یک واقعیت است که این مسئله هسته هر مدل کسب و کاری در هر مرحله ای است.
استارت آپ ها نیاز به ترمیم دید و هدف شان دارند
زمانی که استارت آپی در دستیابی به مخاطبان خود به دلیل مارکتینگ ضعیفش ناموفق بماند، نمی تواند در لبه رقابتی بازار دیجیتال باشد و مسیرش را درست کند و در آن قدم بگذارد، به همین دلیل شما باید مسیر و نقاط عطف تان را تعیین کنید. چگونه و چرا؟
این به این دلیل است که رسانه های دیجیتال به اوج خود رسیده و درحال پیشرفت هستند. مصرف کنندگان از طریق پلتفرم های چندگانه، ابزارها، زبان ها و آدرس های مختلف به محصولات و خدمات شما متصل می شوند. امور دیجیتال مارکتینگ قطعا مخاطرات و فرصت های جدیدی را برای استارت آپ ها به وجود می آورد. آمازون به یکی از برندهای برتر هند با میلیون ها مشتری و طرفدار در رسانه اجتماعی تبدیل شده است. آنها با استفاده از ابزارهای پیام فوری برای فروش محصولات شان، توسعه اپلیکیشن های شان و تبلیغات فروش گوگل موفق شدند هر شخصی را در سطح جهانی جذب کنند. این نیروی دیجیتال مارکتینگ است، که در واقع آینده مارکتینگ هم است.
کارآفرینان استارت آپی آیا شما آماده هستید که مشتری خود را در زمان و مکان مناسب جذب کنید؟
آیا هنوز فکر می کنید که تلاش های دیجیتال می تواند برای شما آگاهی و برای سرمایه گذاری تان دید صحیح بیاورد؟ بله فقط به سمت آن بروید.
365روز سال با مخاطبان هدف تان در ارتباط باشید که این امر به طور کلی توسط بازایابی دیجیتال ممکن است. اخیرا دیجیتال مارکتینگ بر ارتباط با مخاطبان هدف در قیمت های قابل پرداخت و ایجاد فرصت های وسیع برای استارت آپ هاست تا با بازیکنان بزرگ در بازار رقابت کنند. این فقط در مورد درست کردن وب سایت یا یک رسانه اجتماعی نیست. دیجیتال مارکتینگ بسیار فراتر است؛ دیجیتال مارکتینگ مانند یک اقیانوس بزرگ است که می تواند خیلی آرام مارکتینگ سنتی را ادغام کند و این امکان را به شما بدهد که منافع زیادی را از هر جنبه ای به دست آورید. صنایع تجارت الکترونیک زیادی از آغاز به کسب و کار خود از دیجیتال مارکتینگ یکپارچه استفاده کردند تا دیده شدن، تعامل مشتری، آگاهی برند، تبادل آنلاین، تصمیم خرید و پیگیری بازگشت سرمایه را افزایش بدهند.
گاهی اوقات هیچ تضمینی برای کارهای متوسط در یک زمینه شغلی خاص وجود ندارد، از این رو شما نیاز دارید یک استراتژی برنده یاری تان دهد تا شما در رأس رقابت در هر مرزی باشید.
راه های ممکنی وجود دارند که ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند و تبادل تان را بیشتر می کنند. در اینجا بعضی از روش های نتیجه محور دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است.
- بهینه سازی موتور جست وجو
- مارکتینگ از طریق رسانه های اجتماعی
- ایجاد محتوا و مارکتینگ
- نمایش تبلیغات دیجیتال
- هدف گذاری مجدد
- مارکتینگ از طریق موبایل
- مارکتینگ از طریق ایمیل
- مارکتینگ وابسته
- برنامه ریزی و خرید رسانه دیجیتال.
با بازکردن کسب و کار توسط مردم در هر مارکتینگ آنلاین عمودی بسیار رقابتی می شود. دیدن کسب و کار موفق بدون اتخاذ دیجیتال مارکتینگ بسیار مشکل می شود. در واقع رقابت با میلیون ها کمپین مارکتینگ در هر روز انجام می شود. این یک استراتژی منسجم است که در آن تکنولوژی شامل تجربیات مصرف کننده هم است. شما می توانید پاسخ های خرید در هر تولید را با برتری دادن مخاطبان هدف تان پیگیری، نظارت، تجزیه و تحلیل و تفسیر کنید. اینکه به طور صحیح پیام خود را به مصرف کنندگان برسانید جنبه ای بحرانی برای درک آنهاست.
بسیاری از برندها با گذر زمان فشار بزرگی برای دیجیتال مارکتینگ دارند. دوره جدید مرکز دیجیتال از معیارهای جامع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود استفاده می کنند. دیجیتال مارکتینگ با شخصی سازی و مبتنی بر مکان و نتایج مرتبط بودن به مارکترها فرصت فوق العاده ای برای ایجاد یک پلتفرم مناسب برای هر سرمایه گذاری را می دهد. با استفاده از طیف وسیعی از داده ها و ابزار پیچیده، تجزیه و تحلیل مشتری آسان تر شده است.
بنابراین وقتی استارت آپ ها برنامه های مارکتینگ شان را تعریف می کنند، باید یک استراتژی برنده دیجیتال مرکزی داشته باشند زیرا بدون آن جذب مشتری های جدید، دیده شدن برند و درآمد تأثیرگذار و چشمگیری نخواهند داشت و برون دادهای مثمرثمری ندارند.
اگر شما یک کمپانی مشتاق با محدودیت بودجه هستید، شانس خوبی با دیجیتال مارکتینگ دارید که به میلیون ها مخاطب در سطح جهان دسترسی پیدا کنید.
منبع: فرصت امروز

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13708/نقش-دیجیتال-مارکتینگ-برای-یک-استارت-آپ-موفق
بستن   چاپ