بازاریابی سیاسی - مارکتینگنیوز- دو مجلهی توسعهمهندسی بازار و بازاریاب بازارساز در بیستوسمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، برنامههای جذابی را برای علاقهمندان و اهالی
بازاریابی در نظر دارند.
از جملهی این برنامهها میتوان به برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت موضوع «سختیهای نشر» و «روشهای تهیه خبر» اشاره کرد.
همچنین رادیو صدای
بازاریابی نیز در نمایشگاه به منظور انعکاس اخبار
بازاریابی برای اهالی
بازاریابی حضور خواهد داشت.
بیستوسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از 5 تا 12 آبان ماه 1396 با حضور بالغ بر 600 رسانه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار میشود.
علاقهمندان میتوانند برای بازدید از غرفه توسعهمهندسیبازار-بازاریاب بازارساز به «سالن شبستان، بخش نشریات آموزشی-تخصصی، غرفه 560» از ساعت 9:30 تا 20:30 مراجعه فرمایند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13657/توسعهمهندسیبازار-و-بازاریاب-بازارساز-در-بیستوسومین-نمایشگاه-مطبوعات-و-خبرگزاریها