سیاست و بازاریابی
«صد ایده ی برتر بازاریابی» به چاپ دوم رسید
دوشنبه 24 مهر 1396 - 3:34:36 PM
مارکتینگ نیوز
بازاریابی سیاسی - مارکتینگ‌نیوز- چاپ دوم کتاب صد ایده‌ی برتر بازاریابی تالیف جیم بلیت و ترجمه‌ی دکتر حسین وظیفه دوست، مدرس دانشگاه و رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران و پرویز درگی، مدرس دانشگاه و رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران باز سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
"صد ایده‌ی برتر بازاریابی"، كتابی خاص است؛ هر یك از ایده‌ها در كمترین كلمات ‌‌تشریح ‌‌‌شده‌اند.‌‌ حتی ‌‌اگر ‌‌نخواهید‌‌ كل كتاب را یكجا بخوانید،‌‌‌ می‌توانید‌‌‌ هر یك از ایده‌ها را از روی فهرست انتخاب كرده و در زمان 2 تا 3 دقیقه‌ای مطالعه كنید.
ایده‌ها خلاقانه و مؤثر هستند و برای اجرایی كردن بسیاری از آنها نیازی به صرف هزینه‌های سنگین نیست. ایده‌ها متناسب با شرایط و تكنولوژی حال حاضر بازار می‌باشند و در ارائه‌ی آنها از سادگی قابل تحسینی استفاده شده است. با عنایت به اینكه یك تعریف كاربردی از مدیریت فروش عبارت است از: "ارتقای سطح كمّی و كیفی فروش." هدف ما در مدیریت فروش این است كه با پوشش بیشتر بازار، فشار موجودی بالاتر، سطر فاكتور بیشتر در سبد خرید مشتری و در نهایت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جریان نقدینگی، كمیت فروش را افزایش دهیم و در مقایسه با سنوات مشابه گذشته از یك رشد خطی بالارونده برخوردار باشیم. همچنین می‌خواهیم فروشمان باكیفیت باشد؛ یعنی مشتریان را حفظ كنیم، خشنود سازیم و ضمن بهره‌مندی سازمان خودمان، ایشان را به سفیران برندمان تبدیل كنیم. این كتاب می‌تواند در این مسیر بسیار كمك‌كننده باشد. و بدیهی است بهره‌گیری از سایر علوم، خصوصاً روانشناسی و ارتباطات در این راه مورد تأكید است. ما امروزه باور داریم فقط تكیه كردن به اصول منطقی فروش و بهره‌گیری از آموزه‌های نیمكره‌ی چپ مغز كفایت نمی‌كند بلكه، لازم است از حس شهود و بصیرت نیمكره‌ی راست مغز هم بهره بگیریم. با عنایت به تعریف ساده ولی در عین حال پرمعنا و مفهوم بازاریابی كه علم و هنر نزدیك كردن شركتها به مشتریان است و فروش به ثمر رساننده‌ی تمامی عملیات بازاریابی است، كتاب بخوبی و با گیرایی و تمركز بر ساده‌سازی لازم به این امور پرداخته است.
علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند با شماره‌های 66475273(021) و 66477016 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/13553/«صد-ایده-ی-برتر-بازاریابی»-به-چاپ-دوم-رسید
بستن   چاپ