سیاست و بازاریابی
غوغای هشتگ‌مدیا با خندوانه اینستاگرامی
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 18:44:49
سیاست و بازاریابی - مانند هر پدیده جدید دیگری اینستاگرام هم در بدو ورود به ایران فرهنگ صحیحی نداشت. همچنان هم بخش اعظم محتوای منتشرشده در این شبکه اجتماعی سخیف، زرد، غیرواقعی و ضدارزش‌های اجتماعی است. در چنین فضایی هشتگ‌مدیا موفق شده برای نهمین بار یکی از موفق‌ترین برنامه‌های اینستاگرامی را برگزار کند و در این دوره هم مانند دوره‌های پیشین خیل عظیمی از مخاطبان را سرگرم و البته تعدادی از آنها را بسیار خوشحال کرد. سلسله برنامه‌های جدید هشتگ مدیا را می‌توان «خندوانه اینستاگرامی» نامید.

هشتگ‌مدیا به عنوان بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال‌مارکتینگ فعال در فضای مجازی و اینستاگرام با دعوت از برترین هنرمندان و سرشناس‌ترین چهره‌ها، برنامه‌ای ساخته که بیش از نیم میلیون نفر از کاربران اینستاگرام را به سمت خود می‌کشاند و بیش از دویست هزار کاربر به شکل مستقیم همراه چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های این برنامه هستند.

سیاست و بازاریابی


هشتگ‌مدیا برای ساخت این برنامه همکاری جذابی را با مطرح ترین چهره‌های سرشناس مانند رامبد جوان، میلاد کی مرام، حسن ریوندی ، علیرضا بیرانوند، مهران غفوریان، محمدرضا هدایتی، نیوشا ضیغمی، منوچهر هادی، حمید لولایی ، بهنام تشکر، شقایق فرهانی ، محمد رضا حساتی و ده ها ستاره ی دیگر که فقط در برنامه های مهم تلویزیون دیده میشوند شروع کرده است.

سیاست و بازاریابی


هشتگ مدیا در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده که جذابیت برنامه‌هایش برای سلبریتی‌ها و مخاطبان چیزی از تلویزیون کم ندارد. اجرای استندآپ کمدی مهران غفوریان در آخرین برنامه و حضور و همراهی علی صبوری نفر اول برنامه استند اپ خندوانه در نهمین برنامه هشتگ مدیا و استقبال چشم‌گیر مخاطبان، این واقعیت را تداعی می‌کند که یک غول رسانه‌ای جدید در حال سر برآوردن است.
برنامه ای که با رعایت چارچوب ها ، و با ایده پردازی دو جوان به نام های سینا فرحی و امیر تشکر که به عنوان تهیه کننده و ایده پرداز توانسته فضای لایو های اینستاگرام را به سمتی ببرد که به لقب خندوانه اینستاگرام را به خود اختصاص دهد.
2121

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/134345/غوغای-هشتگ‌مدیا-با-خندوانه-اینستاگرامی
بستن   چاپ