سال 2016 مایکروسافت از پروژهی نئون پردهبرداشت و زبان طراحی فلوئنت برای ویندوز 10 را معرفی کرد؛ این شرکت در سال 2018 با بازطراحی آیکونهای مجموعهی آفیس براساس طراحی فلوئنت، برنامهی استفاده از این نوع طراحی را شروع کرد. غول ردموندی بعدها اعلام کرد که در سال 2019 بیش از 100 آیکون خود را براساس طراحی فلوئنت بازطراحی خواهد کرد؛ بهتازگی نیز آیکونهای جدید ویندوز 10 با الهام از همان سبک معرفی شد.
حال مایکروسافت لوگوی جدید بینگ را با زبان طراحی فلوئنت در دست آزمایش دارد. لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ اکنون همان چیزی است که کاربر میتواند انتظار داشته باشد؛ لوگویی بسیار مدرنتر و دارای نفوذ بیشتر با طراحی فلوئنت. لوگوی جدید دیگر گوشههای تیز ندارد؛ همچنین دارای عمق است که این ویژگی لوگوی جدید را برجستهتر نشان میدهد. لوگوی جدید تفاوت چندانی با لوگوی کنونی بینگ ندارد و این موضوع بسیار خوبی است.
تصویر زیر ظاهر صفحهی جستجوی و لوگوی جدید بینگ را نشان میدهد.
مایکروسافت هنوز بهطور رسمی از لوگوی جدید رونمایی نکرده است. مطابق اطلاعات دریافتی، ردموندیها از طریق بخش کوچکی از کاربران منتخب خود لوگوی جدید را آزمایش میکنند. سخنگوی مایکروسافت میگوید که این شرکت در حال حاضر نظری دربارهی لوگوی جدید بینگ ندارد.