پایگاه خبری تحلیلی بازاریابی سیاسی http://www.politicalmarketing.ir تبلیغات محتوایی چیست؟ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/68651/تبلیغات-محتوایی-چیست؟ سیاست و بازاریابی - صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می‌شود بسیار بدنام است. برخی از ... 7 نکته در بازاریابی شبکه ای http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/68650/7-نکته-در-بازاریابی-شبکه-ای سیاست و بازاریابی - Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای ... چهار دلیل برای توسعه خط محصول http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/68649/چهار-دلیل-برای-توسعه-خط-محصول سیاست و بازاریابی - توسعه خط محصول یک استراتژی مهم رشد برای آن دسته از کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته می شود که در پی افزایش درآمد یا سهم از ... راهنمای جامع بازاریابی B2B http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/68648/راهنمای-جامع-بازاریابی-B2B سیاست و بازاریابی - بازاریابی B2B به‌دلایل مختلف با بازاریابی محصولات مصرفی متفاوت است؛ زیرا مشتریان محصولات دلخواهشان را براساس معیار سودآوری و منافع بالقوه انتخاب می‌کنند. ایده‌‌های ارزان بازاریابی برای رونق کسب‌وکار http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/65809/ایده‌‌های-ارزان-بازاریابی-برای-رونق-کسب‌وکار سیاست و بازاریابی - کسب‌وکارهای نوپا عموما به دلیل نداشتن بنیه‌ی مالی کافی، نیازمند شناخت روش‌های کم‌هزینه‌ی بازاریابی هستند. ایده‌ها و روش‌هایی که در عین هزینه پایین، کمک می‌کنند تا به چشم مشتریان بیایید. انتقال رهبری : نقش محوری بازاریابی در موفقیت رهبر جدید – بخش سوم http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/63041/انتقال-رهبری---نقش-محوری-بازاریابی-در-موفقیت-رهبر-جدید-–-بخش-سوم سیاست و بازاریابی - در مقاله ای که به تاریخ 27 آذر برای شما منتشر کردیم، و البته در ادامه بخش دوم آن به نقش مهم انتقال رهبری سازمان در ... 12 ایده برتر برای نمایش محصول http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62964/12-ایده-برتر-برای-نمایش-محصول سیاست و بازاریابی - نمایش محصول، هنر و علم ارائه محصول به شیوه ای جذاب، برای جلب توجه و نفوذ در ذهن مخاطبان به منظور فروش بیشتر است. این ... چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62963/چگونه-ارزش-برند-خود-را-محاسبه-کنیم؟ سیاست و بازاریابی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی که ... رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62790/رفتاری-که-گوگل-با-لینک‌ها-دارد سیاست و بازاریابی - رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد اکثر مدیران سایت‌ها آرزو دارند که در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو قرار گیرند، زیرا این ... آیا می خواهید محصول یا خدمات جدیدی وارد بازار کنید؟ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62437/آیا-می-خواهید-محصول-یا-خدمات-جدیدی-وارد-بازار-کنید؟ سیاست و بازاریابی - آیا می خواهید محصول و یا خدمات جدیدی را وارد بازار کنید؟ شاید هم به فکر بازاریابی برند شخصی (پرسونال برندینگ) خودتان ... نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62604/نقش-هدایای-تبلیغاتی-در-برندینگ سیاست و بازاریابی - می‌دانید چرا با شنیدن اسم بنز بلافاصله یاد ماشین‌های لوکس و باکیفیت و قدرتمند می‌افتیم؟ با دو پرسش شروع می‌کنیم: برند به ... داستان برند: کداک، پیش‌گام دنیای عکاسی و نماد شکست در برابر تحول دیجیتال http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62724/داستان-برند--کداک،-پیش‌گام-دنیای-عکاسی-و-نماد-شکست-در-برابر-تحول-دیجیتال سیاست و بازاریابی - کداک نامی بزرگ در دنیای عکاسی محسوب می‌شود که نوآوری‌های متعددی را به این صنعت معرفی کرد، اما درنهایت، مغلوب انقلاب دیجیتال شد. هرآنچه باید درباره قرارداد فرانشیز بدانید http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62421/هرآنچه-باید-درباره-قرارداد-فرانشیز-بدانید سیاست و بازاریابی - قرارداد فرانشیز راهکاری برای ایجاد کسب‌وکاری با علامت تجاری و رهنمودهای برندی معتبر است. اینستاگرام چگونه پشت فیسبوک پنهان شده و میلیاردها دلار پول پارو می‌کند؟ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62236/اینستاگرام-چگونه-پشت-فیسبوک-پنهان-شده-و-میلیاردها-دلار-پول-پارو-می‌کند؟ سیاست و بازاریابی - فیسبوک به‌عنوان شرکت مادر اینستاگرام با نظارت و بررسی ارگان‌های بین‌المللی مواجه شده؛ به‌طوری‌که فعالیت این شبکه‌ی اجتماعی زیر ذره‌بین قرار گرفته است. بهترین و بدترین کمپین‌های برندینگ 2018 http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/62216/بهترین-و-بدترین-کمپین‌های-برندینگ-2018 سیاست و بازاریابی - برندها هر سال میلیاردها دلار برای کمپین‌های تبلیغاتی هزینه می‌کنند اما این دلیلی بر موفقیت آن‌ها نیست. در سالی که گذشت، کمپین کدام برند‌ها بهترین بوده‌اند؟ بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/51443/بررسی-آیفون-XS-و-آیفون-XS-Max-اپل-از-منظر-وب‌‌سایت‌های-معتبر-فناوری سیاست و بازاریابی - اپل 9 روز پیش از گوشی هوشمند آیفون XS و آیفون XS MAX رونمایی کرد. اکنون دو گوشی یاد شده به دست معتبرترین وب‌سایت‌های فناوری دنیا رسیده و مورد بررسی قرار گرفته است. پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/26867/پنج-کتاب-برتر-بازاریابی-با-موضوع-برندینگ بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ... چهار p بازاریابی http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/25864/چهار-p-بازاریابی بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ... چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟ http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/25854/چطور-در-6-گام-به-اعتراض-ها-پاسخ-دهیم؟ بازاریابی سیاسی - برخی از فروشندگان تصور می کنند اعتراض مشتری یا مراجعه کننده بد است، اما باید گفت این دسته از فروشندگان تصویر بزرگتر یا ... سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم http://www.politicalmarketing.ir/Fa/news/28898/سیزده-ویژگی-یک-فروشنده-ممتاز-و-عالی-–-بخش-دوم بازاریابی سیاسی - وقتی فروشنده ای را استخدام می کنید، در واقع در حال استخدام آینده شرکت خودتان هستید. مطلب زیر به ویژگی ها و خصوصیاتی ...